Akıllı olun!

Aksesuar denince aklınıza sadece saat, kemer, kol düğmesi mi geliyor? Babadan kalma alışkanlıklarınızı unutun; ‘cool & smart’ beş ürünle hem akıllı, hem havalı görünün .

Haberin Devamı

Erkekler için sayabileceğimiz belli başlı üç-beş klasik aksesuar var. Evladiyelik yatırımlık saatler, şık bir deri kemer, deri eldivenler ya da babadan yadigâr kol düğmeleri gibi... Bir de şıklıktan çok erkeğe daha popüler, cool, dinamik ve ‘smart’ bir hava katan aksesuarlar mevcut. Takibini müzik ve moda dergileri, moda, stil ve yaşam blog’larından yapabilir ve kendinize bilmediğiniz bir dünyanın kapısını açabilirsiniz.
En cool müzik aksesuarları: Size önerebileceğim, en yeni orjinal ürün Marley kulaklıklar. Efsane reggae sanatçısı Bob Marley’in ‘tek sevgi tek dünya’ vizyonundan yola çıkan, Marley ailesi tarafından yaratılan Marley markası tam bir çevre dostu. Vakkorama mağazaları ve D&R’lardan alabilirsiniz.
En akıllı okuma gözlükleri: Okuma gözlüklerini artık sadece görme problemleri olan kişiler değil, trendlerin yönlendirmesiyle artık kendisine ‘smart’ bir hava vermek isteyenler de imaj ürünü olarak kullanıyorlar. Emporio Armani, Giorgio Armani, Tom Ford ve Gucci gibi moda markalarının ürettiği okuma gözlüklerini öneririm.
En renkli botlar: Birkenstock’un en iddialı özelliği rahat ve ortopedik olmasıdır. Bu kış sezonu ise botlarını farklı renklere uyarlamışlar. Süet yüzeyi, lastik tabanı ve isteğinize göre seçilebilen renkli bağcıkları ile bize yeni alternatifler sunmuş. Çok ticari ve piyasanın alıştığı bir ürün değil. Fakat kesinlikle cool, genç ve dinamik.
En pratik sırt-çantaları: Dayanıklı ve modern bavullarıyla ünlenen Samsonite markasının hemen hemen hergün kullanabileceğiniz sırt çantalarına bir şans verin derim. Hayatı kolaylaştıracak bir aksesuardır sırt çantaları. Artık biliyorsunuz ki sırt çantaları ofis kıyafetleri, hatta takım elbiselerle bile kullanılıyor.
En özel butik parfümler: Yves Saint Laurent ve Cartier gibi dünya çapında tanınmış markalara ürünler hazırlayan Jean-Claude Ellena, bugün sadece UDV Hermès için çalışıyormuş. 25 yıllık Ulric de Varens Paris markası, dört farklı koku konseptinde Watsons’larda satılmaya başladı.

Yazarın Tüm Yazıları