EKSTRA
MENÜ

Şinasi Furkan Avcı

Şinasi Furkan Avcı ile ilgili tüm haberleri ve son dakika Şinasi Furkan Avcı haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Toplam 108 Şinasi Furkan Avcı haberi bulunmuştur.

Şinasi Furkan Avcı Haberleri

Covid-19 çevrimiçi satın alma davranışlarını nasıl değiştirdi

Covid-19 çevrimiçi satın alma davranışlarını nasıl değiştirdi?

Inveon, Birleşmiş Milletler Ticaret ve Kalkınma Konferansı (UNCTAD) ve İsviçre E-ticaret ve Dijital Derneği (NetComm Suisse) tarafından, pandemi sürecindeki tüketici davranışlarına dair bir çalışma yapıldığı uzun zamandır konuşuluyordu. İşte o çalışmanın neticesi olan rapor geçtiğimiz günlerde “COVID-19 ve Küresel E-ticaret Dinamikleri” ismiyle yayınlandı.

19.10.2020Teknoloji
Dijital Şiddetin Farkında Mısınız

Dijital Şiddetin Farkında Mısınız?

Birçok internet kullanıcısı farkında bile olmadan dijital şiddete maruz kalıyor. Peki dijital şiddet nedir, nasıl fark edilir, korunmak için neler yapılabilir? Hürriyet Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...

16.10.2020Sosyal Medya
Dijital şiddet nasıl fark edilir, korunmak için neler yapılabilir

Dijital şiddet nasıl fark edilir, korunmak için neler yapılabilir?

Birçok internet kullanıcısı farkında bile olmadan dijital şiddete maruz kalıyor. Peki dijital şiddet nedir, nasıl fark edilir, korunmak için neler yapılabilir? Hürriyet Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...

16.10.2020Teknoloji
Facebook, ABD’deki başkanlık seçimiyle ilgili öngörüsü ne

Facebook, ABD’deki başkanlık seçimiyle ilgili öngörüsü ne?

3 Kasım’daki başkanlık seçimine hazırlanan Amerika’da politik atmosfer her zamankinden gergin. Tansiyon sosyal medyada da yükselmiş durumda. Durumun farkında olan ve geçtiğimiz seçimlerde haksız rekabet ortamı yaratarak sonuca etki etmekle suçlanan Facebook da bu defa temkinli; üstelik bir öngörüleri var.

12.10.2020Teknoloji
Telegram, WhatsApp’ın saltanatına son verebilir mi

Telegram, WhatsApp’ın saltanatına son verebilir mi?

Geliştirdiği özelliklerle her geçen gün kullanıcı sayısını artıran ve anlık mesajlaşma uygulamaları arasındaki ön plana çıkan Telegram son dönemde adından sıkça söz ettiriyor. Peki, Telegram’ı WhatsApp’tan ayrıştıran ve kullanıcıların gözdesi haline getiren özellikler neler?

5.10.2020Teknoloji
Yüksek kalitede müzik dinlemenin sırrı kulaklık mı, uygulama mı

Yüksek kalitede müzik dinlemenin sırrı kulaklık mı, uygulama mı?

Kullandığınız kulaklıktan memnun musunuz? Yoksa sizinki de “idare eder” bir kulaklık mı? Araştırmalar, dünya genelindeki tüm müzik dinleme platformları ve kulaklık performansları değerlendirildiğinde, birçok müzikseverin hemen hemen aynı kalitede (orta ve altı) müzik dinlediğini gösteriyor. Peki, en iyi müzik deneyimini yaşamak için ne yapmak gerekiyor?

28.09.2020Teknoloji
Instagramda Alışveriş Özelliği Kullanıcıları Nasıl Etkileyecek

Instagram'da Alışveriş Özelliği Kullanıcıları Nasıl Etkileyecek?

En çok kullanılan sosyal medya uygulamalarından olan Instagram, 'Shop' özelliğini yakında tüm dünyada kullanıma açtı. Peki, kullanıcıların Instagram'da alışveriş yapma motivasyonu ne olacak? Hürriyet Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...

