müşteri deneyimi haberleri sayfasında müşteri deneyimi hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 1138 müşteri deneyimi haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Müşteri deneyimi, bir müşterinin bir işletmeyle etkileşimlerinin toplamını ve bu etkileşimlerin sonucunda oluşan duygusal, bilişsel ve davranışsal tepkilerini ifade etmektedir. Müşteri deneyimi, bir müşterinin bir ürünü veya hizmeti satın alırken, kullanırken veya destek alırken yaşadığı tüm etkileşimleri kapsamaktadır. İşte, müşteri deneyimi hakkında detaylı bilgiler
#MüşteriYaklaşık 5 yıldır lojistik sektöründe gerçekleştirdiği yenilikçi çözümler ve faaliyetler ile arz ve talep sınıfı arasında adeta bir köprü görevi üstlenerek B2B ve B2C taşımalarda kullanıcılara teknolojik çözümler sunan ve nakliyat işlemlerinin daha kolay bir hale geldiği pazaryeri oluşturan @octovanapp, Vinci Yatırım ve Arz Portföy’ün dahil olduğu finansman turunda 11,5 milyon TL yatırım aldı / 11,5 milyon TL yatırım alarak önemli bir başarıya imza attı.
#Sponsorlu İçerik1990’ların ortasında hayatımıza giren CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) terimi iş dünyasının en büyük değişim dalgalarından birini başlattı. İlk başta bir pazarlama işi gibi görülse de, zaman içerisinde bunu bir yönetim felsefesi haline getiren şirketler için büyük bir rekabet avantajı yarattı, mesela Amazon en iyi örneklerinden biri.
#DeneyimGünümüzde müşteriler açısından ürüne ulaşabilmekten çok ürünle ilgili deneyimler ön plana çıkıyor. Net Tavsiye Skoru (NPS) üç soruda müşterilerin ürünle ilgili deneyimini öğreniyor. Firmalar, bu veriler sayesinde ürünlerini ve hizmetlerini geliştirebiliyorlar.
#Bain & CompanyTürk Telekom, Schneider Electric ile otomasyon ve enerji yönetimi teknolojilerini kapsayan bir işbirliğine gitti. Bu işbirliği ile Türk Telekom, endüstriyel otomasyon, enerji yönetimi, dijital dönüşüm dikeylerinde Schneider Electric ile iş ortaklığı yapacak. Şirket, 5G ve ötesi haberleşme altyapıları için yürütmekte olduğu çalışmalarını, endüstrilerin sektörel ihtiyaçlarını tek merkezden karşılayacak şekilde genişletecek.
#Türk Telekomİstanbul Havalimanı’nın yeni projesi terapi köpekleriyle havalimanı artık daha güzel. Alita, Kuki, Moka, Hektor ve Liza sayesinde yolcular streslerinden arınıyor, uçuş korkularını yeniyor. İdarecileriyle birlikte alanda dolaşan köpeklerin mesaisi 10.00’dan 16.00’ya kadar sürüyor.
#İstanbul HavalimanıKadın girişimcilerin cesaretlerinin artması, hikâyelerinin duyulması ve diğer kadınlara rol model olmaları için yola çıktıklarını ve 17 yıldır Türkiye’nin Kadın Girişimcisi Yarışması’nı gerçekleştirdiklerini söyleyen Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Sibel Kaya, “Şu an kadın girişimci oranımız yüzde 10’lar seviyesinde. Desteklerimizle önce dünyadaki kadın girişimci oranı olan yüzde 36’yı yakalamayı, sonra da kadın erkek eşitliği sağlamak amacıyla yüzde 50’ye ulaşmayı hedefliyoruz” dedi.
#Sponsorlu İçerik“İş dünyasının Oscarları” olarak değerlendirilen Stevie Ödülleri'nde Türkiye’nin ilk Apple Premium Reseller’ı olan Troy, bu yıl “Sanal ve Canlı Etkinlikler” kategorisinde Gümüş Stevie Ödülü’ne layık görüldü.
#Sponsorlu İçerikBarcelona’da düzenlenen GSMA Mobil Dünya Kongresi en yeni teknolojilerle kapılarını ziyaretçilere açtı. Yapay zekâlı, şeffaf ve ultra esnek cihazların ilgi odağı olduğu fuarda ziyaretçilerin en fazla zaman geçirdiği bölümler ise akıllı robot köpekler, uçan taksiler ve yeni telefonların sergilendiği stantlardı.
#TeknolojiDijital kanallardan kazandıkları müşteri sayısının 2023’te bir önceki yıla göre 5 kat artış gösterdiğini söyleyen Vakıf Katılım Genel Müdürü Mehmet Ali Akben, “Hedefimiz, başta finansman ürünleri olmak üzere dijital kanallar dışında kalan diğer tüm işlemlerimizin dijital mecralarda gerçekleştirilebilmesini sağlamak. Bugün geldiğimiz noktada işlemlerin yaklaşık yüzde 94’ü dijital kanallar aracılığıyla yapılıyor” dedi.
