GeriAlışveriş Çocuk modası ve daha fazlası
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Hürriyet Twitter
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Çocuk modası ve daha fazlası

Çocuk modası ve daha fazlası

Sanal alışveriş ve çocuk modası üzerine...

Şimdilerde çocuklarımızın her türlü ihtiyacı için internette kısa bir gezinti yeterli. Çeşit çeşit ürünlerin her bir özelliğini ayrı ayrı okuyarak, oturduğunuz yerden yapabileceğiniz bu alışveriş, hem zamandan kazanmanıza hem de fiyat ve kalite konusunda kıyaslama yaparak en doğru ürünü seçmenize olanak sağlıyor. Bu sitelerden biri olan Kidycity.com yetkililerinden Group Bema Genel Müdürü Necati Bilgiç ve Yönetim Kurul Üyesi Şehnaz Cengiz Onuk ile sanal alışveriş ve çocuk modasını konuştuk.

Kidycity.com ne zaman, kimler tarafından, hangi amaçlarla kuruldu?

Kidycity.com Kanz, Pampolina, Doll, Steiff, Whoopi, S&D ve Kathe Kruse, Doll markalarını bünyesinde barındıran Group Bema’nın sanal pazardaki ilk yatırımıdır. 2011 Ekim ayında yayına başladı. E-ticaret pazarında Aanne, bebek, çocuk ihtiyaçlarının karşılanacağı etkili bir alternatif olmak amacı ile kuruldu. E-ticaret’te bu alanda hala önemli bir boşluk olduğunu düşündük. İnternette anne, bebek, çocuk ürünleri arayanlar için ilk akla gelen sitelerden biri olmayı hedefliyoruz. Amacımız kapsamlı, kullanımı kolay, güvenilir, karar verirken yol gösterici nitelikte bir e-ticaret sitesi olmak. Hamilelik döneminden başlayarak annelerin ve 0-16 yaş çocukların tüm ihtiyaçlarına yönelik seçenekler sunmak. Tüketicinin daha çok seçenek arasından daha kolay karar vermesini sağlamak.

Group Bema, 20 yılı aşkın süredir bağlı şirketleri ile Türkiye'de tekstil sektöründe çocuk konfeksiyonu üretimi ve Kanz markası ile hizmet veriyor. 2004 yılında 1949'da kurulan Kanz markasının bağlı olduğu Kanz Finansal Holding'e ortak oldu. 2009 yılında söz konusu firmanın tamamı Bemateks ortakları tarafından satın alındı. 2008 yılından bugüne dünyaca ünlü Alman Steiff oyuncak markasının konfeksiyon grubu üretim ve dağıtım haklarını elinde bulunduruyor.

2010 yılında önemli bir adım daha atarak 1842 yılında kurulmuş köklü bir Alman markasını daha gruba kazandırdık. Doll, 0-16 yaş atkı, bere, eldiven, çorap vb. çocuk aksesuarları üreten tüm Avrupa'da bilinirliği yüksek bir çocuk markası. 2011 yılında Doll markası ile bebek arabası, oto koltuğu, oyun parkı gibi bebek araç gereçleri koleksiyonunu Türk tüketicisinin beğenisine sunduk. Gelecek sezonlar için Doll markası ile yYenidoğan Grubu tTekstil kKoleksiyonları da hazırlıyor.

2011 yılında, Avrupa'da tanınmış bir çocuk markası olan Pampolina gruba kazandırıldı. Kanz, Steiff, Pampolina, Doll, Whoopi, S&D markaları ile dünya çocuk modasına yön veren Group Bema Grup 35'den fazla ülkede hizmet sunan bir dağıtım kanalını yönetiyor. Türkiye'de KANZ ve S&D mağaza konseptleri ile 90 84 noktada geniş marka ve ürün yelpazesi ile hizmet veriyor. Group Bema bu deneyimini internete taşımaya karar verdi ve “Kidycity.com online çocuk alışveriş şehri” projesi doğdu. Müşterilerimizin yıllardır alıştığı kaliteli alışveriş deneyimini internetten de sunmaya devam ediyoruz.

 

Çocuk modası ve daha fazlası
 

Sitede daha çok hangi ürünlere yer veriyorsunuz? Müşteri profiliniz nedir?


Group Bema yıllardır müşterilerinin ihtiyaçlarına uygun, kaliteli, sağlıklı ve kullanışlı ürünler sunuyor. Kidycity.com için de aynı özen ile ürün ve marka seçimi yapıyoruz. “Çocuk modası ve daha fazlası bu şehirde” diyoruz. Çünkü Kidycity.com, Group Bema çocuk modası markaları ile internette en geniş ürün seçeneğini sunuyor. Çocuk moda ürünleri ile birlikte tüm anne, bebek, çocuk ihtiyaçlarına yönelik güvenilir ve seçkin markalar da yer alıyor.

Anne, Kız-Erkek Bebek-Çocuk Giyim ve Aksesuar, Bebek Arabası, Oto Koltuğu, Mama Sandalyesi, Beslenme-Sağlık, Oyuncak, Bebek Odası kategorilerinde çok geniş bir ürün yelpazesi ile hizmet veriyoruz. Müşteri profilimiz, 0-16 yaş çocuk sahibi ebeveynler ve anne, bebek, çocuk ürünlerinden hediye almak isteyen ve alışverişte interneti tercih eden tüm tüketiciler.

Sitenin ne gibi farklı özellikleri var?

