Unilever haberleri sayfasında Unilever hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 1339 Unilever haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
2015’ten bu yana yürüttüğü özgüven projesiyle gençlerin ruhlarına dokunan Dove, şimdi de deprem bölgesindeki gençler ve ailelere yönelik psiko-sosyal destek projesini başlatıyor. UNICEF ile birlikte yürütülecek Dove Güven Projesi, bölgedeki gençlerde depremle birlikte sarsılan yaşama dair güveni yeniden inşa etmeyi hedefliyor. Pilot çalışması Hatay’da başlayan proje kapsamında Dr. Özgür Bolat’ın önderliğinde uzmanlar, gençler ve ailelere yönelik eğitim verecek. Hatay’dan sonraki durak ise Adıyaman olacak.
#UNICEFTürkiye’de 100 yılı aşkın süredir faaliyetlerini sürdüren Unilever’in Dünya Başkanı Alan Jope, mevcut ortamda Türkiye’de önemli fiyat artışları yapmak zorunda kaldıklarını belirtti ve “Dünyada enflasyon tepe noktasına ulaşsa da fiyatlar henüz zirveyi görmedi” dedi. Jope, ekonomideki dalgalanmanın süreceğini söyleyerek, Türkiye’deki seçimler için ise “Her sonuç için hazırlıklıyız. Demokrasinin kazanmasını umuyorum” yorumunda bulundu.
#Jope VolatiliteninMindshare Müşteri İlişkileri Başkanı (CCO) Aslıhan Anarat, Unilever-Knorr Programatik Açıkhava ve Cornetto Son Şans çalışmaları ile Kırmızı Dijital / En İyi Açık Hava veya Etkinlik Bağlantılı Reklam ve En İyi İnovatif Teknoloji Çözümü kategorilerinde Kırmızı kazanma hikayelerini anlattı.
#Kırmızı ÖdülleriUnilever’in Sürdürülebilir Yaşam Planı kapsamında geleneksel olarak düzenlediği Paydaş Çalıştayı, bu yıl ‘Kadınların ve Gençlerin Güçlenmesi’ konuları odağında gerçekleşti.Kamu, sivil toplum, akademik çevreler ve iş dünyasından 50’ye yakın uzmanın bir araya geldiği çalıştayda, kadınların ve gençlerin güçlenmesi konusunda istenen ilerlemenin sağlanabilmesi için özel sektörün ekosistemini harekete geçirmesi gerektiği vurgulandı.
#UnileverKırmızı Basın, Kırmızı Dijital ve Kırmızı Kampanya kategorilerinde Türkiye İş Bankası, Unilever ve Vodafone Türkiye ile ödül alan Tribal Worldwide İstanbul Ajans Başkanı & Yaratıcı Yönetmeni Arda Erdik, Türk reklam sektöründe yaratıcılık ve sektörün geleceği hakkında açıklamalarda bulundu. Erdik kendilerine ödüle götüren 5 farklı reklam filminin de hikayesini paylaştı.
#UnileverKonya’ya ilk fabrika yatırımını 2013’te 95 milyon Euro’ya gerçekleştiren hızlı tüketim mamülleri üreticisi Unilever, 350 milyon Euro’luk yeni yatırımıyla ev ve kişisel bakım ürünleri fabrikasının da açtı. Unilever Global CEO’su Paul Polman bu yatırımın Unilever’in son 10 yıldaki en büyük yatırımı olduğunu söyledi.
#Unilever GlobalABD merkezli gıda devi Kraft Heinz’ın Avrupalı rakibi Unilever ile birleşmek için verdiği 143 milyar dolarlık teklif reddedildi. Unilever, hisse başına 50 dolarlık fiyatı çok düşük bulduğunu ve birleşme müzakerelerine devam etmek için sebep görmediğini açıkladı.
