GeriAlışveriş Tarz sahibi çocuklar Munich’i tercih edecek!
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Hürriyet Twitter
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Tarz sahibi çocuklar Munich’i tercih edecek!

Tarz sahibi çocuklar Munich’i tercih edecek!

Munich’in çocuk koleksiyonu artık Türkiye’de…

Renkli, eğlenceli ve fonksiyonel tasarımlarıyla dikkat çeken Munich; birbirinin aynı ürünlerden sıkılanlar için yeni sezonda da taze bir soluk olmaya devam ediyor. Geniş bir ürün gamına sahip olan marka; ikonik X logosunu, tarzıyla fark yaratmak isteyen küçük ayakların da beğenisine sunuyor.

Tarz sahibi çocuklar Munich’i tercih edecek

Sporcuların ihtiyaçlarına göre tasarlanan ve bu sebeple ayak sağlına oldukça dikkat edilerek tasarlanan marka; renk çeşitliliği ve farklı dokulara sahip materyalleriyle beğeni kazanıyor. Munich; birbirinden canlı renkleri, metalik ışıltıları, farklı dokuma tekniklerini ve hayvan baskılı desenlerini çocuk koleksiyonuna da taşıyor.

Tarz sahibi çocuklar Munich’i tercih edecek

Türkiye’de de mağazalaşma hedefleri bulunan Munich’in çocuk koleksiyonu B&G mağazalarında satışa sunuluyor.

KISA BİLGİLER

 

Tarz sahibi çocuklar Munich’i tercih edecek
 

  • Rugby, futbol, atletizm, hentbol, boks ve diğer spor dalları için tasarım yapan firma ikinci kuşak yöneticilerin yönetimde söz sahibi olmasıyla birlikte sokak tarzına yönelmiştir. Marka; Barcelona futbol takımının sponsorluğunu yaptığı dönemde uluslararası bilinirlik şansı yakalamıştır.
  • Ekstrem sporlara desteğiyle dikkat çeken marka, Kawasaki Motor Yarış Takımı’nın sponsorluğunu yürütmektedir. 
  • MotoGP Dünya Şampiyonu Marc Marquez’in sponsoru olan Munich, üst düzey yarışçıyla birlikte hazırladığı kapsül koleksiyonuyla dünya çapında oldukça yüksek bir satış başarısı yakalamıştır.
  • Tüketicilerine ayakkabılarını kişiselleştirme imkanı sağladığı “Munich My Way” kampanyasıyla 333 milyon farklı tasarım geliştiren marka; tüketicilerinden gelen yorumları koleksiyonlarına yansıtıyor.
  • Her yıl 850 bin çiftin üzerinde ayakkabı üreten Munich’in satışlarının %46’sı spor, % 54’ü ise fashion koleksiyonlarına ait.
False