Avon, girdiği ortamlarda fark edilmek ve iz bırakmak isteyen; kendi tarzını yaratmak için zaman ayıran kadınlara hitap eden güçlü ve dinamik bir makyaj markası yarattı. Yeni Mark, yüksek pigment içeren renklerle bir tuvali anımsatan görünümler yaratma imkanı sunarak makyajın içindeki sanatsal unsurları öne çıkarıyor.
#AvonKatalogdan alışveriş, özellikle ABD’de çok uzun yıllardır kullanılan ve pek de popüler olan bir yöntem. Bizde son 10 yılda gelişti. Zamandan ve paradan kazandırdığı için tercih ediliyor. Anketlere göre Türk kadını, kozmetik alışverişini mağazalardan değil, büyük oranla katalogtan yapıyor. Katalogdan makyaj ürünleri, parfüm, kıyafet, tencere, kolye ya da çarşaf takımı almak mümkün.
Kozmetik şirketi Avon kadınlar için önemli bir kariyer fırsatı sunuyor. Satış temsilcisi olarak işe başlayan kadınlar başarılı olurlarsa yükselerek kadroya girme imkanı buluyor. Türkiye'de 70 bin satış temsilcisi olan Avon'un çalışanlarının yüzde 70'i ev kadınlarından oluşuyor. <br>
Türkiye’nin en etkin 50 CMO’su açıklandı. Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile yapılan araştırma sonuçlarına göre, Türkiye’nin en büyük şirketlerinin pazarlama koltuğunda kadınlar çoğunluğu ele geçirmiş durumda. Araştırmaya göre CMO’ların yüzde 51’i kadın. Araştırmaya göre CMO’lar, bu şirketlerdeki total bütçenin ortalama yüzde 10,3 ünü yönetiyor. Geçtiğimiz yıla kıyasla gözlenen yüzde 1,2’lik artış oranı, CMO’ların şirketlerde artan değerinin göstergesi olarak kabul ediliyor. CMO’ların yaptıkları çalışmalarda dijitale ayırdıkları bütçe ise ortalama yüzde 25’i buluyor.
#Anadolu Efes