25.09.2020Sosyal Medya
Instagramda alışveriş yapma motivasyonu

Instagram'da alışveriş yapma motivasyonu

Instagram, 'Shop' özelliğini yakında tüm dünyada kullanıma açtı. Peki, kullanıcıların Instagram'da alışveriş yapma motivasyonu ne olacak? Hürriyet Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...

25.09.2020Teknoloji
YouTube, komplo teorisyenleriyle mücadele etmeye kararlı

YouTube, komplo teorisyenleriyle mücadele etmeye kararlı

Komplo teorileri sizin de ilginizi çekiyorsa haberiniz olsun, yakında bu tarz içerikler barındıran videoları bulmakta zorlanabilirsiniz. Çünkü YouTube, komplo teorisyenleriyle ve izleyici kitlesini asılsız bilgilerle yönlendiren yayıncılarla mücadele etmeye kararlı.

21.09.2020Teknoloji
Moda etkinlikleri bu yıl TikTok’ta

Moda etkinlikleri bu yıl TikTok’ta

Modanın kalbi bu yıl dijital podyumlarda atacak. Son dönemin popüler sosyal medya uygulaması TikTok, modaya yön veren dünyaca ünlü markalara ev sahipliği yapmaya ve platformunu bir süreliğine podyuma çevirmeye hazırlanıyor.

14.09.2020Teknoloji
Karakter Analizi Sosyal Medyaya Göre Yapılabilir mi

Karakter Analizi Sosyal Medyaya Göre Yapılabilir mi?

Kullanılan sosyal medya mecraları karakterlerimize ilgili önemli ipuçları veriyor. Peki hangi sosyal medya hesaplarından nasıl çıkarımlarda bulunabiliriz, kullanıcı profillerinin özellikleri neler? Hürriyet Teknoloji yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...

11.09.2020Sosyal Medya
Sosyal medyaya göre karakter analizi

Sosyal medyaya göre karakter analizi

Kulanılan sosyal medya mecraları karakterlerimize ilgili önemli ipuçları veriyor. Peki hangi mecralardan nasıl çıkarımlarda bulunabiliriz, kullanıcı profillerinin özellikleri neler? Hürriyet Teknoloji yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...

11.09.2020Teknoloji
Son alışverişlerinizi gerçekten kendi iradenizle mi yaptınız

Son alışverişlerinizi gerçekten kendi iradenizle mi yaptınız?

Son dönemin trend pazarlama yöntemlerinden biri olan Nöropazarlama (Neuromarketing), tüketicinin aklını ve duygularını okuyarak rakiplerinden ayrışmayı hedefleyen şirketlerin gözdesi. Peki bu yüksek pazarlama teknolojisi nasıl kullanılıyor?

7.09.2020Teknoloji
Teknoloji artık heyecan verici değil mi

Teknoloji artık heyecan verici değil mi?

Teknolojik gelişmelerin etkisi ve yarattığı heyecan zamanla azalıyor olabilir mi? Gelin, geçmişteki büyük teknolojik gelişmelerle günümüzdeki gelişmelerin yarattığı etkiyi birlikte değerlendirelim. Hürriyet Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...

4.09.2020Teknoloji
Elon Musk’ın Neuralink girişimi ‘İnsanlık 2.0’ın başlangıcı olabilir mi

Elon Musk’ın Neuralink girişimi ‘İnsanlık 2.0’ın başlangıcı olabilir mi?

Elon Musk, teknoloji dünyasının heyecanla beklediği Neuralink projesini tanıttı. Düzenlediği tanıtım konferansına Neuralink cihazını insan vücuduna yerleştirecek robotla birlikte katılan Musk’ın açıklamaları kısa sürede gündeme oturdu. Peki bu proje ‘İnsanlık 2.0’ın başlangıcı olabilir mi?

