Seyahat izin belgesi alma ekranı İçişleri Bakanlığı tarafından hizmet vermeye devam ediyor. Koronavirüs tedbirleri kapsamında yeni önlemlerin hayata geçirilmesi ile sokağa çıkma yasağı uygulanan sürede, zorunlu haller dışında şehirlerarası seyahatlerine izin verilmeyeceği bildirildi. Zorunlu hali olmayanlar ise otobüs, tren, uçak gibi vasıtalar ile seyahat edebilecek. Sokağa çıkma yasağında özel araçlar ile seyahat edecek olanların E-BAŞVURU ve ALO 199 üzerinden seyahat izin belgesi temin etmesi gerekecek. İşte, milyonların merak ettiği Seyahat izin belgesi nasıl alınır? sorusunun yanıtı ve seyahat belgesi alma ekranı.
#Seyahat İzniMart ayından bu yana ülkemizde git gide etkisini arttıran Corona virüsüne karşı alınan önlemler neticesinde bir süredir şehirler arası seyahatlerde kısıtlamalar devam ediyor. Otobüs ve uçak seferlerine getirilen kısıtlamalar şahsi araçla yapılan yolculukları da kapsıyor. Yetkili makamlardan alınan seyahat izin belgeleri olmayanların yola çıkmasına izin verilmiyor. Peki, şehirler arası seyahat izni e-Devlet'ten nasıl alınır? seyahat izin belgesi nasıl alınır?
#Seyahat İzni E-Devlet'ten Nasıl Alınır?Son dakika haberi! Ulaştırma Bakanı Abdulkadir Uraloğlu "Bayram için kara, deniz, hava ve demiryollarında tüm önlemlerimizi aldık. Karayolları Genel Müdürlüğü'ne ait köprü ve otoyollar 9 gün boyunca ücretsiz olacak." açıklamasında bulundu. Bakan Uraloğlu, Gayrettepe-İstanbul Havalimanı-Arnavutköy metrosu, Marmaray, Başkentray ve İZBAN'ın da ücretsiz sözlerine ekledi.
#Abdulkadir UraloğluUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ramazan Bayramı tatilinin 9 gün sürmesi nedeniyle 30 ile 35 milyon vatandaşın seyahat etmesini beklediklerini belirterek, bu kapsamda kara, hava ve demir yollarında tüm önlemleri aldıklarını bildirdi.
#UraloğluAlmanya’nın eyalet konumundaki başkenti Berlin’de, CDU ile SPD yeni hükümeti kurmak için ‘Koalisyon Sözleşmesi’nde uzlaşmaya varırken, koltuklar da paylaşıldı. CDU’lu Kai Wegner liderliğindeki Berlin Senatosu’nda 5 CDU’lu ve 5 SPD’li senatörün görev alması kararlaştırıldı.
#AlmanyaAvrupa ülkelerinden biri olan Portekiz pek çok kişinin yaşama ve yerleşme hayali olduğu ülkelerden biridir. Bu ülke için oturma izni almak isteyen kişiler belirli şartları yerine getirmelidir. Portekiz oturma izni için ilk olarak konsolosluk üzerinden başvuru yapılmaktadır. Oturma ve yerleşme nedeni açıkça belirtilerek bazı mülakat ve görüşmelerden geçilmektedir. Ardından kayıt için evraklar işleme alınmaktadır. Portekiz oturma izni nasıl alınır? Şartları nelerdir? Oturma izni başvurusu nasıl yapılır ayrıntıları ile derledik.
Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınıyla mücadele tedbirleri kapsamında Türkiye genelinde 29 Nisan Perşembe günü saat 19.00'da başlayan "tam kapanma" dönemi, saat 05.00 itibarıyla sona ererken 1 Haziran Salı günü saat 05.00'e kadar uygulanacak "kademeli normalleşme" dönemi başladı.