En önemli farklılık Group Bema, dünya markaları ile çocuk modasında sunduğumuz ürün çeşitliliği. Bebek ve çocuk giyiminde çok geniş bir koleksiyon ile dünya modasına kolayca ulaşılmasını sağlıyoruz. Anne, bebek ve çocukların tüm ihtiyaçlarına yönelik diğer güvenilir markalar ile birlikte internette en çok seçenek sunan adreslerden biriyiz.Kidycity.com markasının arkasında güçlü bir grubun olması, alışveriş güvenliği ve hizmet kalitesi ile ilgili endişeleri gideriyor. Anneler, babalar ürünlerimizi ve sunduğumuz hizmeti yıllardır Kanz ve S&D mağazalarından tanıyor. Bizi ayıran en önemli özelliğin Group Bema deneyimi ve güvencesi olduğunu düşünüyoruz. Yıllardır bizi tanıyan sadık müşterilerimiz var.

Her gün bir yenisi açılan e-ticaret siteleri rekabeti, pazar paylarını nasıl etkiliyor?

Biz bu konuda oldukça yeniyiz; kısaca söz konusu “yeni”lerden biriyiz. Pazarda müşteriye ulaşabilen ve ürün çeşidi, fiyat ve hizmet politikaları ile ilgi odağı olmayı başarabilen kurumlar öne çıkacaktır. Pazara girmenin ulaşılabilir olması bu konuda yatırımı özendiriyor ancak bizce burada pazara katılmaktan çok “kalıcı olmak” önemli. Bu alanda yaptığımız ilk yatırım olan kidycity.com çok ciddiye aldığımız bir yapılanma. Yıllardır çocuk giyim sektöründe üretici, dağıtıcı ve marka sahibi olarak hizmet veren Group Bema bilgi birikimi ve kaynakları ile uzun vadeli stratejiler belirliyoruz.

Kidycity.com müşterilerine avantajlar sunmak için neler yapıyor?Artan rekabet ortamında yeni müşteri çekebilmek ve mevcut müşterilerinizi portföyünüzde tutabilmek için nasıl bir strateji uyguluyorsunuz?

Group Bema, Kanz ve S&D markaları ile bizi yıllardır tanıyan sadık müşterilerimiz var. Ayrıca Kidycity.com e-ticaret sitesi ile bizi yeni tanımaya başlayan yeni müşterilerimiz de oluyor. Öncelikle sadık müşterilerimize SMS ve e-posta ile diledikleri zaman ürünlerimize online olarak da ulaşabileceklerini duyurduk. Sosyal Medya bizim için önemli bir kanal. Dijital PR ve Sosyal Medya ajansımız ile özel projeler üretiyoruz. Tedarikçilerimiz ile birlikte özel online yarışmalar organize ediyoruz. Farklı ihtiyaçlara yönelik hazırlayıp Sosyal Medya’da duyurduğumuz bu çalışmalardan çok iyi geri dönüşler alıyoruz.

Kidycity.com’a üye olanlar 10 TL, arkadaşını davet edenler 5 TL Para Puan kazanıyor. Alışveriş yapıldıkça puanlar artıyor. Alışveriş yapan herkese Kidy’li hediyeler veriyoruz. Üyelerimiz Group Bema markalarının indirimli ürünlerine ve fırsatlarına her zaman ulaşabiliyor.

Kidycity.com'un ziyaretçileri ile iletişim kurduğu en etkili kanal Sosyal Medya. Sitemizden alışveriş yapanların Facebook paylaşımları ile katıldığı kampanyalar ve yarışmalar düzenliyoruz. 

Online mecrada elbette SEM yapıyoruz. Ayrıca Bbüyük bir aile portalı olan Hurriyetaile.com ile özel bir proje gerçekleştirdik.“Yılbaşı hediyen Kidycity’den” mesajlı bu projenin kurgusu tüketicinin beğenisi üzerinden gerçekleşti. 30 gün boyunca her gün Kidycity.com’da satılan 3 ürünü tüketici oyladı. O gün en çok beğenilen ürün ertesi gün 1 kişiye hediye edildi. Hurriyetaile.com ile farklı projeler ile çalışmaya devam ediyoruz. Offline mecrada da anne, bebek, çocuk dergileri ile reklam ve PR çalışmalarımız devam ediyor.

2012 için ne gibi hedefleriniz var?

Hedeflerimize ulaşmak için online ve offline mecralarda tanıtım çalışmalarına devam edeceğiz. Benzer müşteri profili olan güçlü partnerler ile işbirliklerimiz ve ortak projelerimiz sürecek. Ürün çeşidini artıracağız. Tedarikçilerimiz ile yeni projeler üzerinde çalışıyoruz. E-ticaret sitemizi müşterilerimizin ihtiyaç ve önerilene göre geliştireceğiz. Ayrıca 2012 yılında Kidycity mağazalaşma sürecine giriyoruz.

2012 yılında indirimler, özel avantajlar, fırsatlar, kampanyalar devam edecek. Anne, bebek, çocuk alanında güçlü markalar ile tüketiciye avantaj yaratacak ortak projeler geliştireceğiz. Ürün çeşidini artıracağız. E-ticaret sitemizi müşterilerimizin ihtiyaç ve önerilene göre geliştireceğiz. Ayrıca 2012 yılında Kidycity için bir mağazalaşma sürecine giriyoruz.

Hazırlayan: Funda Çamözü

False