EKSTRA
MENÜ

Kırmızı Ödülleri

Kırmızı Ödülleri ile ilgili tüm haberleri ve son dakika Kırmızı Ödülleri haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Toplam 1.334 Kırmızı Ödülleri haberi bulunmuştur.

Kırmızı Ödülleri Haberleri

Daha basit, daha insancıl işlere doğru bir eğilim var

'Daha basit, daha insancıl işlere doğru bir eğilim var'

Y&R Team Red reklamcılığın Türkiye'deki değişiminden bahsederken "Reklamcılık sürekli kendini yenilemek zorunda olan bir meslek. Dünyada olan değişimleri Türk reklamcılığında da hissediyoruz. Daha basit, daha insancıl işlere doğru bir eğilim var. Teknolojinin sürekli geliştiği bir dönemde sektörün geleceğini öngörmek ise pek kolay değil. Ama tüm gidişat daha entegre ve daha ayakları yere basan bir reklamcılık anlayışı üzerine olacak gibi duruyor" ifadesinde bulundu.

9.06.2018Ekonomi
Engin Aksoy: Kırmızı Ödülleri, pazarlama ve reklam dünyasının en saygın ödüllerinden

Engin Aksoy: Kırmızı Ödülleri, pazarlama ve reklam dünyasının en saygın ödüllerinden

Bu yıl Kırmızı Ödülleri’nde 6 farklı kategoride ödüle layık görülen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy Kırmızı Ödülleri'nin önemini anlattı. Aksoy; "Türk basınının amiral gemilerinden Hürriyet gazetesi gibi değerli bir mecranın öncülüğünü yaptığı Kırmızı Ödülleri, ülkemizde pazarlama ve reklam dünyasının en saygın ödülleri arasında yer alıyor. Yaratıcılığın ve yeniliğin sınırlarını zorlayan kampanyalara ev sahipliği yaparak sektörün gelişimine katkı sağlarken, uluslararası standartlarda başarılı işler üretilmesini de teşvik ediyor" dedi.

9.06.2018Ekonomi
Billur Burkutoğlu: Yaratıcı içerik, kreatif uygulama ile birleştiğinde iz bırakıyor

Billur Burkutoğlu: Yaratıcı içerik, kreatif uygulama ile birleştiğinde iz bırakıyor

Kale Endüstri Holding Pazarlama Direktörü Billur Burkutoğlu; "Yaratıcı iletişimin iki boyutu var; bu anlamda hem içeriğin hem de uygulamanın yaratıcı olması önemli. İçeriğin yaratıcı olması için doğru iç görülerin tespit edilmesi ve bu iç görülere uygun ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi gerekiyor. Bu da reklam verenin rolü. Yaratıcı içerik, yaratıcı kreatif uygulama ile birleştiğinde iz bırakıyor. Bu anlamda reklam veren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak bize; doğru iç görüleri toplamak, yorumlamak, ürün ve hizmetlerimizi bu yönde geliştirmek ve bu konuda daha çok yatırım yapmak adına cesaret veriyor" dedi.

9.06.2018Ekonomi
Kerim Sükan: Kırmızının sektör için özellikle önemli olduğunu düşünüyorum

Kerim Sükan: Kırmızı'nın sektör için özellikle önemli olduğunu düşünüyorum

Ajans Zon Ajans Başkanı Kerim Sükan Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Kırmızı ile ilk kurulduğundan itibaren haberdarım ve takip ediyorum. Çok başarılı bulmakla birlikte, basın özelinde bir etkinlik olmasından dolayı sektör için özellikle önemli olduğunu düşünüyorum. Mecra çeşitliliği her geçen gün artıyor ancak bu mecraların etkisinden ve markaya olan katkılarından emin olacak kadar geçmişe ve vaka sayısına sahip değiliz. Bu sebeple Kırmızı sayesinde ana mecralardan biri olan basının, bu derece ön plana çıkarılmasının ve yaratıcılığın her şartta sınır tanımaz olduğunun ortaya konulmasının sektör için çok değerli olduğunu düşünüyorum" ifadesinde bulundu.

9.06.2018Ekonomi
Arda Erdik: Enteresan bir geçiş süreci yaşıyoruz

Arda Erdik: Enteresan bir geçiş süreci yaşıyoruz

Tribal Worldwide Istanbul Ajans Başkanı Arda Erdik reklamcılık sektörünün geleceğiyle ilgili; "Bu epey uzun bir tartışma konusu aslında. Yeni medyalarla birlikte dönüşen ajanslar, dönüşemeyen ajanslar, dönüşmüş gibi yapan ajanslar, bütün ajanslarını tek bir çatıda toplayan networkler, reklam işini içine alan müşteriler, reklam işine giren araştırma şirketleri… Enteresan bir geçiş süreci yaşıyoruz. Herkes bir şekilde pozisyon almaya çalışıyor. Hep birlikte, geleceği gelince göreceğiz" açıklamasında bulundu.

9.06.2018Ekonomi
Emre Kargın: Kırmızı Ödülleri reklam ajanslarının daha yaratıcı işler çıkarmasında etken

Emre Kargın: Kırmızı Ödülleri reklam ajanslarının daha yaratıcı işler çıkarmasında etken

Glide Anatolia Emre Kargın Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Kırmızı Ödülleri reklam ajanslarının daha yaratıcı, etkili işler çıkarmasında bir nedendi. Şimdi artık aynı şey reklam veren içinde geçerli sanırım. Bu yıl Reklam verenin de ödül alması ayrı bir güzellik kattı" ifadesinde bulundu.