#Tam Kapanmaİçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Ankara’da Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi’nde Ramazan bayramı tedbirlerine ilişkin basın toplantısı düzenledi. Bakan Soylu, şampiyonluk kutlamalarına ilişkin uyarılarda bulundu. 'Tam kapanma sonrası normalleşme nasıl olacak?' sorusunu yanıtlayan Bakan Soylu, "17 Mayıs 05.00’e kadar bu tedbirlerimiz geçerli. Merak etmeyin, 17 Mayıs 05.00'ten sonra Bilim Kurulu var, Sağlık Bakanlığımız var, ardından kabinemiz var. Daha sonra ne olacağını vatandaşımızla paylaşırız. 17 Mayıs sabahını hep birlikte bir görelim inşallah" dedi.
#İçişleri Bakanı Süleyman SoyluSeyahat izin belgesi alma işlemi gündemde yer almaya devam ediyor. Ramazan Bayramı’nı da içine alan 17 günlük tam kapanma 7 gün sonra bitecek. Tam kapanma döneminde uygulanan seyahat kısıtlamasından muaf olanlar ise seyahat izin belgesi alabilecek. Seyahat yol izni e Devlet ekranı Alo 199 iletişim hattı üzerinden de talep edilebilecek. Önceki uygulamalardan farklı olarak toplu ulaşım aracıyla seyahat edecek olanların da bu belgeyi alması önem arz edecek. Peki, e-Devlet seyahat izin belgesi nasıl alınır? İşte, Seyahat izin belgesi alma ekranı.
#Seyahat İzin Belgesi Başvuruİçişleri Bakanlığı'nca koronavirüs tedbirleri kapsamında 17 Mayıs Pazartesi günü saat 05.00'e kadar haftaiçi ve haftasonu ayrımı olmaksızın tam kapanma kararı Türkiye genelinde uygulanmaya başlandı. Bu süreç içinde seyahat etmek isteyen vatandaşlar, nasıl ve nereden izin alabileceklerini sorguluyor. Peki, seyahat izin belgesi nasıl alınır?
#Seyahat İzin Belgesi Nasıl Alınır?Son dakika haberi... İçişleri Bakanlığı'ndan yapılan son dakika açıklamasında "Denetimlerde durdurulan kişilerin zorunlu hallerde el yazısıyla doldurdukları çalışma izni/görev belgeleri; kolluk birimleri tarafından fotoğrafı çekilerek sisteme yükleniyor. Yapılan sorgulamalarda, belgeyi ibraz eden kişinin muafiyet kapsamında olmadığı halde sokağa çıktığı, yetkisi olmadığı halde usulsüz belge doldurduğunun tespit edilmesi halinde ise cezai işlem uygulanıyor" denildi.
#İçişleriİçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Ağrı Güvenlik Toplantısı'nda tam kapama dönemine ilişkin önemli açıklamalarda bulundu. Bakan Soylu, "Dün bir arkadaşımı kendi ellerimle mezara indirdim, koronadan vefat etti. Benle yaşıttı, çocukluğumuzdan beri birlikteyiz. Bu işin telafi edilebilecek bir tarafı olsa hepimiz telafi edelim" dedi. Bakan Soylu izin belgelerine ilişkin "Şu ana kadar muafiyet tanıdığımız sektörlerde e-başvuru, e-devletten çalışma izni belgesi alan kişi sayısı 691 bin 890. 178 bin 283 kişi de seyahat izin belgesi aldı" dedi.
#İçişleri Bakanı Süleyman SoyluSeyahat izin belgesi ek genelgesi İçişleri Bakanlığı tarafından tüm valiliklere gönderildi. 29 Nisan'da başlayan 17 günlük tam kapanma süreci ile beraber uçak, tren, gemi veya otobüs gibi toplu ulaşım aracıyla seyahat edecek kişilere biletleme işlemi yapılmadan önce mutlaka seyahat izin belgesinin olup olmadığının kontrol edileceği bildirildi. Belirlenen süre içerisinde Şehirlerarası seyahatine zorunlu haller dışında izin verilmeyecek. Seyahat izin belgesi işlemi e devlet ve telefon üzerinden yapılan müracaatlar ile tamamlanacak. Peki, seyahat izin belgesi nasıl alınır? İşte, telefon ve E-Devlet'ten seyahat (yol izni) belgesi alma ekranı.