31.08.2020Teknoloji
Teknoloji devlerinin seçim paradoksuyla imtihanı

Teknoloji devlerinin seçim paradoksuyla imtihanı

Teknoloji devlerinin alt etmek için büyük yatırımlar yaptığı seçim paradoksu, özellikle dijital platformlardaki video yayınları takip edenlerin farkında bile olmadan deneyimlediği bir durum. Peki, seçim paradoksu nedir ve dijital yayın platformları bu paradoksu alt etmek için neler yapıyor?

24.08.2020Teknoloji
İşte LinkedInin dikkat çeken yeni özellikleri

İşte LinkedIn'in dikkat çeken yeni özellikleri

LinkedIn yeni özellikleriyle, kullanıcıları için avantajlı seçenekler sunmaya devam ediyor. Duyurulan özelliklerde, şirket profilleri için sabırsızlıkla beklenen bir özellik de mevcut. Hürriyet Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...

21.08.2020Teknoloji
Instagram, Reels özelliği ile neyi amaçlıyor

Instagram, Reels özelliği ile neyi amaçlıyor?

Uzun zamandır merakla beklenen Instagram Reels nihayet kullanıma sunuldu. TikTok'un video paylaşım konseptini kopyalamakla eleştirilen Instagram, Reels için yeni bir keşfet sekmesi oluşturdu ve özelliğin kullanımını kolaylaştırmak için kamera düzenini yeniledi.

17.08.2020Teknoloji
Dijital şiddete karşı farkındalık zamanı

Dijital şiddete karşı farkındalık zamanı

Sosyal medyada ve diğer dijital platformlarda birçok kullanıcı her gün farkında bile olmadan dijital şiddete maruz kalıyor. Peki dijital şiddet nedir, nasıl fark edilir, nasıl önlem alınır?

10.08.2020Teknoloji
Sesli kitap uygulamaları, kitapseverleri neden karşı karşıya getirdi

Sesli kitap uygulamaları, kitapseverleri neden karşı karşıya getirdi?

Hızla yaygınlaşan sesli kitap uygulamaları son günlerde sosyal medyadaki kitapseverleri ikiye böldü. Bir grup, bu tarz uygulamaların faydalı olduğunu savunurken, diğer bir grup, kitapların okunmak için yazıldığı görüşünde.

3.08.2020Teknoloji
YouTube ve TikTok rekabetinde son durum nasıl

YouTube ve TikTok rekabetinde son durum nasıl?

Sosyal medyada video içeriklerin önemi artıyor, video paylaşım platformlarının rekabeti hız kazanıyor. Hürriyet Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı, YouTube ve TikTok arasında yaşanan çekişmeli rekabeti ve yaşanan gelişmeleri anlatıyor.

30.07.2020Teknoloji
Sosyal medyadaki linç kültürünün sonu nereye varacak

Sosyal medyadaki linç kültürünün sonu nereye varacak?

Son dönemde sosyal medya kullanıcılarının büyük çoğunluğunu etkisi altına alan linç kültürü, her geçen gün daha tehlikeli hale geliyor. Peki bu işin sonu nereye varacak?

27.07.2020Teknoloji
Siber saldırılar Twitter’ın güvenilirliğini nasıl etkileyecek

Siber saldırılar Twitter’ın güvenilirliğini nasıl etkileyecek?

Twitter geçtiğimiz hafta tarihinin en karanlık ve zor günlerinden birini yaşadı. Birçok ünlü ismin hesabı ‘siber korsanlar’ tarafından ele geçirildi. Peki bu yaşananlar Twitter’ın güvenilirliğini nasıl etkileyecek?

20.07.2020Teknoloji
Pandemi sürecinden ‘Dijitalle’ güçlü çıkanlar

Pandemi sürecinden ‘Dijitalle’ güçlü çıkanlar

Sosyal medyadaki başarılı iletişim çalışmalarıyla, pandemi sürecinde güç kazanan markaların sırrı ne? Hürriyet Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...

