Bir şair aynı zamanda da reklamcı olursa ne olur? Ya da tersten söylersek bir reklamcı aynı zamanda şairse ne olur? a) Şiir gibi reklamlar çeker. b) Şiir kitabını televizyon reklamıyla tanıtır. Oğuzhan Akay her ikisini de yapıyor: Movida Plus Map reklam ajansının ortağı.
TRT1 ekranlarının yeni dizisi Balkan Ninnisi izleyici karşısına çıkmaya hazırlanıyor. Dizinin konusu kadar oyuncuları da merak ediliyor. Usta oyuncuların yanı sıra genç yeteneklerin de yer aldığı Balkan Ninnisi başrollerinden Merih Öztürk'de bunlardan birisi oldu. Peki, Balkan Ninnisi dizisinin Jovanka'sı Merih Öztürk kimdir, kaç yaşında, nereli? İşte, Merih Öztürk dizileri ve merak edilenler...
#Merih Öztürk“Kuruntu Ailesi”, “Yasemince”, “Aslı ile Kerem” gibi dizilerdeki rolleriyle tanınan Ruhsar Gültekin, aynı zamanda yaptığı seslendirmelerle de hafızalara kazındı. Meg Ryan ve Şirine’yi konuşan sanatçı, bir süredir ekrandan uzak. Yakında iki filminin vizyona gireceğini söyleyen Gültekin’le dünden bugüne oyunculuğunu konuştuk. (Eda SOLMAZ hazırladı)
#Ruhsar GültekinTürkiye’de müzik sektörünün yıldız ismi, yaptığı tüm işlerle başarı ve rekora koşan Aleyna Tilki’nin, ünlü TikTok fenomenleriyle birlikte yer aldığı DİMES reklam filmi yayına girdi. Reklam filmi bir müzik starını, dünya yıldızlarının son yıllarda sıkça kariyerlerinde kullandıkları, gençlerin favori sosyal medya uygulaması TikTok’un fenomenleriyle ilk kez bir araya getiriyor. Reklam filminde iki TikToker takımı, Aleyna Tilki’nin kendi takımlarını seçmeye ikna etmek için kapışıyor. DİMES, dünya yıldızlarının izinden giden Aleyna Tilki ve TikTok fenomenlerini bir araya getiren reklam filminin yanı sıra, yine Türkiye’de bir ilk olacak ve yaza damgasını vurması beklenen bir de video klip hazırladı.
#DimesAdnan Oktar suç örgütüne yönelik soruşturma sonucunda haklarında dava açılan örgütün elebaşı Adnan Oktar'ın da aralarında bulunduğu 167'si tutuklu 226 sanığın yargılandığı davada, sanıklar savunma yapmaya devam ediyor. 'Kız tavlama imamı' iddiasıyla tutuklanan sanık Bora Yıldız, Adnan Oktar'la ilgili olarak ''Kaşıkla oynayan mehdi mi olur?" dedi.
#Adnan Oktar31 Mart tarihinde gerçekleşecek 2019 yerel seçimleri öncesinde, hem partiler hem de adaylar dijital mecralarda kritik bir sınav veriyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın geçtiğimiz ay gündeme getirdiği #ÇevreDostuKampanya yaklaşımı hem vatandaşlar hem de partiler tarafından kabul görünce, seçim kampanyalarının odağı da bir anda dijital mecralar olmuştu. Peki çalışmalar nasıl gidiyor, mecralar nasıl kullanılıyor, gelecek seçimlerde bizleri neler bekliyor; gelin birlikte inceleyelim...
#SeçimBirçok televizyon kanalında mucize ‘bitkisel ilaç’ diyerek ve ünlü doktorları montajlayarak satış yapan sahtekârlar yaşlı insanları hedef aldı. 87 yaşındaki Ahmet Öztürk de kandırılan kişilerden biri... “Arkadaşım önerdi denemek istedim” diyen Öztürk, “İlacı denedim, hiç bir şey olmadı. Hapların üzerinde etikette yoktu” dedi.
#Bitkisel İlaçRafineri Genel Müdürü Aslı Yorgancıoğlu sektörün geleceği ile ilgili; "Mecra ve içerik çeşitliliği, dijital kanalların oluşturduğu alışkanlıklar, büyüyen pazarda iletişim gürültüsü, ekonomik sebepler vs gibi bir çok sebepten ötürü son 3 senedir tüketicilerin (her mecrada) reklama duyarlılığı ve ilgisi anlamlı şekilde düşüyor. İşimizin olmazsa olmazı dediğimiz ve artık neredeyse klişeleşmiş temel reklam prensipleri şu anda her zamankinden daha önemli hale geldi. Dikkat çekici, dikte etmeden etkileşim yaratan ama aynı zamanda tüketici içgörüsü ile markaya anlam katan ve tabii ki iş hedeflerini aşacak şekilde etkili ve fayda odaklı olmak gibi zorlu bir vazife var her işte önümüzde. Buna hem zaman hem de bütçe kısıtlarını da ekleyince denklem daha da eğlenceli hale geliyor. Öldürmeyen güçlendirir prensibiyle, ezber ve vasatın azalıp, yeni bir akıl ve ses ile üretilmiş daha yaratıcı işleri göreceğimiz bir dönem olacağını düşünüyor ve umuyorum" açıklamasında bulundu.
#RafineriAcun Ilıcalı’yla dostluğumuz, onun muhabirlik yıllarında başladı. Sonra aramıza kara kedi girdi, 6 yıl konuşmadık. Görüşmesek de bu 6 yılda onun medya patronluğuna uzanan yolculuğunu gururla izledim. “Televizyonun Kolomb’u” şimdi Amerika’yı keşfetmeye hazırlanıyor. Kolombiya, Arjantin, Brezilya, Şili derken Telemundo’yla Amerika pazarına girdi. Son olarak da Amerikan Fox’la masaya oturdu. Sırada İngiltere ve Almanya var... Yarattığı “Exathlon” formatıyla Türkiye’nin en büyük tanıtım elçisi olacak Acun. Ona “Kontrolsüz büyümekten korkmuyor musun” diye sordum, “Hiç korkmuyorum, çünkü ben hep kontrolsüz büyüdüm” yanıtını aldım...
#Acun Ilıcalı