#Kraft Heinz2015’ten bu yana yürüttüğü ‘Özgüven’ projesini deprem bölgesine ‘güven’ projesi olarak uyarlayan Dove, UNICEF işbirliğinde 7 bin kişiye ulaştı. Programın danışmanı Eğitimci, Yazar Doç. Dr. Özgür Bolat, “Hayatta kalanlarda suçluluk ya da kurban olduğu duygusu vardı. Bu travma uzun soluklu ilgi ile iyileşecek. Duygularını konuşmaları için teşvik edilmeleri gerekiyor. Biz onlara ‘devam et, başarabilirsin’ diyoruz” dedi.
#Depremzede26 Mart’ta Unilever Food Solutions’ın (UFS) Hollanda’daki Gıda İnovasyon Merkezi Hive’de yapılan ‘Geleceğin Menüleri Trend Raporu’nun sonuçlarının açıklandığı lansmana OD Urla’nın şefi Osman Sezener’le birlikte UFS Türkiye Genel Müdürü Yılmaz Tokgöz ve Orta Doğu, Türkiye ve Afrika Pazarlama Lideri Didem Molay Sevin’in davetiyle katıldık.
#Müge AkgünReklamveren, yayıncı, ajans ve teknoloji şirketi temsilcileri, sektörde üçüncü parti çerez sonrası dönemle ilgli değerlendirmelerini ve çözüm önerilerini paylaşmak üzere 28 Mart Perşembe günü Salt Galata'da gerçekleşen IAB Connect: Çerezsiz Dünya etkinliğinde bir araya geldiler. Etkinlikte AB ve Türkiye'deki ilgili mevzuata uyum amacıyla, Safari ve Firefox tarayıcılarının ardından Google’ın da bu yıl üçüncü parti çerezleri Chrome’dan kaldırması ile ortaya çıkan yeni trendler ve çözüm önerileri ele alındı.
#Pazarlama1978 yılından beri Türkiye’de Türk mutfağının kendine özgü lezzetlerini korumak ve zenginleştirmek için çalışmaya devam eden Knorr köklü kültürümüzün ayrılmaz parçası olan geleneksel tarifleri, Anadolu mirasına yakışır şekilde sofralara taşınıyor.
#Sponsorlu İçerikYıllardır erkek şampuanı denildiğinde akla ilk gelen marka olan Clear, zaman içinde portföyünü genişletip hem erkeklerin hem de kadınların severek tercih ettiği bir saç ve saç derisi bakım markası oldu. Clear, güçlü saç derisi ve kepeksiz saçların özgüvenle bağlantısına inanarak ürünlerini geliştirmeye devam ediyor. Unilever şirketine ait olan Clear, tüketicilerini kepeksiz saçlara kavuşturan ve ihtiyaca yönelik formüle edilen ürünlerini her geçen gün daha fazla insanla buluşturuyor.
#Sponsorlu İçerikTürkiye’de 50 yıldır kaliteli ve yenilikçi formüller eşliğinde fark yaratan köklü marka Elidor, hepimizin hayatına dokunan özellikleriyle saç bakımının gözdesi konumunda. Dünyada da en çok tercih edilen saç bakım markalarından olan Elidor, “Kendi Yolumuzda” sloganı ile ürünlerini geliştirmeye devam ediyor. Unilever şirketine ait olan Elidor, bakımlı ve sağlıklı saçlara kavuşturan ve ihtiyaca yönelik formüle edilen ürünlerini her geçen gün daha fazla insanla buluşturuyor.
#Sponsorlu İçerikBu yıl, altı farklı kategoride; “Purpose Driven Marketing”, “Marketing Impact”, “Impact Media”, “Emerging Tech Marketing”, “E-commerce Marketing” ve “Creative alanlarında başvuruların alındığı SMARTIES™ X Global 2023 Ödülleri'nin kazananlarını açıkladı.
#2023 SMARTIESTürkiye pazarına ilk yoğun kıvamlı çamaşır suyunu 1999 yılında getiren Domestos, 2024 yılı itibarıyla 25. yılını geride bırakarak hanelerin hijyen ihtiyacına cevap vermeye devam ediyor. Bugün ülkemizde her 10 evden 7’sinde tercih edilen marka, çeşitli tüketici araştırmalarında da kendi kategorisinde öne çıkmayı başarıyor.