8.06.2018Ekonomi
Emre Kuzuoğlu: Umarım bir gün dünya reklamcılığına yön veren bir konuma geliriz

Emre Kuzuoğlu: Umarım bir gün dünya reklamcılığına yön veren bir konuma geliriz

Svstudios Ajans Yetkilisi Emre Kuzuoğlu reklamcılık sektörünün geleceğiyle ilgili; "Türk reklamcılığı dünya ile birlikte hareket eden bir sektör. Yeni koşullara, şartlara, mecralara kolay uyum sağladığımızı düşünüyorum. Umarım bir gün dünya reklamcılığına yön veren bir konuma da geliriz" dedi.

8.06.2018Ekonomi
Murat Kurultak: İşimiz her geçen yıl biraz daha zorlaşacak.

Murat Kurultak: İşimiz her geçen yıl biraz daha zorlaşacak.

Metafor Güvenlik Sistemleri firma sahibi Murat Kurultak Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Sadece kendi sektörümüzde değil, el attığımız her işte başarılı olduğumuzun ve doğru kararlar alarak doğru fikirlerle yola devam ettiğimizin bir kanıtı oldu bu heykelcik. Bu anlamda yalnızca kendi faaliyet alanlarımızda değil, önümüzdeki tüm iletişim çalışmalarında da bir motivasyon kaynağı olarak parlayacak ve bizlere yol gösterecek. Tabi ki çıtamızı yükselttiği için de işimiz her geçen yıl biraz daha zorlaşacak" dedi.

8.06.2018Ekonomi
Yiğit Sal: Büyük dönüşüm dijital medyayla yaşandı

Yiğit Sal: Büyük dönüşüm dijital medyayla yaşandı

Reklam Merkezi Marka Direktörü Yiğit Sal; reklamcılık sektörüyle ilgili değerlendirmede bulundu. Sal; "Dijital medyanın ortaya çıkması ve kullanımının artmasıyla birlikte de asıl büyük dönüşümün yaşandığı kesin. İnsanların değişen ihtiyaçlarıyla gelişen yeni nesil pazarlama stratejileri ise bu değişimi etkileyen en önemli unsuların başında geliyor. Bunları göz önüne aldığımızda reklamcılık sektöründe X kuşağı diye tabir edilen deneyimli insanlar ile en son bilgi ve beceri ile kendini geliştiren Y ve Z kuşaklarının buluşmasının sektörümüzün yaratıcılık çıtasını kısa vadede çok daha yukarılara taşıyacağına inanıyorum" açıklamasında bulundu.

8.06.2018Ekonomi
İlkay Yıldırım Akalın: Kendi mesajınızı farklılaştırmak zorundasınız

İlkay Yıldırım Akalın: Kendi mesajınızı farklılaştırmak zorundasınız

Eczacıbaşı Holding Kurumsal İletişim Direktörü İlkay Yıldırım Akalın yaratıcılıkla ilgili yaptığı açıklamada; " Her gün maruz kalınan yüzlerce mesaj arasından sıyrılabilmek için kendi mesajınızı farklılaştırmak durumundasınız, bunun da yolu yaratıcılıktan geçiyor, bu nedenle çok önemli" dedi.

8.06.2018Ekonomi
Tayfun Söğütlü: Ürünleri pazarlarken de farklılaşmayı amaçlıyoruz

Tayfun Söğütlü: Ürünleri pazarlarken de farklılaşmayı amaçlıyoruz

Huawei Türkiye Marketing Directorü Tayfun Söğütlü, yaptığı açıklamada; "Bir teknoloji markası olarak yüksek teknolojiye sahip ürünlerimizle farklılaşmanın yanında, bu ürünleri pazarlarken de farklılaşmayı amaçlıyoruz. Bu amaç da bizi ve ajanslarımızı yaratıcı iletişim mekanizmaları üretme konusunda motive ediyor" ifadesinde bulundu.

8.06.2018Ekonomi
Öncü Doğu Gürsoy: Çok naif ve heyecan verici bir duygu

Öncü Doğu Gürsoy: Çok naif ve heyecan verici bir duygu

Pure New Media Creative Directorü Öncü Doğu Gürsoy, Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Ödül ne kadar prestijli olursa ve ödül veren kişiler ne kadar konusunun uzmanıysa o ödülü alan emekçiler de o kadar gurur duyuyorlar. Aynı zamanda buna ihtiyaçları da var. Kısacası çok naif ve heyecan verici bir duygu" dedi.

8.06.2018Ekonomi
Aslı Yorgancıoğlu: Yaratıcı işleri göreceğimiz bir dönem olacağını umuyorum

Aslı Yorgancıoğlu: Yaratıcı işleri göreceğimiz bir dönem olacağını umuyorum

Rafineri Genel Müdürü Aslı Yorgancıoğlu sektörün geleceği ile ilgili; "Mecra ve içerik çeşitliliği, dijital kanalların oluşturduğu alışkanlıklar, büyüyen pazarda iletişim gürültüsü, ekonomik sebepler vs gibi bir çok sebepten ötürü son 3 senedir tüketicilerin (her mecrada) reklama duyarlılığı ve ilgisi anlamlı şekilde düşüyor. İşimizin olmazsa olmazı dediğimiz ve artık neredeyse klişeleşmiş temel reklam prensipleri şu anda her zamankinden daha önemli hale geldi. Dikkat çekici, dikte etmeden etkileşim yaratan ama aynı zamanda tüketici içgörüsü ile markaya anlam katan ve tabii ki iş hedeflerini aşacak şekilde etkili ve fayda odaklı olmak gibi zorlu bir vazife var her işte önümüzde. Buna hem zaman hem de bütçe kısıtlarını da ekleyince denklem daha da eğlenceli hale geliyor. Öldürmeyen güçlendirir prensibiyle, ezber ve vasatın azalıp, yeni bir akıl ve ses ile üretilmiş daha yaratıcı işleri göreceğimiz bir dönem olacağını düşünüyor ve umuyorum" açıklamasında bulundu.

