Sosyal sorumluluk projeleri ile ilgili birkaç sene önce hissettiğim şeyleri maalesef hissetmiyorum. Üzgünüm ama bazı markalar bu projeleri PR amaçlı kullanıyor. Sadece PR amaçlı yürütülen sosyal sorumluluk projeleri de 10 metre öteden belli oluyor. Gerçekten ruha dokunan, hedefi olan ve toplumu destekleyen sosyal sorumluluk projeleri ise bazen geri planda kalıyor.
#Anne Çocuk Eğitim VakfıKanser Savaşçıları Derneği “Saçım Saçın Olsun” projesiyle iki yılda 3 bini aşkın kişiden 9 kilometre saç topladı. 600’ü aşkın kanser hastasına peruk hediye etti. Dernek Başkanı Aslı Ortakmaç, “Projemizin sağlıklı ve daha yaygın şekilde büyümesi ve devam etmesi için yeni yol arkadaşları arıyoruz” dedi.
#Saçım Saçın OlsunKanser Savaşçıları Derneği “Saçım Saçın Olsun” projesiyle iki yılda 3 bini aşkın kişiden 9 kilometre saç topladı. 1000'e yakın kanser hastasına peruk hediye etti. Dernek Başkanı Aslı Ortakmaç, “Projemizin sağlıklı ve daha yaygın şekilde büyümesi ve devam etmesi için yeni yol arkadaşları arıyoruz” dedi.
#KanserSosyal sorumluluk projeleri ile ilgili birkaç sene önce hissettiğim şeyleri maalesef hissetmiyorum. Üzgünüm ama bazı markalar bu projeleri PR amaçlı kullanıyor. Sadece PR amaçlı yürütülen sosyal sorumluluk projeleri de 10 metre öteden belli oluyor. Gerçekten ruha dokunan, hedefi olan ve toplumu destekleyen sosyal sorumluluk projeleri ise bazen geri planda kalıyor.
#Anne Çocuk Eğitim Vakfı