#Vakıf KatılımDeloitte tarafından 2006’dan bu yana düzenlenen Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye Programı’nın 2023 sonuçları açıklandı. Bu sonuçlara göre MechSoft’un yatırımcısı olduğu CloudOffix, son üç yılda elde ettiği yüzde 1283’lük büyüme hızıyla en hızlı büyülen 10 teknoloji şirketinden biri oldu.
#DeloitteÖnümüzdeki yıl bünyesindeki tüm markalar kapsamında yurtiçi ve yurtdışında toplam 250 mağaza açmayı hedeflediklerini belirten Yataş Grup CEO’su Nuri Öztaşkın, “Artık yurtiçi ve yurtdışında ‘Uyku Dünyası’ markası olarak büyüyeceğiz. Hem ürün hem de hizmet tarafında globalleşme önceliğimiz” dedi.
#YataşMüşteri deneyimi, bir müşterinin bir işletmeyle etkileşimlerinin toplamını ve bu etkileşimlerin sonucunda oluşan duygusal, bilişsel ve davranışsal tepkilerini ifade etmektedir. Müşteri deneyimi, bir müşterinin bir ürünü veya hizmeti satın alırken, kullanırken veya destek alırken yaşadığı tüm etkileşimleri kapsamaktadır. İşte, müşteri deneyimi hakkında detaylı bilgiler
#MüşteriTürkiye İstatistik Kurumu’nun (TÜİK) araştırmasına göre 6-15 yaş grubundaki çocukların internet kullanım oranı yüzde 82.7 seviyelerinde (2021). TÜİK’in araştırmasına göre oranın bu denli yüksek olmasının arkasında pandemiyle birlikte başlayan ve çeşitli nedenlerle devamı gelen uzaktan eğitim sisteminin etkisi büyük. Araştırmaya göre 6-15 yaş grubundaki çocuklar, haftalık ortalama 12 saat 25 dakika ders içi, 6 saat 59 dakika ders dışı zamanlarında İnternet kullanıyor.
#TeknolojiYAPILSIN, yapılmasın... İhtiyaç var, yok... Uzak, yakın... Yeri doğru, yanlış... Taksi süresi uzun, normal... Çok uzun bir süre her yönünü tartıştığımız İstanbul Havalimanı şimdilerde adından ödüllerle söz ettiriyor. Uluslararası Havalimanları Konseyi’nin (ACI) Güney Kore’nin Incheon kentinde düzenlediği “Müşteri Deneyimi Global Zirvesi”nde havalimanları farklı kategorilere göre ödüllendirildi.
#İGA İstanbul HavalimanıAlmanya’da geçen yıl ilk ofisini açan Trendyol’un müşteri sayısı birinci yılın sonunda 1 milyonu geçti. Alman medyasında yer alan haberlerde, Trendyol’un, tamamı Türkiye’de üretilen Trendyol Collection’ın yanı sıra 200’e yakın Türk markası için de önemli bir vitrin haline geldiğinden bahsedildi. Ayrıca platformdaki global markalarla birlikte 800’den fazla markayı kullanıcılarıyla buluşturan şirket, gelecek haftalarda yeni kategorileri Almanya’daki kullanıcılarına sunmaya hazırlanıyor.
#AVRUPADAN HABERPlatform Bankacılığı (Bank as a Platform) kavramının Türkiye’deki öncüsü olan QNB Finansbank Dijital Köprü, dijital dönüşümün getirdiği yenilikleri bünyesindeki çözüm ve hizmetlere entegre ederek yüz binlerce firmanın dijitalleşme sürecine katkı sağlamaya devam ediyor. Müşteri odaklı bir bankacılık modeli benimseyen QNB Finansbank, Dijital Köprü ile müşterilerinin bankacılık ve firmasına ait diğer işlemlerini dijital ortamda gerçekleştirmelerine aracılık ediyor. Ayrıca Türkiye’deki yasal düzenlemelere göre sunduğu hizmet ve çözümlerini şekillendiren Dijital Köprü, müşterilerinin yıl içindeki mevzuat düzenlemelerine hazırlıklı olmasını sağlıyor.
#Sponsorlu İçerikHerkesin hayalidir kendi işletmesinin olması... Restoranınızın ayakta durabilmesi için yapmanız gereken birkaç şey var. Bunlar, restoranın konsepti, konumu, malzeme alışverişi, çalışanları geliştirmek, mali sihirbazlık ve kriz anında mutfağa geçebilmektir.
#Ramazan Başan