8.06.2018Ekonomi
Zeynep Çil: Yaratıcılığı ön planda tutuyoruz

Zeynep Çil: Yaratıcılığı ön planda tutuyoruz

BluTV Pazarlama ve Kurumsal İletişim Yöneticisi Zeynep Çil kendileri için yaratıcılığın önemini şu şekilde anlattı; Geliştirdiği ürün yaratıcılık üzerine kurulu olan bir marka olarak iletişim çalışmalarımızda da her zaman yaratıcılığı ön planda tutuyoruz. Amacımız, dizilerimizle, yaratıcı hikayelerimizle müşterilerimizi buluşturmak için sürdürdüğümüz iletişim çalışmalarımızda da güçlü ve yaratıcı hikaye anlatımını ön planda tutmak.

8.06.2018Ekonomi
Özge Sarıoğlu: Kırmızıda ödül kazanmanın motive edici bir değeri var

Özge Sarıoğlu: Kırmızı'da ödül kazanmanın motive edici bir değeri var

Nescafe Reklam İletişim Müdürü Özge Sarıoğlu, reklamveren olarak yaratıcılık ödülü kazanmanın önemini anlatırken; "Tüketicilerimiz tarafından yenilikçi gözükmek önemli olduğu kadar, sektörden de bu yönde olumlanmak çok kıymetli. Yine demin de bahsettiğim gibi oldukça yoğun ve tutkuyla çalışan ekiplerimiz için de çok motive edici bir değeri var" dedi.

7.06.2018Ekonomi
Can Faga: Dünyadaki trend fikrin özüne, yaratıcılığa geri dönüyor

Can Faga: Dünyadaki trend fikrin özüne, yaratıcılığa geri dönüyor

Executive Creative Directorü Can Faga; "Benim bu işe başladığım günle bugün arasındaki temel fark; fikre verilen değer aslında. Eskiden fikir her şeyden daha önemliydi. Yıllar ilerledikçe müşteriler, test ve araştırma dünyaları, hatta satın alma süreçleri daha fazla dikkat çeken taraf oldu. Televizyonu açtığınız zaman kendiniz görüyorsunuz zaten. Neyse ki bunun böyle gitmeyeceğini anlayan markalar çoğalmaya başladı. Dünyadaki trend yine fikrin özüne, yani yaratıcılığa geri dönüyor. Daha güçlü içgörüler, daha sağlam uygulamalarla hayatımızda yer alacak ve kreatiflerin sesi daha çok duyulacak diye düşünüyorum. Ümit ediyorum desem daha doğru olacak" açıklamasında bulundu.

7.06.2018Ekonomi
Gökay Yıldırım: Tüm dünyada “iyi reklam”ın tanımı değişiyor

Gökay Yıldırım: Tüm dünyada “iyi reklam”ın tanımı değişiyor

Plasenta Strateji Planlama Yardımcısı Gökay Yıldırım, reklamcılığın değişimini şöyle anlatıyor; "Sadece Türk reklamcılığında değil, tüm dünyada “iyi reklam”ın tanımı değişiyor, kriterleri değişiyor. Türkiye de bundan en hızlı şekilde etkileniyor ve de ayak uyduruyor tabii ki. Dijitalin en sevdiğimiz yanı, anı yaşayabilmek. Sektörün geleceğinde de anı hızlı değerlendirip, iyi kararlar verenlerin başarılı olacağı kesin."

7.06.2018Ekonomi
Bora Usal: Yaptığımız işin vazgeçilmez öğesi; yaratıcılık ve ayrışmak

Bora Usal: Yaptığımız işin vazgeçilmez öğesi; yaratıcılık ve ayrışmak

OMO Marka Müdürü Bora Usal; "Reklam filmlerimizde ürünün becerilerini öne çıkaran çamaşır kategorisine farklı bir bakış açısı sunuyoruz. Bu anlamda yaratıcılık geri kalandan ayrışmak ve bir adım öne çıkmak için yaptığımız işin en vazgeçilmez öğesi" açıklamasında bulundu.

7.06.2018Ekonomi
Yusuf Muslubaş: Reklam yaratıcılığı yarışmalarına değer veriyoruz

Yusuf Muslubaş: Reklam yaratıcılığı yarışmalarına değer veriyoruz

MullenLowe İstanbul/Stratejik Planlama Başkanı Yusuf Muslubaş yaptığı açıklamada; "MullenLowe Istanbul olarak reklam yaratıcılığı yarışmalarına tabi ki değer veriyoruz. Birçoğuna katılmaya çalışıyoruz. Hürriyet Gazetesi’nin yıllar önce hem ulusal hem de yerel basın ilanlarında yaratıcılığı desteklemek için başlattığı Kırmızı Ödülleri de bu yarışmalardan biri" dedi.

7.06.2018Ekonomi
Burcu Kurtuluş İnselel: Kurulduğumuz günden beri Kırmızı hayatımızda

Burcu Kurtuluş İnselel: Kurulduğumuz günden beri Kırmızı hayatımızda

Kırmızı Uygulamada Ustalık – En İyi Dijital Animasyon Film Prodüksiyonu ve Kırmızı Kampanya - En İyi Kurumsal İmaj Kampanyası Beşiktaş JK “ Come To Beşiktaş” kampanyası ile ödül kazanan Muhabbet Genel Müdürü Burcu Kurtuluş İnselel, Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Kırmızı’yı hayatımıza girdiği ilk günden beri takip ediyoruz. Genç bir ajans olarak ise kurulduğumuz günden beri Kırmızı hayatımızda. Bu yıl aldığımız 2 ödülle ise muhabbetimizi derinleştirdik" dedi.

