Yaş devrimi gerçekleşti

Çok yakın bir arkadaşım 50’nci yaşına girdi.

Haberin Devamı

Kutlamasını da uzun ve kalabalık bir öğle yemeği masasında Çeşme Dalyan’daki Momo’da yaptı.
Masada en çok konuşulan mevzuu tabii ki arkadaşımızın hiç 50’lik gibi olmaması, durmamasıydı.
“Yaş devrimi gerçekleşti” diye durumu analizledi masadaki 30’luklardan biri.
Gerçekten de öyle.
Ki bunu gerçekleştiren de bu kuşak oldu.
Şu anda 40’lı ve 50’li yaşlarında olanlar yani.
Yemek esnasında 62’lik Madonna’nın New York’taki Boom Boom Room’un barının tepesinde gerçekleştirdiği mini şovunu da konuştuk.
Madonna’nın pes etmeyen enerjisini, cesur transparan kıyafetini, vesaire...
Yaş devrimine rağmen hâlâ sabit olan bazı görüşler de var tabii.
En meşhur sabit görüş şu:
Yaşından dolayı Madonna’nın bu tür şeyler yapmasını ona yakıştıramayanlar...
Bu nedenle şovun tamamına ve Madonna’ya “Yazık ediyor kendine” diye bakanlar.
Oysa Madonna 30’unda da Boom Boom Room’daki o kadın gibiydi.
60’larına gelince neden kendinden vazgeçsin ki?

O şovun nedeni
Yaş devrimi gerçekleşti

Elbette Madonna durup dururken barın tepesine çıkıp o şovu yapmış değil.
Onur Haftası’nı kutlamak için yaptı tüm bunları.
Ve aynı zamanda LGBTi+ kuruluşlarına bağış toplamak için.

“Sektör onayı”nın sonu
Yaş devrimi gerçekleşti

Konuşanlar”la çok konuşulan
Hasan Can Kaya,
Hakan Gence’ye verdiği röportajda şöyle diyor: “Eskiden tarzımsektörün yapısına göre hızlı kalıyordu.
Sektör onayı almadan da seyirci karşısına çıkmak mümkün değildi.
Ama artık,dijital çağda seyirciye iş sunmak için sektör yöneticilerini ikna etme mecburiyeti yok.
Mizah alanındaki arzı, direkt seyirci talepleri yönlendiriyor”.
Söylediği şey o kadar doğru ki, içinde yaşadığımız dijital çağla beraber aslında bu tüm sektörler için geçerli.
“Sektör onayı” denilen şey ortadan kalktığı için şimdi herkes kafasına göre takılıyor.
Seyirci ya da kullanıcı da içlerinden en sevdiğini beğenip onu yüceltiyor ve bir yere getiriyor.

Yazarın Tüm Yazıları