17.07.2020Teknoloji
WhatsApp Business’tan işletmeleri mutlu edecek yenilikler

WhatsApp Business’tan işletmeleri mutlu edecek yenilikler

Dünyanın en fazla tercih edilen mesajlaşma uygulaması olan WhatsApp’in kurumsal yüzü olan WhatsApp Business, yeni özellikleriyle işletmeleri mutlu edecek gibi görünüyor. Ancak hala eksikler de yok değil…

14.07.2020Teknoloji
Sosyal medyada yeni normal

Sosyal medyada yeni normal

Sosyal medyadanın yeni normalinde bizi nasıl gelişmeler bekliyor, hangi mecralar yükselişe geçiyor? Hürriyet Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...

10.07.2020Teknoloji
Yeni özellikleriyle son model LinkedIn

Yeni özellikleriyle son model LinkedIn

LinkedIn kendini geliştirmeye devam ediyor ve yeni özellikleriyle kullanıcıları için her geçen gün daha avantajlı bir platform haline geliyor. İşte platformun yeni özelliklerden bazıları…

6.07.2020Teknoloji
YouTube videoları 15 saniyeye sığacak mı

YouTube videoları 15 saniyeye sığacak mı?

YouTube, test ettiği yeni özelliklerini açıkladı ve mobilde kullanılacak 15 saniyelik yeni video formatını duyurdu. Peki, video içerik üreticileri bu 15 saniyeye neler sığdıracak, nasıl sığdıracak?

29.06.2020Teknoloji
Otomotiv sektörünü dijital dönüşüm kurtaracak

Otomotiv sektörünü dijital dönüşüm kurtaracak

Pandemi sebebiyle üretimden satışa, 2. el piyasasından satış sonrasındaki hizmet alanlarına büyük bir durgunluk yaşayan otomotiv sektörünün kurtuluş reçetesinde öne çıkan 3 başlık: Dijital dönüşüm, İnovasyon ve Yeni Teknolojiler...

22.06.2020Teknoloji
Viral kavramı dijital reklamcılık terminolojisinde ne ifade ediyor

Viral kavramı dijital reklamcılık terminolojisinde ne ifade ediyor?

Yeni normalimizi deneyimlediğimiz bu dönemde, virüslerin yayılması anlamına gelen “viral” kelimesini çok fazla duymak istemiyoruz; ama gelin, bu kelimeyi dijital reklamcılık terminolojisinde ele alalım ve özellikle sosyal medyadaki etkilerinden bahsedelim.

15.06.2020Teknoloji
Elon Musk’ın en büyük korkusu ve beynimize çip yerleştirme meselesi

Elon Musk’ın en büyük korkusu ve beynimize çip yerleştirme meselesi

Elon Musk’ın nöroteknoloji firması Neuralink, insan beynine çip yerleştirebilecekleri teknolojide sona yaklaştıklarını duyurdu. Peki bu işler Matrix filmindeki gibi “Bana oradan biraz Kung Fu, biraz da Çince yükle...” seviyesine ne zaman gelecek?

8.06.2020Teknoloji
Sizin sosyal medya profiliniz hangisi

Sizin sosyal medya profiliniz hangisi?

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı, yayınladığı ‘Sosyal Medya Kullanım Kılavuzu’nda sosyal medya kullanıcı profillerini 15 başlık altında tanımladı. Birçoğumuzun aşina olduğu bu profilleri, gelin birlikte daha yakından tanıyalım.

1.06.2020Teknoloji
LinkedIn’i daha verimli kullanmaya hazır mısınız

LinkedIn’i daha verimli kullanmaya hazır mısınız?

Pandeminin olumsuz yönde etkilediği iş dünyasında hem işverenlerin hem de iş arayanların önümüzdeki dönemde LinkedIn’i çok daha aktif kullanması bekleniyor. Peki, LinkedIn’i daha verimli kullanmak için nelere dikkat etmek gerekiyor?

