CarrefourSA, Sabancı Holding ve Carrefour şirketlerinin ortaklığında oluşmuş bir market zinciridir. İlk şubesi 22 Kasım 1993 tarihinde İstanbul-İçerenköy'de açılmıştır. 2005'te Gima ve Endi'yi de bünyesine katmıştır. Carrefour 15 Haziran 1963’te Fransa’da açan Carrefour, bugün 29 ülkede, 12 binden fazla mağazasını yılda ortalama iki milyar kişi kullanır.
Devamı..
Türkiye genelinde 754 mağaza ile hizmet veren CarrefourSA, bu yıl toplam 300 mağaza daha açmayı hedefliyor. Bu mağazaların 250’sinin franchise modeli ile esnaflar tarafından açılacağı bilgisini veren CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, “CarrefourSA’nın küçük esnafı destekleyen bayilik sistemi ile 2022 Mart ayına kadar 80 bayiye ulaşıldı. Bayilik sistemiyle küçük esnafa CarrefourSA güvencesiyle ticaret yapma imkanı tanıdık. Biz artık büyüme stratejimizi daha çok esnaf üzerine kurguluyoruz” diye konuştu.
#CarrefoursaSabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, market yatırımlarına devam ettiğini duyurdu. 2022 yılında 300 yeni mağaza açılışı hedefleyen CarrefourSA bu kapsamda 25 bine yakın ürün çeşidi ve 26 kişilik ekibiyle Batı Ataşehir Gurme CarrefourSA mağazasını hizmete açtı.
#CarrefoursaGeride kalan haftalarda döviz kurlarında yaşanan yükselişle ürün fiyatlarında meydana gelen artış, kurda yaşanan sert düşüş sonrası yerini indirimlere bıraktı. Türkiye'nin önde gelen zincir marketlerinden peş peşe indirim açıklamaları geldi. Cumhurbaşkanı Erdoğan daha önce konu ile ilgili yaptığı açıklamada, ""Zincir marketler hepsi de nasıl çıkarken hızla fiyatları çıkartıp etiketleri ona göre değiştirdiyseler, inerken de aynı hızla bu etiketleri indirmeleri lazım" ifadelerini kullanmıştı.
#İndirimHipermarket alanlarının yüzde 10’luk bölümünü Lezzet Arası adlı bir restoran projesine dönüştüren CarrefourSA, hem ekonomik hem de pratik lezzetler sunuyor. Marketten aldığınız ürünleri pişirtebiliyor, uygun fiyatlara sulu yemek çeşitleri, pide veya pizza tadabiliyorsunuz.
#CarrefoursaTürkiye’de teslimat hizmetinin tüm süreçlerini dijitalleştirerek, kurumsal firmalara ve e-ticaret sitelerine “Sonraki-Gün”, “Aynı-Gün” ve “3 Saatte Ekspres” teslimat hizmeti sunan ve bunun yanında firmalara özel saha teslimat ekipleri kuran PackUpp, CarrefourSA ile iş birliğini büyütüyor.
#CarrefoursaHürriyet Sürdürülebirlik projesi kapsamında bir araya geldiğimiz CarrefourSA CEO’su Kutay Kartallıoğlu, “Çiftçilerimizi yerli tohumlarla destekliyoruz. Yerli tohumu sözleşmeli çiftçilerimize dağıtıyoruz. Bu tohumların ekilmesi, biçilmesi ve marketlerimizde müşterilerimizle buluşmasını temin ediyoruz. İnanıyorum ki bu iş yayıldıkça Türkiye tarımda dışa bağımlılıktan kurtulacak, rahatlayacak. Hayvancılık alanında da tamamen yerli ırkları ve yerli üretimi destekliyoruz. Yerli et de bizim için çok mühim. Yurtdışından getirilen ithal etlerin devamlılığı yok. Sürdürülebilir olması için önce bu topraklarda doğup büyümüş bir hayvanın değerlendirilmesi gerekiyor” diye konuştu. (Sponsorlu içerik)
#HtvprojeHem tarımda hem de hayvancılıkta yerli ürünlerle üretime ağırlık verdiklerini ifade eden CarrefourSA CEO’su Kutay Kartallıoğlu, “Çiftçilerimizi yerli tohumlarla destekliyoruz. Yerli tohumu sözleşmeli çiftçilerimize dağıtıyoruz. Bu tohumların ekilmesi, biçilmesi ve marketlerimizde müşterilerimizle buluşmasını temin ediyoruz. İnanıyorum ki bu iş yayıldıkça Türkiye tarımda dışa bağımlılıktan kurtulacak, rahatlayacak. Hayvancılık alanında da tamamen yerli ırkları ve yerli üretimi destekliyoruz. Yerli et de bizim için çok mühim. Yurtdışından getirilen ithal etlerin devamlılığı yok. Sürdürülebilir olması için önce bu topraklarda doğup büyümüş bir hayvanın değerlendirilmesi gerekiyor” diye konuştu.
