Rus AVM yatırımcılarından geçen haftalarda gelen teklifi kabul eden Birleşmiş Markalar Derneği (BMD), 12-14 Mayıs tarihlerinde Rusya’da yatırımcılarla bir araya gelecek. Şu an Rus AVM’lerdeki boşalma oranının yüzde 10 olduğu bilgisini veren BMD Başkanı Sinan Öncel, “Rusya’da görüştüğümüz isimlerden aldığımız bilgiye göre, önümüzdeki 3 ay içinde Rus AVM’lerin boşalma oranı yüzde 40 seviyesine kadar çıkacak” diye konuştu.
#RusyaRenkli. Isaia için söyleyebileceğim ilk kelime bu. Doğduğu topraklar gibi, Capri gibi, Positano gibi rengârenk. Koleksiyonda pembelerle turuncular dans ediyor ama erkeksilikten de hiç geri kalmıyor. Ceketlerin, pantolonların, gömleklerin tamamı elde dikiliyor. Yakası sıktı, kolu kastı gibi problemler bu markada hiç yaşanmıyor. Tarihi 1957’lere dayanıyor. Üçüncü kuşak temsilcisi, aynı zamanda CEO’su, aynı zamanda da yaratıcı direktörü Gianluca Isaia, İstanbul’daydı. Onunla gerçek erkeği konuştuk.
Sadece 14 yıllık bir marka olmasına rağmen tüm dünyada 4600 satış noktasında satılıyor. Avustralya, Amerika, Almanya, İngiltere, Kanada, Danimarka gibi 50 ülkede toplam 175 mağazası var. Yılda 7 milyon 400 bin jean satıyorlar. Mavi Jeans, Türkiye’nin dünyada en tanınmış giyim markası. Markanın tasarım ekibi bir röportaj için ilk kez bir araya geldi. Üçü Amerikalı, dördü Türk 7 tasarımcıyla birlikte Mavi’nin başarısını konuştuk.
Polo yakalar, uzun çoraplar, mokasenler, pilili etekler, kurdeleler ve oversize blazer ceketler yeniden başrolde. Kolej stilini anımsatan bu parçalarla okullara tekrar dönüyoruz. Hailey Bieber ve Emili Sindlev gibi stil ikonları kolejli trendini uygulamaya başladılar bile.
#Neslişah ŞatıroğluDÜN sabah İstanbul’dan geniş bir katılımcı grup ile Afyon’a geldik ve önce Çiğiltepe, Kocatepe, Yüzbaşı Agah Efendi Şehitlikleri’ni gezdikten sonra Afyon Zafer Anıtı’nda saygı duruşunda bulunduk.
#Antalya