25.05.2020Teknoloji
Salgınla mücadele ortamından yeni ‘lovemark’lar çıkar mı

Salgınla mücadele ortamından yeni ‘lovemark’lar çıkar mı?

2020 yılı şimdiden hem markalar hem de tüketiciler için iletişim dinamiklerinin değiştiği, ezberlerin bozulduğu bir yıl olarak kayıtlara geçti. Peki, zorlu koşullara rağmen tüketicilerin gözünde “lovemark” olmayı başarmak mümkün mü?

18.05.2020Teknoloji
1000 pazarlamacı, 1000 tüketici ve dijital gerçekler...

1000 pazarlamacı, 1000 tüketici ve dijital gerçekler...

Araştırmalar gösteriyor ki tüketicilerin satın alma davranışlarını en fazla etkileyen platform YouTube. Buna rağmen pazarlamacıların önceliği Facebook ve Instagram. Peki ama neden?

11.05.2020Teknoloji
Dijital platformlarda bayramlaşmaya hazır mısınız

Dijital platformlarda bayramlaşmaya hazır mısınız?

Koronavirüs ile mücadele sürecinde önemli bir eşik olarak görülen Ramazan Bayramı yaklaşıyor, Türkiye bayramı evde karşılamaya ve dijital platformlarda bayramlaşmaya hazırlanıyor.

4.05.2020Teknoloji
Ön kamera sendeyiz. Son üç, iki, bir ve yayın

Ön kamera sendeyiz. Son üç, iki, bir ve yayın

Sosyal medya mecraları milyonlarca kullanıcıya “yayıncı” olma imkanı tanıyor. Peki geleneksel yayıncılıkla, dijital yayıncılık arasındaki farkları neler, kullanıcılar kendi yayın politikalarını belirlerken nelere dikkat etmeli?

27.04.2020Teknoloji
Online toplantılar ne kadar güvenilir

Online toplantılar ne kadar güvenilir?

Birçok şirket evden çalışmaya devam ediyor, iş dünyasına yön verecek toplantılar online platformlarda yapılıyor. Peki birbirinden önemli toplantılara ev sahipliği yapan bu platformlar kadar güvenilir?

20.04.2020Teknoloji
Oyun sektörü karantina günlerinde level atladı

Oyun sektörü karantina günlerinde level atladı

Dünya Sağlık Örgütü, karantina sürecinde fiziksel sağlığımızı korumamız için evde yapabileceğimiz aktivitelerle ilgili bir tweet attı. Bu tweet’te yer alan beş öneriden biri de “aktif video oyunları oynamak” oldu.

13.04.2020Teknoloji
Markaların reklamlarında kendilerini ‘açıklama’ kaygısı

Markaların reklamlarında kendilerini ‘açıklama’ kaygısı

Son günlerde hem geleneksel hem de dijital mecralarda karşımıza çıkan birçok reklamda, markaların kendilerini ‘açıklama’ kaygısı taşıdığına şahit oluyoruz. Normal şartlarda buna ihtiyaç duymayacak kreatiflikte işler üreten markalar bile bunu yapıyor. Peki ama neden?

6.04.2020Teknoloji
Kolektif melankoli sosyal medyayı ele geçirdi

Kolektif melankoli sosyal medyayı ele geçirdi

2020 yılının ilk üç ayında yaşanan felaketlerle ve mevcut salgın gündemiyle birlikte tüm dünyada sosyal medya kullanıcılarını etkisi altına alan bir ruh hali var: Melankoli!

2.04.2020Teknoloji
Koronavirüs etkisiyle erken ve yanlış dijitalleşme

Koronavirüs etkisiyle erken ve yanlış dijitalleşme

Yeni Koronavirüs (COVID-19) salgınının ülkemizde de hızla yayılmasıyla birlikte önlemler artırıldı, öğrenciler uzaktan eğitimi, çalışanlar ise home office modelini deneyimlemeye başladı. Peki, Türkiye bu süreçte nasıl dijitalleşiyor?

