GeriAlışveriş Hayal alemindeki renkli yolculuğa hazır mısınız?
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Hayal alemindeki renkli yolculuğa hazır mısınız?

Hayal alemindeki renkli yolculuğa hazır mısınız?

Marshall'dan Alice Harikalar Diyarı'na davet!

AkzoNobel Marshall, 2012’nin beş ana renk trendinden biri olarak belirlediği “Hayal Alemi” teması ile herkesi Alice Harikalar Diyarı'na davet ediyor.

“Renklendir Hayatı” sloganı ve yenilerek, daha da renklenen kurumsal kimliği ile insanların hayatına renk katmaya devam eden AkzoNobel Marshall, uluslararası çapta yürüttüğü araştırmaları sonucunda belirlediği 2012 Teması, Renk Paleti ve Renkleri ile hayatı renklendirmeye devam ediyor. 2012’nin beş ana renk trendinden biri olan ve “bir dünyadan diğerine geçme kavramı, zihni özgürleştirir” ilkesinden hareketle oluşturulan “Hayal Alemi” temasında, en son teknolojiler sayesinde çok az bir çabayla, farklı dünyalarda veya gerçekliklerde olma durumu işleniyor.

Alice gibi beyaz tavşanı mı izleyecek yoksa Di Caprio gibi fikir mi ekeceksiniz?

Sihirli, dijital, değişik algılamalar, gerçeküstü ve gerçekten kaçış kavramları ile örülmüş bir alem burası... İnsanoğlu, şimdi Finlandiya’daki arkadaşlarıyla World of Warcraft oynarken, bir anda beyaz tavşanın peşinde bir deliğe düşen Alice ile buluşmak için üç boyutlu gözlükleri takmış olabiliyor. Inception filminde Leonardo Di Caprio, bir grup eğitimli rüya uzmanına, diğer insanların rüya katmanlarının bir yanından öbür yanına kadar önderlik ediyor. 3D animasyon şaheseri Avatar filminde, bilim insanları kendilerini, mavi insanların ve ışık saçan ağaçların büyülü, ağzımızı açıkta bırakan güzel dünyasına kaptırıyor. AkzoNobel Marshall’ın “Hayal Alemi” teması da işte bu filmler ve sanallık kadar gerçeküstücü bir tema olarak öne çıkıyor.

Gerçek ve gerçeküstü arasında gidip gelen hayal gibi renkler

Hayal Alemi temasına özel seçilen renk paleti de temanın adından ve ilham aldığı kaynaklardan anlaşılacağı gibi aşırılıkları yansıtıyor. Rüya ve gerçeküstüyle, elle tutulur ve aşırı gerçek olan arasında gidip geliyor. Temanın renk paletinde cafcaflı, kadifemsi maviler, yeşiller ve kırmızılar, uçuk ve yarı şeffaf pastel renklerle rekabet içerisinde.

AkzoNobel Marshall hayatı renklendirmek için çalışıyor

Dünyanın en büyük küresel boya ve kaplamalar şirketi ve özel kimyasalların ana üreticisi olan AkzoNobel, dünya genelinde endüstri ve tüketicilere yenilikçi ürünler sunuyor. Müşterileri için sürdürülebilir cevaplar geliştirmek konusunda iddialı olan AkzoNobel’in portföyünde, Dulux, Sikkens, International ve Eka gibi çok iyi bilinen markalar bulunuyor. AkzoNobel, Türkiye’de de Marshall markası ile küresel teknoloji ve tecrübelerle geliştirilmiş ürün ve renk hizmetleri ile hayata renk katıyor. Genel merkezi, Amstredam Hollanda’da bulunan AkzoNobel, Global Fortune 500 Şirketleri arasında yer alıyor ve sürdürülebilirlik alanında sürekli olarak lider konumda sınıflandırılıyor. AkzoNobel’in dünya çapında 80’den fazla ülkede, 55 bin Kendini Mükemmelliği ve Yarının Cevaplarını Bugünden Elde Etmeye adamış çalışanı bulunuyor.

www.marshallboya.com  

False