#Seyahat İzin Belgesi AlmaSon dakika haberi: İçişleri Bakanlığı, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Kabine Toplantısı sonrası açıkladığı yeni koronavirüs tedbirlerinin detaylarını ve 29 Nisan 2021 perşembe akşamı 19:00'dan başlayıp, 17 Mayıs pazartesi 05:00'e kadar sürecek olan tam kapanmadan muaf olacak işletme ve kişilerle ilgili genelge yayımladı
#KoronavirüsTürkiye ile Azerbaycan arasında kimlikle seyahat uygulamasının detayları belli oldu. 1 Nisan 2021'de yürürlüğe girecek uygulama ile iki ülke vatandaşları yeni tip çipli kimlik kartlarını kullanarak diğer ülkeye 90 gün kalış süreli vizesiz turistik seyahat gerçekleştirebilecek. İşte, Azerbaycan'a kimlikle seyahatin ayrıntıları...
#Azerbaycan'a Kimlikle Gidilir Mi?Şehirler arası seyahat yasağı olacak mı? Koronavirüs tedbirleri kapsamında uygulanan sokağa çıkma yasağı devam ederken seyahat kısıtlaması gündemde yer almaya devam ediyor. İçişleri Bakanlığı tarafından bildirilen karara göre, sokağa çıkma yasağı olan sürede özel izin ile iller arası geçişlere izin veriliyor. Seyahat yasağında seyahat izin belgeleri e devlet üzerinden alınıyor. Diğer yandan yaklaşan yeni yıl öncesi değerlendirmelerde bulunan Prof. Dr. Mustafa Necmi İlhan, yılbaşında seyahat yasağı olabileceğini duyurdu. İşte, e devlet seyahat belgesi alma ekranı ve konuyla ilgili ayrıntılar.
#Seyahat Yasağı Var MıSon dakika haberi... Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, koronavirüs tedbirlerinin de ele alındığı kritik Kabine toplantısının ardından önemli açıklamalarda bulundu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, yeni önlemler kapsamında yılbaşında sokağa çıkma kısıtlaması olacağını duyurdu: "Sokağa çıkma sınırlaması, 31 Aralık perşembe saat 21.00'den 4 Ocak saat 05.00'e kadar kesintisiz uygulanacak." Cumhurbaşkanı Erdoğan ayrıca esnafa kira desteğinin detaylarını açıklayarak, "İş yeri kira olan esnafımıza üç ay süreyle büyükşehirlerde aylık 750 lira, diğer illerde ise 500 lira kira desteği yapacağız" dedi.
#Cumhurbaşkanı ErdoğanE-Devlet yol izin belgesi şehirlerarası seyahat izni almak isteyen pek çok kişinin araştırdığı konu olmaya devam ediyor. E-Devlet üzerinden alınan bu belge Alo 199 iletişim hattı üzerinden de talep edilebiliyor. e-Devlet sistemine T.C. kimlik numarası ve şifre ile giriş yapılıyor. Değerlendirme sonucu başvurucuya SMS ile bildiriliyor. Aynı zamanda sistem üzerinden de sorgulama yapılabiliyor. Peki, Şehirlerarası seyahat izin belgesi nasıl alınır? İşte, E-Devlet yol izin belgesi ekranı
#Yol İzin BelgesiSon dakika haberi... Seyahat kısıtlaması hafta sonu uygulanan sokağa çıkma yasağında gündemde yer almaya devam ediyor. İçişleri Bakanlığı'nın 81 ile gönderdiği sokağa çıkma kısıtlamasına ilişkin genelgede seyahat yasağıyla ilgili detaylara yer verildi. Genelgeye göre, sokağa çıkma kısıtlaması getirilen süre ve günlerde zorunlu hallerde seyahat izin belgesi ile şehirler arası seyahatlere izin verilecek. Seyahat izin belgesi e-Devlet üzerinden alınacak. Peki, şehirler arası seyahat yasağı var mı? İşte, e-Devlet ile seyahat izni alma ekranı ve konuyla ilgili ayrıntılar.