23.03.2020Teknoloji
Türkiye’nin online eğitimle imtihanı başlıyor

Türkiye’nin online eğitimle imtihanı başlıyor

Koronavirüs salgını hayatı durma noktasına getirdi, birçok ülke uzaktan eğitimi gündemine alarak test etmeye başladı. Peki bu işler ‘uzaktan’ nasıl olacak, Türkiye online eğitim modelini uygulamaya hazır mı? İşte konuyla ilgili detaylar…

16.03.2020Teknoloji
Çin, koronavirüs sebebiyle dijital para birimine geçebilir

Çin, koronavirüs sebebiyle dijital para birimine geçebilir

Koronavirüs’ten en fazla etkilenen ülke olan Çin, ekonomiyi ayakta tutabilmek adına bir süredir üzerinde çalıştığı dijital para birimini hayata geçirmeye hazırlanıyor. Kripto para uzmanları, bu hamlenin finansal bir devrim başlatabileceğini belirtiyor.

9.03.2020Teknoloji
Yüz yıllık markaların geleceği, ‘dünkü çocuklara’ mı emanet

Yüz yıllık markaların geleceği, ‘dünkü çocuklara’ mı emanet?

Sosyal medya dinamikleri sürekli değişse de influencer’lar yeni stratejilerle değişime ayak uydurmayı başarıyor. Rafine bir hedef kitleye ulaşmanın avantajlarını değerlendirmek isteyen markalar ‘influencer marketing’e daha fazla yatırım yapmaya hazırlanıyor.

2.03.2020Teknoloji
Türkiye’nin sosyal medya karnesi belli oldu

Türkiye’nin sosyal medya karnesi belli oldu

Dijital dünyaya dair yayınladığı raporlarla adından sıkça söz ettiren We Are Social, 2020 yılının ilk sosyal medya raporunu yayınladı. Yayınlanan raporda, Türkiye’de sosyal ağ kullanımından mobil ödemelere, e-ticaret pazarlamasından reklam harcamalarına kadar birçok başlıkça çarpıcı veri yer alıyor.

24.02.2020 Teknoloji
Hızlı tüketilebilir içerikler daha fazla tercih ediliyor

Hızlı tüketilebilir içerikler daha fazla tercih ediliyor

Deloitte Global Mobil Kullanıcı Anketi sonuçları açıklandı, kullanıcıların akıllı telefonlarda zamanlarını nasıl geçirdiği, nasıl davranışlar sergilediği belli oldu. İşte o anket sonuçlarına dair dikkat çekici veriler…

17.02.2020Teknoloji
Dinosaurs in Love 1 tweet’le dünyaya nasıl yayıldı

Dinosaurs in Love 1 tweet’le dünyaya nasıl yayıldı?

Müzisyen Tom Rosenthal, 3 yaşındaki kızı Fenn’in yazdığı ve seslendirdiği "Dinosaurs in Love" şarkısını sosyal medyada paylaştı ve şarkı kısa sürede tüm dünyanın diline dolandı. İşte sevgi dolu bir fenomenin ilham verici hikayesi…

10.02.2020Teknoloji
2020 yılında hayatımıza girecek 117 yeni emoji

2020 yılında hayatımıza girecek 117 yeni emoji

2020 yılında hayatımıza girecek 117 yeni emoji, Unicode Konsorsiyumu tarafından onaylandı. Yeni emojilerde her kültürü, inanışı ve yaşantıyı kapsayan semboller bulmak mümkün.

3.02.2020Teknoloji
WhatsApp reklamları başka bahara kaldı

WhatsApp reklamları başka bahara kaldı

Facebook, WhatsApp reklamları üzerinde çalışan ekibini bir anda dağıttı ve yeni reklam mecrasını heyecanla bekleyen markaları büyük hayal kırıklığına uğrattı. Peki ama ne oldu da Facebook geri adım attı?

27.01.2020Teknoloji