7.06.2018Ekonomi
Beşiktaş, sadece bir kulüp değil marka olarak da bambaşka yerlere geldi

'Beşiktaş, sadece bir kulüp değil marka olarak da bambaşka yerlere geldi'

Kırmızı Ödül heykelciğinde yaratıcılık ödülü alan Beşiktaş JK; 'Bizlerin de üzerinde durduğu en önemli konulardan biri iletişim. Gerek Avrupa arenasındaki sportif başarılarla dikkat çeken bir takım olarak, gerekse dünya genelinde planlı olarak devam ettirdiğimiz iletişim çalışmalarıyla artık Beşiktaş, sadece bir kulüp değil marka olarak da bambaşka yerlere gelmiş bulunuyor' açıklamasında bulundu.

7.06.2018Ekonomi
Derya Cantutan: Yaratıcılık, bu işin olmazsa olmazı

Derya Cantutan: Yaratıcılık, bu işin olmazsa olmazı

Bir markanın da en büyük amaçlarından biri, tüketicilerinin kalbinde bir yer edinmektir diyen Unilever/Lipton-Marka Müdürü Derya Cantutan; "Amacı olan markalar, fark yaratan fikirlerle birleşince hem fikir yaratıcılarına ilham veriyor hem de insanların hayatına değer katan yaratıcı kampanyalar ortaya çıkıyor. Yaratıcılık, bu işin olmazsa olmazı" açıklamasında bulundu.

6.06.2018Ekonomi
Ertuğ Tuğalan: Marka ekibinizin cesareti kadar yaratıcı iş yaparsınız

Ertuğ Tuğalan: Marka ekibinizin cesareti kadar yaratıcı iş yaparsınız

Reklamcılığın ve yaratıcılığın yaklaşımlarını değerlendiren Medina Turgul DDB Kreatif Direktörü Ertuğ Tuğalan; "Artık her yarışmada alınan ödüllerden görüyoruz ki reklamverenlerin de reklam ajansları kadar büyük bir katkısı var. Aynı formül sanırım yıllardır işlemeye devam ediyor: Marka ekibinizin cesareti kadar yaratıcı iş yaparsınız. Ödül almış tüm işlerin reklamverenlerine mesleğim adına buradan tekrar teşekkür ederim" ifadesinde bulundu.

6.06.2018Ekonomi
Sinan Saysen: Umarım bu organizasyon büyüyerek devam eder

Sinan Saysen: Umarım bu organizasyon büyüyerek devam eder

Kırmızı Ödülleri'yle ilgili görüşlerini bildiren Saysen Anaokulları Sahibi Sinan Saysen; "Ödüllendirme ve takdir sistemi hayatın her alanında iyi bir harekettir. Sektöre canlılık getirerek bir dinamizm sağladığını ve motivasyon yarattığını düşünüyorum. Kırmızı Ödülleri de reklamcılık sektöründe aynı etkiye sahip. Ajansların yaratıcılık açısından tatmin olmaları, özgürce işler yapmaları ve aynı ortamı soluyarak birbirlerini alkışlamaları oldukça güzel bir şey. Umarım bu organizasyon her geçen gün daha da büyüyerek devam eder" açıklamasında bulundu.

6.06.2018Ekonomi
Zeynep Saysen: Gelişimin ve değişimin peşinden koşuyoruz

Zeynep Saysen: Gelişimin ve değişimin peşinden koşuyoruz

Mandal Ajans Metin Yazarı Zeynep Saysen reklamcılık sektörünün geleceğini değerlendirdi. Saysen; "Türk reklamcılığını uluslar arası bir paydada buluşturmak için her geçen gün çabalıyoruz. Gelişimin ve değişimin peşinden koşuyoruz. Geçmişe oranla şu an hem reklamverenler hem de ajanslar her anlamda daha seçici çalışıyor ve reklamın önemini daha iyi kavramış durumda. Markalar her türlü iletişim kanalını kullanmaya daha hevesli ve daha açık. Teknoloji gelişiyor, yaşam tarzımız değişiyor, hızlı tüketim giderek artıyor ve dolayısıyla yaptığınız işin beğenilme oranı da giderek azalıyor fakat bu, yaratıcılığınızı tetikleyen ve sizi sınırlarınızı zorlamaya iten bir durum. Bu da aslında olumlu birşey. Gerçekten iyi olan işleri anlamak, hatta bakmanın ötesinde görmek bizi ileriye götürecek bir hareket. Beklentiye gelirsek; keşke en çok mesaiyi her zaman yaratıcı işler yapmak için harcasak ve bu işler ülkemizde daha çok takdir görebilse" dedi.

6.06.2018Ekonomi
Cem Tanır: Cesur işlere imza atmayı ve yaratıcılığı önemsiyoruz

Cem Tanır: Cesur işlere imza atmayı ve yaratıcılığı önemsiyoruz

Boyner Grup Kurumsal İletişim Direktörlüğü Cem Tanır; çalışmalarındaki yaratıcılığı şöyle değerlendirdi; "Cesur işlere imza atmayı ve yaratıcılığı önemsiyoruz. Başta toplumsal cinsiyet eşitliği olmak üzere Grup olarak odaklandığımız sosyal konuların hakkını verebilmek adına yaratıcılık ve cesaret daha da önemli hale geliyor."