#GazetehaberleriSokağa çıkma kısıtlamalarının gelmesiyle birlikte marketlerde satılan ürünlere yoğun ilgi oluştu. Gıdadan kişisel bakım ürünlerine kadar birçok grupta ürünler yok satmaya başladı. CarrefourSA’nın Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, stoklarının bulunduğunu ve vatandaşların dezenfekte edilmiş ve sosyal mesafesi korunmuş marketlerde alışveriş yaptığını söyledi.
#CarrefoursaKoronavirüs nedeniyle çok sayıda tüketici online marketlere yönelince bu uygulamalar üzerinde büyük bir yoğunluk oluştu. Teslimat süreleri 4-5 güne çıktı. Online marketler de tüketicilere cevap vermek adına organizasyonlarını büyütürken yeni işbirlikleri yapıp müşterine ‘mağazadan teslimat’ gibi seçenekler sunuyor.
#GazetehaberleriTürkiye perakende sektörünün önde gelen oyuncularından CarrefourSA, yoksulluk sınırı altında yaşayan insanların temel ihtiyaçlarına ulaşmalarını sağlayan Temel İhtiyaç Derneği (TİDER) ile 2012 yılından bu yana gerçekleştirdiği iş birliği kapsamında oluşturulan Destek Market’e 500 ton ürün tedarik ederek 20 bin kişiye ulaşmasını sağladı. Yapılan açıklamaya göre Sabancı Holding iştiraki CarrefourSA, 2012 yılından bu yana sıkı iş birliği içinde olduğu TİDER’e desteğini bu yıl da sürdürecek.
#TİDERTürkiye genelinde 754 mağaza ile hizmet veren CarrefourSA, bu yıl toplam 300 mağaza daha açmayı hedefliyor. Bu mağazaların 250’sinin franchise modeli ile esnaflar tarafından açılacağı bilgisini veren CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, “CarrefourSA’nın küçük esnafı destekleyen bayilik sistemi ile 2022 Mart ayına kadar 80 bayiye ulaşıldı. Bayilik sistemiyle küçük esnafa CarrefourSA güvencesiyle ticaret yapma imkanı tanıdık. Biz artık büyüme stratejimizi daha çok esnaf üzerine kurguluyoruz” diye konuştu.
#CarrefoursaRamazan ayının yaklaşmasıyla birlikte hazırlıklar da hızlandı. Biz de otellerde ve restoranlarda iftar yapmak isteyenler için fiyatları araştırdık. Buna göre 5 yıldızlı lüks bir otelde iftar yapmak isteyenlerin 675 TL ile 1.250 TL arasında bir ücreti gözden çıkarması gerekiyor. Restoranlarda ise fiyatlar otellere göre biraz daha düşük. Özel mönüler oluşturan markalı restoranlarda iftarlık fiyatları 290 TL ile 390 TL arasında değişiyor.
#RAMAZANCumhurbaşkanı Erdoğan'ın cumartesi günü açıkladığı temel gıda ürünlerindeki KDV indirimi etiketlere yansımaya başladı. Dev market zincirleri arka arkaya yaptıkları açıklamalarla binlerce üründe fiyatların düştüğünü duyurdu.
#KDV İndirimiKDV Sistemini Sadeleştirme Programı kapsamında temel gıda ürünlerinde yüzde 8 olan KDV’nin yüzde 1’e indirilmesinin ardından gıda perakendecileri hızla etiketleri yenilemeye başladı. Özen Grup’un Yönetim Kurulu Başkanı Cemal Özen, gıda fiyatlarının çok yükseldiği bu dönemde açıklanan KDV desteğinin çok önemli bir destek olduğunu, vatandaşların gıdaya kolay ulaşabilmesi adına yüzde 7 üzerine ek yüzde 7’ye varan indirimin de kendileri tarafından yapılacağını söyledi.
#KDVDataExpert katkılarıyla BMI Business School tarafından 2016 yılından bu yana yürütülen, Türkiye’nin finans alanında en önemli karar alıcılarının belirlendiği “En Etkin 50 CFO” araştırmasının sonuçları açıklandı. Binden fazla şirketin finansal performansları ve bireylerin etkinlikleri değerlendirilerek hazırlanan listede, yöneticilerin yüzde 28’ini kadınlar oluşturuyor. Bu yıl iş dünyasına yeni bir soluk getiren Milliyet Executive iş birliğiyle hazırlanan En Etkin 50 CFO’nun yüzde 42’si yüksek lisans mezunu ve yüzde 80’den fazlası yerli şirketlerde görev alıyor.
#Dataexpert