#Sponsorlu İçerik7'den 70'e her damak zevkine hitap eden dondurma, sadece mutluluğu büyütmekle kalmıyor, Türkiye ekonomisinde 'hedefleri büyüten' gelişmelere de öncülük ediyor. 30 yılı aşkın süredir Konya ve Çorlu’daki fabrikalarında hizmet veren Algida, 2023 yılında Türkiye’nin 74 milyon dolar değerindeki dondurma ihracatının yüzde 80’inden fazlasını gerçekleştirerek bir rekora imza attı.
#Sponsorlu İçerikİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu sene 14’üncüsü düzenlenen MIXX Awards Türkiye yarışmasının jüri üyeleri belli oldu. 5 Şubat’a kadar başvuruların yapılabileceği 14. MIXX Awards Türkiye ödülleri, 15 Nisan tarihinde düzenlenecek tören ile sahiplerine verilecek.
#14. MIXX Awards TürkiyeÖnce önünüze 250 dereceye ısıtılmış döküm tava geliyor. Sonra seçtiğiniz peynirin sosu getirilerek tavanıza gezdiriliyor. Ortadan ikiye bölünmüş bol malzemeli burgerler de kesik yüzleri peynir sosuna gelecek şekilde tavaya yerleştiriliyor… Şef Uğur Volkan Uysal’ın Antalya’da açtığı Jet Chef Burger’deydim…
#Jet Chef BurgerMagnum çekilişi için artık saatler kaldı. Porsche Taycan Model Otomobil ve 100 bin TL bakiyeli Magnum kartların sahibini bulacağı Magnum çekilişi, şirketin duyurmuş olduğu tarihte gerçekleşecek. Magnum çekiliş sonuçları dahilinde şanslı isim Maserati marka araçların sahibi olacak. Peki, Magnum mini tüketicilerinin bir, Magnum Double tüketicilerinin ise iki kez çekiliş hakkı kazandığı Magnum çekiliş sonuçları ne zaman açıklanacak? İşte, son model arabanın sahibini bulacağı çekiliş hakkında bazı bilgiler
#Magnumİnsan kaç yaşına gelirse gelsin içinde hep bir çocuk taşır. Öyle bir an gelir ki, çocukluk hatırası geçmişten bugüne taşınıverir. İşte o hatıralardan biri olan Yumoş ayıcığı bugünlerde Nişantaşı Bostan Sokak’ı renklendiriyor. Üstelik sadece renklendirmekle de kalmıyor, her yaştan insanı gülümsetiyor, çocukluğuna götürüyor.
#Alper ÇaparGörenleri gülümseten ve her yıl merakla beklenen Yumoş zamanı geldi! Etkili ürün performansı ile renk korumada daha iyisi olmadığını kanıtlayan Yumoş Deterjan’ın İstanbul’un farklı bölgelerinde insanlarla bir araya gelen Yumoş ayıları, şimdi de Nişantaşı Bostan Sokak’a renk katıyor.
#Sponsorlu İçerikGıdanın toplumsal değerlerin yansıması olarak ele alınması gerektiğini vurgulayan ve sürdürülebilir pazarlama stratejilerinin belirlenmesini hedefleyen Türk Mutfağı 2.0, bu yıl 4 Ekim’de Divan Kuruçeşme’de gerçekleşecek. Sektörün önde gelen isimlerini ve uluslararası konukları bir araya getiren etkinlikte gıdanın geleceği konuşulacak...