6.06.2018Ekonomi
Yaratıcılık; artık her alanda en önemli kavram

'Yaratıcılık; artık her alanda en önemli kavram'

MacFit ekibi Kırmızı Ödülleri'ndeki başarılarını şöyle değerlendirdi; "Öncelikle yakından takip ettiğimiz Kırmızı Ödülleri’nin takip ederken bu sene ödül alanlar arasında yer almaktan çok mutluyuz. Yaratıcılık; artık her alanda en önemli kavram. Hızlı değişen dünya ve artan rekabet ortamında hedef kitlenize dokunabilmeniz, onu kendi dünyanıza çekebilmeniz için mutlaka dikkat çekici bir şekilde karşılarına çıkmanız lazım. Bizler de iletişim kampanyamızda, “Fit miyiz?” diye sorarak, spora bahane bulanların kendilerini kandırmaktan vazgeçmeleri, sorumlu hissetmeleri ve hemen şimdi spora başlamalarını mizahi bir yolla anlatmayı seçtik. Spor yapmak için motive etmeyi amaçladığımız kampanyamız ile yaratıcılık ödülü kazanmak da bizleri motive ediyor."

6.06.2018Ekonomi
Tuğbay Bilbay: Vizyon kaldığı sürece Kırmızı da kalmalı

Tuğbay Bilbay: Vizyon kaldığı sürece Kırmızı da kalmalı

Manajans J. Walter Thompson CEO ve CCO'su Tuğbay Bilbay Kırmızı ile tanışmasını şöyle anlattı; "Biz Manajans’ız! Sektörün kurucu ajansıyız. Her itibarlı yarışmada, her yenilikte mayamız vardır. İlk arayış toplantılarından beri Kırmızı’nın içindeyiz. Zaman zaman kıpkırmızı da olduk… Kırmızı olmalıydı çünkü Türkiye’nin yayıncılık konusundaki lider markasının desteği ve vizyonuyla ortaya çıkmıştı. Vizyon kaldığı sürece Kırmızı da kalmalı."

6.06.2018Ekonomi
Kırmızı Ödülleri devasa bir yaratıcılık vitrini

'Kırmızı Ödülleri devasa bir yaratıcılık vitrini'

“Anadolu Üniversitesi Palto Film Günleri” ekibi Kırmızı Ödülleri'ni değerlendirdi. Şirket; "Kırmızı Ödülleri devasa bir yaratıcılık vitrini. Kırmızı’da yer alan işlere bakarak, ülkenin yaratıcılığı hakkında fikir sahibi olabilirsiniz. Bu sadece reklamcıları kapsayan bir durum değil. Markaların, yöneticilerin de yaratıcılığını kapsayan bir durum. Çünkü yapılan işler ortak karar, vizyon, yönlendirme ve fikirlerden çıkıyor. Bu vitrinde yer almak için de biraz sıra dışı olmak gerekiyor. Kırmızı Ödülleri de her sene çıtayı birkaç santim yukarı koyuyor ve yaratıcıları tetikliyor" açıklamasında bulundu.

6.06.2018Ekonomi
Kaliteli iş üretme zorunluluğu giderek artıyor

'Kaliteli iş üretme zorunluluğu giderek artıyor'

Kerem Çobanlı Photography reklamcılığın değişimiyle ilgili yaptığı açıklamada; "Türk reklamcılığı aslında bizce çok büyük değişimler göstermiyor. Türkiye'de belli ajanslar, belli ekolleri oluşturuyor zaten biliyorsunuz. Buradaki asıl değişkeni, müşteri tarafı ve ajanslardan beklenenlerin giderek artması olarak görebiliriz. Hiçbirimiz reklama zorla mecbur bırakılmak istemediğimiz için, otomatik olarak geliştirdiğimiz bir savunma sistemimiz var. Reklam görmeye tahammülümüz yok aslında. Dolayısıyla kaliteli iş üretme zorunluluğu giderek artıyor" dedi.

6.06.2018Ekonomi
Şeyda Çizmeci: Farklı olan her zaman, zihinde farklı bir yer ediniyor

Şeyda Çizmeci: Farklı olan her zaman, zihinde farklı bir yer ediniyor

Eryap Grup Pazarlama Müdürü Şeyda Çizmeci; "Günümüzde markaların kendini fark ettirmesi zaman zaman zor olabiliyor. İşte böyle durumlarda “yaratıcılık” devreye giriyor. Farklı olan her zaman, zihinde farklı bir yer ediniyor. Yaratıcılık bizim için sadece pazarlama iletişiminde değil her alanda, tüm kanal iletişimleri için önemli. Yaratıcılığı tek başına başarıya giden bir yol olarak düşünmek de yanıltıcı olabilir, bununla birlikte ulaşmak istediğiniz kitlenizi tanımanız ve bu kitleye uygun stratejiler uygulamanız da yaratıcılığı harmanlayan ve beraberinde başarıyı getiren kriterler arasında" açıklamasında bulundu.

6.06.2018Ekonomi
Hürriyet Özel Ödülü Bireysel Silahlanmaya Dur De

Hürriyet Özel Ödülü 'Bireysel Silahlanmaya Dur De'

Hürriyet Özel Ödülü yarışmasının birinci olan Güçkan Sarıtekneci ve Erdi İpek sosyal sorumluluk projeleriyle ilgili yaptıkları açıklamada; "Aslında markaların da dünya çapında bu alana önem verdiklerini biliyoruz, görüyoruz, bizler de öneriyoruz. Sosyal sorumluluk işleri de bir imaj oluşturmanın ya da satışın ötesinde hayatlara dokunabiliyor, insanları gerçek anlamda mutlu edebiliyor" ifadesinde bulundu.

5.06.2018Ekonomi
Murat Atilla: Ödüllerin markaların itibarını arttıracağı inancındayız

Murat Atilla: Ödüllerin markaların itibarını arttıracağı inancındayız

Matilla'nın kurucusu Murat Atilla; "Ödüllerin markaların itibarını arttıracağı inancındayız. Hele ki bu ödül reklamverenlerin başarılarını belgeleyen, reklam dünyasının en prestijli yarışmalarından biriyse bunu ciddiye almamak mümkün değil. Ticari bir perspektiften baktığımızda da ödüller; üretimi, yaratıcılığı ve en önemlisi heyecanı diri tutuyor.  Kırmızı Ödülleri gelişimi canlı tutmak, inovatif çalışmalara imza atmak ve marka bilinirliğini arttırmak açısından ajansları olduğu kadar müşteri tarafını da motive ediyor, keyifli bir rekabete davet ediyor" açıklamasında bulundu.

