Ümran Beba ve Arzu Çekirge Paksoy tarafından kaleme alınan ‘Değer Yaratan Liderler’ kitabı, Türkiye’den ve dünyadan yöneticilerin görüşleriyle sosyal etki, kurumsal sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik bilincine dair ilham veren içeriğiyle yeni dünya düzeninde liderlik kavramını tanımlıyor.
#Değer Yaratan LiderlerKonya’ya ilk fabrika yatırımını 2013’te 95 milyon Euro’ya gerçekleştiren hızlı tüketim mamülleri üreticisi Unilever, 350 milyon Euro’luk yeni yatırımıyla ev ve kişisel bakım ürünleri fabrikasının da açtı. Unilever Global CEO’su Paul Polman bu yatırımın Unilever’in son 10 yıldaki en büyük yatırımı olduğunu söyledi.
#Unilever GlobalUnilever Türkiye, Rusya, Orta Doğu, Kuzey Afrika, Orta Asya ve Kafkasya Başkanı ve Unilever Türkiye CEO’su İzzet Karaca, 30 fabrika ve 12 bin çalışandan oluşan, 750 milyonluk nüfusa sahip ve Unilever’in altıncı büyük pazarı olan bir bölgeyi Türkiye’den yönetmeye başladıklarını hatırlatarak, “Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı’nın hedeflerine gönülden bağlıyız ve bu planın başarıya ulaşmasında büyük rol oynuyoruz. 2011 yılında yaklaşık 60 hedefte yüzde 71 başarı kaydettik” dedi.
Algida Türkiye Genel Müdürlüğü’nden Unilever’in ‘Küresel Türk Liderler’ takımına transfer olan Ahmet Coşar, bugünden itibaren Unilever Global Dondurma Kategorisi’nde Pazar Geliştirmeden Sorumlu Başkan Yardımcılığı görevini üstlendi. Coşar, “Yeni görevimde Türkiye’deki başarımızı diğer coğrafyalara taşımam bekleniyor” dedi.
115 ülkede faaliyet gösteren Algida İstanbul'da, Algida Türkiye'nin 2002 yılı çalışmalarını değerlendirildiği ve dünya dondurma stratejisinin tartışıldığı bir zirve düzenledi. Zirveyi türkiye'ye taşıyan Algida Türkiye, kapsadığı 15 ülkeyle, Unilever'in dünyadaki dondurma operasyonunun yüzde 13'ünü yönetiyor.
2015’ten bu yana yürüttüğü ‘Özgüven’ projesini deprem bölgesine ‘güven’ projesi olarak uyarlayan Dove, UNICEF işbirliğinde 7 bin kişiye ulaştı. Programın danışmanı Eğitimci, Yazar Doç. Dr. Özgür Bolat, “Hayatta kalanlarda suçluluk ya da kurban olduğu duygusu vardı. Bu travma uzun soluklu ilgi ile iyileşecek. Duygularını konuşmaları için teşvik edilmeleri gerekiyor. Biz onlara ‘devam et, başarabilirsin’ diyoruz” dedi.
#DepremzedeYıllardır erkek şampuanı denildiğinde akla ilk gelen marka olan Clear, zaman içinde portföyünü genişletip hem erkeklerin hem de kadınların severek tercih ettiği bir saç ve saç derisi bakım markası oldu. Clear, güçlü saç derisi ve kepeksiz saçların özgüvenle bağlantısına inanarak ürünlerini geliştirmeye devam ediyor. Unilever şirketine ait olan Clear, tüketicilerini kepeksiz saçlara kavuşturan ve ihtiyaca yönelik formüle edilen ürünlerini her geçen gün daha fazla insanla buluşturuyor.
#Sponsorlu İçerikTürkiye’de 50 yıldır kaliteli ve yenilikçi formüller eşliğinde fark yaratan köklü marka Elidor, hepimizin hayatına dokunan özellikleriyle saç bakımının gözdesi konumunda. Dünyada da en çok tercih edilen saç bakım markalarından olan Elidor, “Kendi Yolumuzda” sloganı ile ürünlerini geliştirmeye devam ediyor. Unilever şirketine ait olan Elidor, bakımlı ve sağlıklı saçlara kavuşturan ve ihtiyaca yönelik formüle edilen ürünlerini her geçen gün daha fazla insanla buluşturuyor.
#Sponsorlu İçerikÖnce önünüze 250 dereceye ısıtılmış döküm tava geliyor. Sonra seçtiğiniz peynirin sosu getirilerek tavanıza gezdiriliyor. Ortadan ikiye bölünmüş bol malzemeli burgerler de kesik yüzleri peynir sosuna gelecek şekilde tavaya yerleştiriliyor… Şef Uğur Volkan Uysal’ın Antalya’da açtığı Jet Chef Burger’deydim…
#Jet Chef BurgerGıdanın toplumsal değerlerin yansıması olarak ele alınması gerektiğini vurgulayan ve sürdürülebilir pazarlama stratejilerinin belirlenmesini hedefleyen Türk Mutfağı 2.0, bu yıl 4 Ekim’de Divan Kuruçeşme’de gerçekleşecek. Sektörün önde gelen isimlerini ve uluslararası konukları bir araya getiren etkinlikte gıdanın geleceği konuşulacak...
#Gastronomi12. Restoran Haftası başladı! İstanbul, Ankara ve İzmir’de 100’ü aşkın katılımcı restoranın hazırladığı menüler, uygun fiyatlarla lezzet tutkunlarıyla buluşuyor. ‘Bireysel’ ve ‘paylaşımlı’ olmak üzere iki ayrı kategoride tasarlanan menülerin tamamı atıksız mutfak disiplinine uygun, üstelik bitki bazlı seçenekler de var. Etkinlikte deprem bölgesi de unutulmadı. Hasar gören restoranlara destek olmak ve bölgedeki yeme-içme sektörünü ayağa kaldırmak için Antakya’nın dört ünlü restoranı İstanbul’da ağırlanacak.
#Restoran Haftası