GeriFatma Yiğitoğlu Uzun süre tok tutan ve iştah kapatan 7 süper besin
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Uzun süre tok tutan ve iştah kapatan 7 süper besin

Uzun süre tok tutan ve iştah kapatan 7 süper besin
Abone Olgoogle-news

Zayıflarken aç kalma korkusu, hem diyete başlama sürecini geciktirir hem de motivasyonu düşürür. Ama bazı besinler diyet yaparken sizi tok tutar ve iştahınızı kontrol etmenize yardımcı olur.

Besin değeri yüksek olan bu besinler, porsiyonlarınızı küçültmenizi sağlar. Böylece kilo vermenize yardımcı olacaktır.


İŞTE TOK TUTAN BESİNLERİN LİSTESİ

Yumurta

Uzun süre tok tutan ve iştah kapatan 7 süper besin

Özellikle gün içerisinde düşük kalorili beslenmek istiyorsanız, kahvaltıda mutlaka 2 tane yumurta tüketin. Yumurta içerdiği kaliteli protein sayesinde uzun süre tok kalmanızı sağlayacaktır.


YOĞURT

Uzun süre tok tutan ve iştah kapatan 7 süper besin

Diyetlerimizin başrol oyuncusu, yoğurttur. Yoğurt hem protein hem de karbonhidrat içerir. Bu yüzden yoğurt tek başına bir ana öğün niteliği taşır ve sizi uzun süre tok tutar. Her gün mutlaka 2 su bardağı yoğurt tüketin.


Sütlü ya da sade kahve

Uzun süre tok tutan ve iştah kapatan 7 süper besin

Yoğun bir gün geçireceksiniz ama bir yerden yiyecek alacak vaktiniz olmayabilir veya etrafta istediğiniz gibi bir yer bulamayabilirsiniz. Böyle durumlarda kurtarıcı ve uzun süre sizi tok tutan bir içecek olan az yağlı sütten yapılmış sütlü kahve veya sade kahve tüketebilirsiniz. Günlük 2 fincan şekersiz kahve tüketebilirsiniz.


BADEM

Uzun süre tok tutan ve iştah kapatan 7 süper besin

Yağlı tohumlar arasında en uzun süre tok tutan ise bademdir. Badem içerdiği yüksek lif ve sağlıklı yağlar sayesinde sizi uzun süre tok tutar. 1 porsiyon için 6-10 adet badem tüketmeniz yeterlidir. Hatta kahvenizin yanında tüketirseniz uzun süre tok hissedersiniz.


KURUBAKLAGİLLER

Uzun süre tok tutan ve iştah kapatan 7 süper besin

Bağırsak sağlığı için en önemli besinlerden biri kuru baklagillerdir. Kuru baklagiller içerdiği yüksek lif sayesinde uzun süre tok kalmanızı sağlar. Haftada 2-3 porsiyon kuru baklagilleri tüketmeniz hem uzun süre tokluk hem de barsak içerisinde toksik maddelerin atımını sağlayacaktır.


SU

Uzun süre tok tutan ve iştah kapatan 7 süper besin

Su içmek tokluk sağlar. Susuz kaldığınızdaki belirtilerle, açlık belirtileri aynıdır. Ayrıca zayıflamanın altın kuralı su içmektir. Zayıflama sürecinde her gün düzenli su tüketimi kilo kaybını artırır.


LİMONLU SALATA

Uzun süre tok tutan ve iştah kapatan 7 süper besin

Öğünlerde istediğiniz tokluğu sağlayamıyorsanız, yemekle birlikte veya öncesinde bol mevsim yeşilliği ile yapılmış limonlu salata tüketin. Sebzeler yüksek posa içeriği sayesinde midenizde doluluk sağlayarak tokluk sağlayacaktır.

False