5.06.2018Ekonomi
Ceren Tuğrul Tek: Cesaretimizi ve heyecanımızı asla yitirmiyoruz

Ceren Tuğrul Tek: Cesaretimizi ve heyecanımızı asla yitirmiyoruz

The Cork Gastropub'ın kurucularından Ceren Tuğrul Tek yaptığı açıklamada; "Entelektüel birikimin problemleri çözebilmesi, benzersizliğin yok olmaya yüz tuttuğu bir dünyada marka profilinin farklılaşması, reklamların zihinlerde kavramsal çağrışım yapabilmesi ancak yaratıcılıkla mümkündür. Akılcılığı, esnekliği ve özgünlüğü içinde barındıran yaratıcılık, dünden bugüne markalar için daima fark yaratan bir unsur olmuştur. The Cork Gastropub’ın bütün iletişim çabalarının odağında cesur fikirlerin ve ilham veren çözümlerin yer aldığını söyleyebilirim. Rekabet koşulları ne olursa olsun cesaretimizi ve heyecanımızı asla yitirmiyoruz. Doğru hedef ve etkin maliyet programları, analizci anlayış, belirlediğimiz medya ve pazarlama stratejisi doğrultusunda yaratıcılığın ekseninde ilerleyen işler üretme bilinciyle hareket ediyoruz" açıklamasında bulundu.

5.06.2018Ekonomi
Nurettin Yay: Reklamcılığın ham maddesi içgörüdür

Nurettin Yay: Reklamcılığın ham maddesi içgörüdür

DWT Mandalina Ajans Başkanı Nurettin Yay Kırmızı Jürisi tarafından ödüllendirmelerini şu şekilde değerlendirdi; "Reklamcılığın ham maddesi içgörüdür. Yaratıcı zihinlerin kabiliyetleriyle şekillenen saf bir içgörü; tüketicinin hislerine dokunan, kitleleri harekete geçiren, algıları ve tutumları değiştiren etkin bir iletişim fikri doğurabilir. Bu yaklaşımla ele aldığımız iki iletişim çalışmamızın da Kırmızı Jürisi tarafından ödüllendirilmesi doğru iş yaptığımızın en değerli göstergesi."

5.06.2018Ekonomi
Güldeniz Şeşen: İzleyici çoğu zaman “Bana ne” diyor

Güldeniz Şeşen: İzleyici çoğu zaman “Bana ne?” diyor

C-Section Kreatif Direktörü Güldeniz Şeşen yaptığı açıklamada; "Geleneksel reklamcılıkta neyin komik ve ilginç olduğunu daha çok reklamcı belirlerdi ya da belirlediğini zannederdi. Defalarca kez denenmiş formülleri reklamcılık hileleriyle makyajlayıp arkasına yeteri kadar medya yatırımı yaptığınızda da başarılı olduğunuz düşünülürdü. Oysa ki artık ne istediğini bilmese de en azından ne istemediğinden emin olan bir tüketici kitlesi var ve onlar “reklam” izlemek istemiyor. Lafınız ne kadar süslü, oyuncunuz ne kadar ünlü olursa olsun izleyici çoğu zaman “Bana ne?” diyor. Bizim “dijitalleşme” olarak adlandırdığımız ama ortalama tüketiciye hiçbir şey ifade etmeyen bu süreçte, en iyi işleri yine sağduyulu reklamcılar çıkarıyor. Formül ezberlemekten çok, tüketicinin hangi reklama “Bana ne?” demeyeceğini tahmin edenler başarılı oluyor. TV ünlüleri yerine Instagram ünlülerini kullanarak ya da reklam videosunun köşesine hashtag ekleyerek çağa ayak uyduramıyorsunuz yani. İnsanları ve dünyayı iyi tanıyarak uyduruyorsunuz. Geriye sadece detaylar kalıyor" dedi.

5.06.2018Ekonomi
Aylin Kosova Bilgin: Kırmızı Ödüllerinin hepimize cesaret verdiğini düşünüyorum

Aylin Kosova Bilgin: Kırmızı Ödülleri'nin hepimize cesaret verdiğini düşünüyorum

Entegre Pazarlama İletişimi Direktörü Aylin Kosova Bilgin; "Kırmızı Ödülleri'nin alışıldık formüllerin dışına çıkmamız için hepimize cesaret verdiğini düşünüyorum. Asıl sınırın dijital ile geleneksel arasında değil, etkili reklamla etki yaratamayan reklam arasında çizilmesi gerektiğini gösterdiği için kapsamının genişlemesini özellikle olumlu buluyorum" açıklamasında bulundu.

5.06.2018Ekonomi
Gökhan Tiritoğlu: Yaratıcılığın ödüllendirilmesi bütün üretim faaliyetlerinde çok önemli

Gökhan Tiritoğlu: Yaratıcılığın ödüllendirilmesi bütün üretim faaliyetlerinde çok önemli

Sedat Tahir A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Tiritoğlu; Kırmızı Ödülleri'nden bahsederken; "Yaratıcılığın ödüllendirilmesi sadece iletişim çalışmalarında değil, bütün üretim faaliyetlerinde çok önemli. Kırmızı Ödülleri gibi köklü bir organizasyon tarafından yaptığımız iletişim çalışmalarının yaratıcılığının onaylanması ise doğru ürünleri, doğru iletişim çalışmalarıyla piyasaya sunduğumuzu bize gösteren çok önemli bir ölçüt" dedi.