#Şehirlerarası Seyahat YasağıSeyahat izni almak isteyenler e-Devlet seyahat izin belgesi alma ekranına yoğun ilgi gösteriyorlar. e-Devlet üzerinden alınan bu belge Alo 199 iletişim hattı üzerinden de talep edilebiliyor. e-Devlet sistemine T.C. kimlik numarası ve şifre ile giriş yapılıyor. Değerlendirme sonucu başvurucuya SMS ile bildiriliyor. Aynı zamanda sistem üzerinden de sorgulama yapılabiliyor.
#Seyahat İzin BelgesiSeyahat izni almak isteyenler e-Devlet seyahat izin belgesi alma ekranına yoğun ilgi gösteriyorlar. e-Devlet üzerinden alınan bu belge Alo 199 iletişim hattı üzerinden de talep edilebiliyor. e-Devlet sistemine T.C. kimlik numarası ve şifre ile giriş yapılıyor. Değerlendirme sonucu başvurucuya SMS ile bildiriliyor. Aynı zamanda sistem üzerinden de sorgulama yapılabiliyor.
#Seyahat İzin BelgesiSeyahat izin belgesi ile ilgili araştırmalar hızlandı. Seyahat izni almak isteyen vatandaşlar bu iznin nasıl alındığını öğrenmek istiyorlar. Koronavirüs önlemleri kapsamında yayımlanan genelgede hafta sonları sokağa çıkma kısıtlamasının uygulandığı süreler içerisinde vatandaşların özel araçlarıyla şehir içi ya da şehirler arası seyahate çıkmamalarının esas olduğu vurgulandı. İşte e-Devlet seyahat izin belgesi alma ekranı
#Seyahat Yasağı Var MıSeyahat izin belgesi ile ilgili araştırmalar hızlandı. Seyahat izni almak isteyen vatandaşlar bu iznin nasıl alındığını öğrenmek istiyorlar. Koronavirüs önlemleri kapsamında yayımlanan genelgede hafta sonları sokağa çıkma kısıtlamasının uygulandığı süreler içerisinde vatandaşların özel araçlarıyla şehir içi ya da şehirler arası seyahate çıkmamalarının esas olduğu vurgulandı. İşte e-Devlet seyahat izin belgesi alma ekranı
#Seyahat İzniSeyahat izin belgesi, gündemde yer almaya devam ediyor. 65 yaş üstü yolcuların şehirlere giriş ve çıkış yapmasına imkan sağlayan seyahat izin belgesi Alo 199 Vefa Sosyal Destek Hattı ve e devlet üzerinden alınıyor. 65 yaş üstü seyahat izin başvurusu kabul edilen vatandaşlara SMS yoluyla bilgilendirme yapılacak. İller arası turizm amaçlı seyahat edecek olan vatandaşlar, seyahat izin belgesi almanın yollarını arıyor. Peki, 65 yaş üstü seyahat izni nasıl alınır? İşte, e devlet 65 yaş üstü seyahat izin belgesi alma ekranı ve konuyla ilgili ayrıntılar.
#Seyahat Belgesi Nasıl Alınır65 yaş üstü seyahat izni ile ilgili İçişleri Bakanlığı tarafından açıklama yapıldı. 65 yaş üstü seyahat izni nasıl alınır sorusu araştırılan konular arasında yer alıyor. İçişleri Bakanlığınca valiliklere gönderilen genelgeye göre, 65 yaş ve üzeri vatandaşlar, Turizm Amaçlı Seyahat İzin Belgesi almak şartıyla istedikleri yerleşim yerine gidebilecek. Başvuru işlemleri telefonla ve online olarak yapılabiliyor. İşte 65 yaş üstü seyahat izin belgesi alma ekranı ve detaylar…
#65 Yaş Üstü Seyahat Belgesi