Günümüzde her şey akıllı. Akıllı şehir yönetimi, akılı tarım, akıllı eğitim, akıllı turizm, akıllı enerji ve böyle devam ediyor. Teknoloji konusunda neredeyse her gün yeni bir fikir ve proje ile karşılaşmak mümkün. Bunların çoğu ürüne dönüştürülürken pek çoğu da henüz denenme aşamasında. Ancak kesin olan bir şey var, deneyimler ve ürünlerin gittikçe kişiselleştiği bir döneme giriyoruz. Teknoloji ile işletmelerde tasarruftan, maliyetlerin düşürülmesine, kişiselleşmiş ürün ve hizmetlere kadar pek çok soruna çözüm üretmek mümkün.
#Serap Torun740 şubesi ve 14.750 çalışanı olan DenizBank, İK uygulamalarında dijitali en etkin kullanan şirketlerden biri. Bugün Facebook’ta 105 bin, LinkedIn’de 60 bin, Twitter’da 27 bin, Instagram’da 11 bin takipçisi olan banka online staj programları, online deneme sınavları ve online bankacılık oyunlarıyla gençlere hem mesleği anlatıyor hem de aday havuzunu güçlendiriyor. DenizBank İK ve Akademi Grubu’ndan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Yavuz Elkin, “Gençler online sınav ve oyunlardaki başarılarını gördükçe staja geliyorlar. Aslında ileride başta genel müdürlük olmak üzere birçok pozisyonu bu yolculuğun sonunda tamamlayacak şekilde planlıyoruz. Belki birkaç yıl sonra DenizBank ilanlarını hiç görmeyeceksiniz, öğrencilik dönemlerinde etkileşimde olduğumuz arkadaşlarla Deniz ailesi içerisinde buluşuyor olacağız” diyor.
#Denizbankİnternetten sipariş alan şirketlerin aynı gün teslimat sorununu çözmek için kolları sıvayan ‘Paket Taxi’ İstanbul’da hizmet vermeye başladı. Teslimatlarda ağırlık olarak şu anda motosikletli kuryeleri kullanan girişim kısa sürede elektrikli araçlar, bisikletler ve patenlerle de teslimat yapmaya başlayacak. Zorlu hava koşullarında ise girişim ATV’leri devreye sokuyor.
#Paket Taxi