5.06.2018Ekonomi
Efsun Tekyeten: Canlı bir tarihi yaşadık

Efsun Tekyeten: Canlı bir tarihi yaşadık

AK Ajans Başkanı Efsun Tekyeten “100. Yıl Kampanyası” isimli çalışmanın hikayesinden bahsederken; "Bu ilanları yaparken, sloganlarını bulurken, altyazılarını fotoğraflarını seçerken ajans ekibiyle canlı bir tarih dersi işledik. Canlı bir tarihi yaşadık, bizim için müthiş bir deneyimdi, çok büyük bir onurdu" dedi.

5.06.2018Ekonomi
Çetin Remzi Yüreğir: Heyecanlandık ve gururlandık

Çetin Remzi Yüreğir: Heyecanlandık ve gururlandık

Yeni Adana Gazetesi İmtiyaz sahibi Çetin Remzi Yüreğir, Kırmızı Bölge yarışmasında Jüri özel Ödülü kazanmalarının güzel bir 100. yıl hatırası olduğunu dile getirirken; "İlk defa içinde olduğumuz ödül törenini izlerken biz de çok heyecanlandık ve gururlandık" dedi.

5.06.2018Ekonomi
TBWA\İstanbul, 15’inci Kırmızı ödüllerine damga vurdu

TBWA\İstanbul, 15’inci Kırmızı ödüllerine damga vurdu

Bu yıl 15’incisi düzenlenen Kırmızı Ödülleri’nde 2 Kıpkırmızı ve 12 Kırmızı ödülü kazanan TBWA\İstanbul Genel Müdürü Burcu Kayımtu ödül alan işlerin hikayelerini anlattı.

4.06.2018Ekonomi
Murat Göllü: Çok önemli bir platform

Murat Göllü: Çok önemli bir platform

YARATICI işlerin bugün dünyanın her yerinde taktir gördüğünü anlatan Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, şunları söyledi: “Selfie hayatımızın bu kadar içine girmişken, biz de ‘Akbank Direkt’e selfie ile giriş neden yapılamasın?’ dedik ve Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdik. Artık müşterilerimiz, Akbank Direkt’e yüzlerini tanıtıyor ve şifre girmeye gerek olmadan yüz tanımlama teknolojisi ile Selfie’leri ile giriş yapabiliyor. Bu yönde oluşturduğumuz iletişim de yaratıcı çalışmalarımızla hedef kitlemize en kısa, en akılda kalıcı ve en etkin şekilde ulaşıyor böylelikle markamız ile müşterilerimiz arasındaki bağı daha da güçlendiriyoruz. Bu ödüller sektörün gelişimine, vizyoner bakış açısına yeni yaklaşımlar yeni heyecanlar katıyor. Motive edici etkisini de yadsımamak gerek. Teknolojinin hayatımızın her alanında yer almasıyla birlikte reklam dünyasında da önemli gelişmeler, atılımlar görüyoruz. Bu durum hem reklam veren olarak bizleri hem de sektörü daha iyiye ulaşmaya ve yaratıcılığın sınırlarını zorlamaya teşvik ediyor. Kırmızı Ödüllerini de sektörde bu dinamizmi besleyen önemli bir platform olarak görüyoruz.”

4.06.2018Ekonomi
Elif Arıcan: Hedef kitleyi analiz ettik

Elif Arıcan: Hedef kitleyi analiz ettik

İLETİŞİM çalışmalarında yaratıcılığın önemine dikkat çeken Atasay Kurumsal İletişim Direktörü Elif Arıcan, şöyle konuştu: “Atasay çok köklü bir kurum geleneğine sahip olmasının yanı sıra yeniliğe, değişime, dönüşüme çok açık bir marka. Bu sebeple iletişim çalışmalarımızda hedef kitlemizin içgörülerini doğru analiz ederek çağın dinamizmine uygun, genç, yaratıcı projelerimizi özgürce uyguluyoruz. ‘Tak Sana Yakışanı’ kampanyamız da daha önce hiçbir kategoride uygulanmamış, benzeri olmayan, vurucu, oyunbozan bir strateji, oldukça yaratıcı, fark yaratan bir kampanya. “Tak Sana Yakışanı” kampanyamız markamızı güncelin, en yeni trendlerin ve gençleşme kavramının peşinden giderek yeni bir kimliğe kavuşturdu. Türkiye’nin en köklü markalarından Atasay olarak, 80 yılı aşan tarihimizde hep yaratıcı, sektöre ilham veren işlere imza attık. Bu dönüşüm süreci öncesinde de reklam ajansımız TBWA ile Disruption çalıştayı yaptık. Mesajlarımız, logomuz ve reklam filmimiz yapmak istediğimiz şeyi yaratıcı bir şekilde çok güzel ifade ettik.”

4.06.2018Ekonomi
Özge Çolakoğlu: Yaratıcılık temel taşlardan biri

Özge Çolakoğlu: Yaratıcılık temel taşlardan biri

15.Kırmızı Ödülleri sponsorlarından IKEA’nın Pazarlama İletişim Müdürü Özge Çolakoğlu, tüketicilerin günlük yaşamlarındaki iç görülerinden yola çıkıyor, kendilerini bulabilecekleri, hayatlarına kolayca yer verebilecekleri fikirleri yaratıcılıkla birleştirdiklerini dile getirerek, “IKEA markasını deneyimleyen tüketicilerin, iletişimimizi samimi, inandırıcı bulmasının yanı sıra IKEA’nın esprili reklam anlayışıyla da yüzlerde tebessüm yaratmak istiyoruz” dedi.