#GastronomiMagnum 4. dönem çekilişi geçtiğimiz hafta Çarşamba günü tamamlanmıştı. Magnum Card kazananların isim listesi ve sorgulama ekranı yoğun ilgi görüyor. Noter huzurunda yapılan çekilişin sonuçları 13 Ağustos Pazar günü Hürriyet Gazetesi Pazar Eki’nde duyuruldu. Kazanan adaylara ve yedek talihlilere taahhütlü posta yoluyla bildirim yapılacak. Magnum çubuklarından çıkan şifreleri magnum.com.tr veya telefonlarının SMS göndererek çekilişe katılanlar ise sonuçları merak ediyor. Magnum Porsche Taycan çekilişi ise 10 Ekim’de gerçekleştirilecek çekiliş ile belli olacak. Geçtiğimiz hafta tamamlanan 4. dönem çekilişi ile 100 bin TL’lik Magnum Card sahibi olan isimler belli oldu. Peki Magnum 4. dönem çekiliş sonuçları açıklandı mı? İşte, kazanan isimler…
#Magnum Çekiliş SonuçlarıMagnum çekilişi için artık saatler kaldı. Porsche Taycan Model Otomobil ve 100 bin TL bakiyeli Magnum kartların sahibini bulacağı Magnum çekilişi, şirketin duyurmuş olduğu tarihte gerçekleşecek. Magnum çekiliş sonuçları dahilinde şanslı isim Maserati marka araçların sahibi olacak. Peki, Magnum mini tüketicilerinin bir, Magnum Double tüketicilerinin ise iki kez çekiliş hakkı kazandığı Magnum çekiliş sonuçları ne zaman açıklanacak? İşte, son model arabanın sahibini bulacağı çekiliş hakkında bazı bilgiler
#MagnumDepremden etkilenen bölgelerde kurduğu çocuk parkları ile oyunun iyileştirici gücünü çoğaltan OMO şimdi de çocukların sosyal ve duygusal gelişimine destek vermek, korumak ve geliştirmek için “Paylaşmak Güzeldir” projesine başlıyor. OMO ve Paylaş Büyüsün iş birliğiyle hayata geçirilen proje deprem bölgesinde yaşayan veya Türkiye’nin farklı bölgelerinde deprem gündeminden etkilenen çocukların ihtiyaçlarına odaklanıyor.
#Sponsorlu İçerik2015’ten bu yana yürüttüğü özgüven projesiyle gençlerin ruhlarına dokunan Dove, şimdi de deprem bölgesindeki gençler ve ailelere yönelik psiko-sosyal destek projesini başlatıyor. UNICEF ile birlikte yürütülecek Dove Güven Projesi, bölgedeki gençlerde depremle birlikte sarsılan yaşama dair güveni yeniden inşa etmeyi hedefliyor. Pilot çalışması Hatay’da başlayan proje kapsamında Dr. Özgür Bolat’ın önderliğinde uzmanlar, gençler ve ailelere yönelik eğitim verecek. Hatay’dan sonraki durak ise Adıyaman olacak.
#UNICEFElidor Türkiye, 6 Şubat’ta yaşanan ve 11 ili derinden etkileyen depremlerin hemen ardından Türkiye genelinde başlatılan geniş çaplı dayanışma kampanyalarına, deprem bölgesindeki genç kadınlar için Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) iş birliğiyle açtığı destek merkezleriyle devam ediyor.
#Sponsorlu İçerik12. Restoran Haftası başladı! İstanbul, Ankara ve İzmir’de 100’ü aşkın katılımcı restoranın hazırladığı menüler, uygun fiyatlarla lezzet tutkunlarıyla buluşuyor. ‘Bireysel’ ve ‘paylaşımlı’ olmak üzere iki ayrı kategoride tasarlanan menülerin tamamı atıksız mutfak disiplinine uygun, üstelik bitki bazlı seçenekler de var. Etkinlikte deprem bölgesi de unutulmadı. Hasar gören restoranlara destek olmak ve bölgedeki yeme-içme sektörünü ayağa kaldırmak için Antakya’nın dört ünlü restoranı İstanbul’da ağırlanacak.
#Restoran HaftasıUnilever Food Solutions, dünyanın farklı yerlerinden 1.600 şefle bir araştırma yaptı. Sonuçları da ‘Geleceğin Menü Trendleri 2023’ adlı raporla geçen hafta yayımladı. Kurumun Hollanda marka geliştirme şefi Ronald van der Laars ve Ortadoğu, Pakistan, Sri Lanka başşefi Joanne Limoanco Gendrano’yla bir araya geldim, yeni trendleri ve gastronomiyi nasıl etkileyeceklerini onlardan dinledim.
#Unilever Food