Lifebuoy, Türkiye’de ‘cilt pazarı’nın yüzde 25’ini istiyor

Güncelleme Tarihi:

Lifebuoy, Türkiye’de ‘cilt pazarı’nın yüzde 25’ini istiyor
Oluşturulma Tarihi: Mart 13, 2010 00:00

UNILEVER’in Türkiye’ye getirdiği, 34 ülkede yılda 200 bin tondan fazla satış tonajına sahip olan antibakteriyel sabun Lifebuoy, cilt temizleme pazarının yüzde 25’ini hedefliyor. Unilever Türkiye Ev ve Kişisel Bakım Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi Zeynep Yalım Uzun, Lifebuoy’un aktif madde içermeyen kalıp sabunlara oranla bakterilere karşı yüzde 100 iyi koruma sağladığını belirterek, “98 yılında Domestos’un çıkışından sonra Lifebuoy hijyenik ürün kategorisinde çıkarttığımız ilk ürün. Amacımız hem toplumda kişisel hijyen bilincinin yerleşmesini sağlamak hem de ürünümüzle cilt temizliği pazarını yüzde 25 büyütmek” dedi. Lifebuoy’un dünya antibakteriyel sabun pazarında yüzde 32 pay aldığını ifade eden Uzun şöyle konuştu: “Bu ürünle basit kişisel önlemlerle bulaşıcı hastalıkları önlemek istiyoruz. Türk cilt temizliği pazarı 400 milyon lira. Bunun yüzde 54’ünü kalıp sabun, yüzde 35’ini sıvı sabun geri kalanını ise duş jeli oluşturuyor. Cilt temizliği pazarındaki sağlık segmenti ise 35 milyon TL’lik bir pazar değerine ulaştı. Bu ay piyasaya sunulcak Total, Care, Activfresh ve Nature olmak üzere dört çeşidinin dışında nisan ayında kalıp sabununu da piyasaya sunacağız.” Dünyanın değişik bölgelerinden el yıkama alışkanlıklarına ilişkin örnekler veren Unilever Global Hijyen ve El Yıkama Uzmanı Myriam Sidibe de gelişmiş ülkelerde bile hala el yıkamanın bir kural haline gelmediğini vurguladı.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!