4.06.2018Ekonomi
Demet Başaran: Hem prestij hem gelecek

Demet Başaran: Hem prestij hem gelecek

SEKTÖRÜN direkt son tüketiciyle ilgili olduğu ve çok fazla rakibi olduğu için yaratıcılık işini ayakta tutan en önemli unsurlardan biri olduğunu belirten Awake Coffee Sahibi Demet Başaran, “Sürekli yeni kahve dükkanlarının açılması, trendlerin sürekli değişmesi bizi dinamik bir yapıda tutuyor. Creative ajansımızla birlikte sürekli değişime uyum sağlamaya çalışarak, yeni fikirler üretmek bizim için çok önemli. Sosyal medyayı en çok kullanan müşteri kitlesine hizmet veriyoruz. Bu nedenle paylaşımlarının parçası olmak için yaratıcılığımızı sürekli devam ettirmek zorundayız. Aynı zamanda kendi sosyal medya hesaplarımız veya reklam kampanyalarımız için sürekli üretiyor ve yeni bir şeyler yaratıyor olmak zorundayız. Kırmızı Ödülleri sektöre dinamiklik ve heyecan katıyor. Ödülü almak ileri ki dönem çalışmalarımız için büyük bir motivasyon kaynağı. Kırmızı’da yarışmak hem prestij için, hem de ileri ki işlerimiz için kalitemizi arttırmak için bizim için çok önemli. Sektör için de rekabeti arttıran, yapılan iş kalitesini arttıran önemli bir ödül” dedi.

4.06.2018Ekonomi
Turusan Çiner: Matematik problemi çözer gibi yapıyoruz

Turusan Çiner: Matematik problemi çözer gibi yapıyoruz

AWAKE Coffee&Espresso ile “En iyi kurumsal imaj reklam” ödülünü kazanan Ideart Ajans Başkanı Turusan Çiner, şöyle konuştu: “Bir matematik problemi çözer gibi, önce bu verilerimizi, yani vaadimizi tahtaya yazdık. Sonrasında farklı yerlerde kahve içen pek çok insanın yaşadığı bir durum geldi aklımıza... İsimlerinin yanlış yazılması. Herkes bu durumla karşılaşmıştır. Kimisi gülmüş, kimisi sinirlenmiştir. Kimisi belki de fotoğrafını çekip sosyal medyada paylaşmıştır. İsmim farklı olduğundan ben çok yaşadım mesela; İşte bu noktada iç görü devreye girdi. Görsel kompozisyonumuzu Mahmut Bey’in bardağı üzerine kurguladık ve kendisine dedik ki ‘Senin ismini daha doğru yazamayan bir yer, sana istediğin kahveyi nasıl verebilir? Biz seni dinliyor, sana özel olarak kahve demliyoruz.’ Bu da bizi ‘Seni anlamayan mutlu edemez’ başlığına yönlendirdi.”

4.06.2018Ekonomi
Kendiyle yarışan bir marka

Kendiyle yarışan bir marka

ÖDÜLÜN önemine dikkat çeken Vestel Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tunç Berkman ve Vestel Pazarlama İletişimi Grup Müdürü Feza Turunçoğlu Erim, şu değrelendirmeyi yaptı: “15 yıldır sürdürülebilir şekilde var olup sektöre değer katan, ilk günden beri duruşunu koruyan Kırmızı Ödülleri sektör için önemli bir yarışma. En önemlisi de Kırmızı, günümüz koşullarına göre kendini yenileyen bir organizasyon. Vestel kendisiyle yarışan bir marka. Her zaman, her işimizde pazardaki başarının yanı sıra yaratıcılık çıtasını yukarıda tutmaya özen gösteriyoruz. Bu konuda çalıştığımız tüm ajansları destekliyor ve her zaman alışılmışın dışına çıkabilme fırsatlarını değerlendiriyoruz. Reklam izlemenin keyifli olmadığı, zapping veya reklamı atlalarla reklamdan kaçıldığı günümüzde samimi ve izlenme değeri yüksek iş yapmak, bunu yaparken işlerimizin üzerine biraz daha değer katarak fark yaratmak bizim için önemli.“

4.06.2018Ekonomi
Okan Özdemir: Önemli bir platform

Okan Özdemir: Önemli bir platform

Allianz Türkiye Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Okan Özdemir, çalışma hakkında bilgi verdi: “Allianz Türkiye olarak, dijitalleşme odaklı yeni nesil sigortacılığın öncülüğünü üstlenmiş durumdayız. Bu açıdan, teknolojinin getirdiği değişimle birlikte ürün, hizmet ve çözümlerimizde yakaladığımız inovatif bakış açısını iletişim çalışmalarımızda da uyguluyoruz. Ülkemizde reklam sektörünün en prestijli ödül organizasyonlarından biri olan Kırmızı Ödülleri yaratıcı işlerin teşvik edilmesini, bu çalışmaların herkes tarafından duyulmasını ve birlikte kutlanmasını sağlayan bir platform.”

4.06.2018Ekonomi
Kerem Özkut: Bir dizi de olan her şey vardı

Kerem Özkut: Bir dizi de olan her şey vardı

Kırmızı Dijital ’de “En İyi Dijital Reklam” kategorisinde ve Kırmızı Kampanya’da “En İyi Dayanıklı Tüketim Ürünü Kampanyası” kategorisinde Vestel “Viziizle – Dünyanın ilk Bumper AD Dizisi” aynı zamanda Kırmızı Dijital’de büyük ödül Kıpkırmızı’yı kazanan Concept'in Kreatif Direktörü Kerem Özkut yaptığı açıklamada "Yaratıcılık yarışmalarını önemsiyoruz. Özellikle müşterilerimizin işlerine de yarayan, ticari başarı amacıyla yapılmış işlerin ödüllendirilmesi bizim için önemli. Hem ajans içinde hem ajans dışında çıtayı yükseltmek adına çok yararı olduğunu düşünüyoruz" ifadesinde bulundu.

4.06.2018Ekonomi