Reklamcıların muhteşem gecesi

Geçtiğimiz Perşembe akşamı (28 Şubat), bu sene 10. yaşını kutlayan Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri, Maçka KüçükÇiftlik Park’ta düzenlenen muhteşem bir törenle sahiplerine verildi.

Haberin Devamı


KüçükÇiftlik Park, 28 Şubat akşamı kırmızıya boyandı ve sektörünün en başarılıları Kırmızı’larına kavuştu. Görkemli törenlerine alıştığımız Kırmızı, 10. yılında yine çok konuşulacak ve unutulmayacak bir geceye imza attı.

 

Filmi izlemek için tıklayın:

 

KIRMIZI’YI BİR DE BENDEN DİNLEYİN

 




Bu yıl 71 ajanstan 775 reklamın yarıştığı 10. Kırmızı’da büyük ödül Kıpkırmızı, Leo Burnett’in Oyuncak Müzesi için hazırladığı kampanyaya verildi. Sunay Akın’ın kurucusu olduğu müzeyi ziyaret çağrısında bulunan kampanyanın ilanlarında “Eski dostlarına sürpriz yap” deniyor.


 Reklamcıların muhteşem gecesiReklamcıların muhteşem gecesi  Reklamcıların muhteşem gecesi



CANLI CANLI REKLAM TASARLADILAR

Haberin Devamı

Kırmızı Ödül Töreni sırasında düzenlenen Radikal Canlı Kırmızı yarışmasında bu sene bir ilke imza atıldı ve katılımcılar ilk defa gerçek bir marka için sadece kağıt ve kalem kullanarak reklam eskizi hazırladılar. Vodafone Red markası için canlı canlı eskiz hazırlayan 15 ekip arasından ilk üçe giren ekipler, geceye katılan misafirlerin oylarıyla seçildi. Yarışmanın birincisi TBWA\İstanbul’dan Cihan Akkasö ve Tolga Ülkümen oldular. İkincilik ödülü BİG34’den Eray CANKIR-AltUğ Alaçlı ve üçüncülük ödülü Leo Burnett’ten Volkan Bintepe-Adaç Erkök oldu.


Reklamcıların muhteşem gecesi Reklamcıların muhteşem gecesi Reklamcıların muhteşem gecesi


KADIN VE ÇİKOLATA, SANILDIĞI KADAR SEKSİ DEĞİL

Çikolata reklamlarında alışık olduğumuz şekilde güzel bir kadının seksi çikolata yeme görüntüleriyle başlayan bu film aslında farklı bir mesaj veriyor. Merkezi İngiltere’de bulunan, açlık ve fakirlikle mücadele amacıyla faaliyette bulunan Oxfam International’a ait filmde tüketicilere çağrıda bulunuluyor ve kadının maruz kaldığı haksızlık ve eşitsizlikle mücadele için üretici firmalara yönelik kampanya katılmaları isteniyor.

Haberin Devamı

Filmi izlemek için tıklayın:






ERKEKLERE İPUCU: ÖNCE MÜCEVVER, SONRA NE İSTERSEN

Kuyumculuk şirketi T-Diamond için hazırlanan basın kampanyası erkeklere istediklerini elde etmek için ipuçları veriyor. Geleneksel “önce - sonra” reklam stratejisine gönderme yapan ilanlar, erkeklerin eşlerinden veya sevgililerinden istediklerini elde etmek için önce ne yapmaları gerektiğini söylüyor. İmza ise T-Diamond. Batarya isimli reklam ajansı tarafından hazırlanan kampanyanın künyesinde Veli Güzel, Derya Taşçı ve Cansu Bakır yer alıyor.

Reklamcıların muhteşem gecesiReklamcıların muhteşem gecesiReklamcıların muhteşem gecesi

Yazarın Tüm Yazıları