Dijital Reklam haberleri sayfasında Dijital Reklam hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 2402 Dijital Reklam haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu sene 14’üncüsü düzenlenen MIXX Awards Türkiye yarışmasının jüri üyeleri belli oldu. 5 Şubat’a kadar başvuruların yapılabileceği 14. MIXX Awards Türkiye ödülleri, 15 Nisan tarihinde düzenlenecek tören ile sahiplerine verilecek.
#14. MIXX Awards TürkiyeTicaret Bakanlığı tarafından hazırlanan Dijital Mecralarda Reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar Araştırma Raporu’na göre dijital mecralarda kişisel verilerin paylaşılması konusunda her iki tüketiciden birinin endişeli olduğu ortaya çıktı. Araştırmaya göre her 10 kişiden 4’ü alışveriş platformlarında mal ve hizmetlere dair yanıltıcı indirim ve fiyatlarla karşılaşırken, neredeyse her iki kişiden biri sosyal medya alışverişlerinde mağduriyet yaşıyor.
#Ticaret BakanlığıGoogle'ın Kanada'daki dijital yayıncılara içeriklerinin karşılığında telif ödemesi yapmayı kabul etmesi uluslararası basında büyük ses getirdi. Ancak bu konuda Kanada ilk örnek değil. Bu bağlamda hem Google'ı hem de Facebook'u dize getiren ilk ülke 2021 yılında Avustralya oldu. Peki teknoloji şirketlerinin Avustralya merkezli basın kuruluşlarına yaptığı ödemeler nasıl sonuçlar yarattı? Avustralyalı deneyimli gazeteci ve akademisyen Monica Attard'la konuştuk...
#GoogleKOSGEB ile Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından ortaklaşa yürütülen ‘Yaşayan Kültür Mirası İşletmeler Destek Programı’ ile unutulmaya yüz tutmuş birçok meslek destekleniyor, işin ustalarından çıraklara aktarılması sağlanıyor. KOSGEB, destek programına katılan 3 ustanın dikkat çeken yolculuklarını paylaştı. İşte kültür mirası mesleklerin hikâyeleri...
#Kültür Ve Turizm Bakanlığıİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) ve Akbank, bu yıl 9'uncu kez gerçekleşen UniChallenge+ ile üniversitelileri dijital reklam endüstrisine dair yetkinlikler kazanmaya ve kariyer fırsatları ile buluşmaya davet ediyor. Son başvuru tarihi 15 Mayıs.
#Unichallenge+Türkiye 2022 yılı Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre toplam yatırımlar rekor düzeyde artarak 63,89 milyar TL’ye ulaştı. Medya yatırımları 52 milyar 92 milyon TL’ye, reklam yatırımları ise 10 milyar 97 milyon TL’ye yükseldi.
#Reklamcılar DerneğiRekabet Kurumu, çevrim içi reklamcılık alanındaki ulusal ve uluslararası güncel gelişmeleri yakından takip ederek sektördeki davranışsal ve yapısal rekabet sorunlarının tespiti için 21 Ocak 2021'de başlattığı 'Çevrim İçi Reklamcılık Sektör İncelemesi' kapsamında, ön rapor aşamasının tamamlandığını duyurdu.
#Rekabet KuruluLondra’da, son yıllarda sağlık turizmi konusunda devlet desteğiyle birlikte atağa geçen Türkiye’nin önde gelen sağlık kuruluşları ziyaretçilerle bir araya geldi. Türkiye’nin önde gelen 30’a yakın hastanesi ve sağlık kuruluşunun katıldığı ‘Trust London Medical Tourism Meet up’ oldukça yoğun geçti.
#LondraTeknoloji milyarderleri için 2022, kötü bir yıl oldu. Pandemi döneminde değeri katlanarak artan hisselerde yaşanan kayıplar ve 10 yıldır devamlı büyümekte olan bazı şirketlerin bu trendi sürdürmeyi başaramaması, küresel milyarderler listelerini alt üst etti. Peki kim, neden, ne kadar kaybetti? İşte cevabı...
#Elon Muskİnteraktif Reklamcılık Derneği IAB tarafından Adform, Criteo, Meta, Mimeda ve Trendyol sponsorluğunda gerçekleştirilen IAB Ticaret ve Perakende Medya Webinarı’nda, dijital pazarlamanın üçüncü büyük dalgası olarak kabul edilen perakende medya konusu hem globaldeki hem de Türkiye’deki ticaret ve perakende medya fırsatlarıyla birlikte masaya yatırıldı.
#Dijital PazarlamaTicaret Bakanlığı’nın, pazar yerlerinin ve e-ticaret sitelerinin e-ihracata hazırlanması, yurtdışı pazarlarda ve pazaryerlerinde Türk ürünlerinin ve markalarının çevrim içi sergilenmesi, tanıtılması, yurtdışı siparişlere ilişkin hızlı teslimat giderlerine katkı sağlanmasına yönelik destekleri belli oldu.
#Ticaret BakanlığıAvrupa Türk Basın Yayın ve Gazeteciler Birliği (ATGB), koronavirüs kısıtlamalarından dolayı 2 yıl aradan sonra Avrupa Türk Medya Zirvesi’nin ikincisini Bottrop kentinde düzenledi. Ağırlıklı olarak Avrupa’daki Türk medyasının konumu ve sorunlarının ele alındığı zirveye T.C. Berlin Büyükelçiliği Basın Müşaviri, T.C. Düsseldorf, Essen, Münster Başkonsolosları, Türk Alman milletvekilleri, başta Almanya olmak üzere diğer Avrupa ülkelerinden ve Türkiye’den medya temsilcileri, iş insanları, siyasetçiler, kanaat önderleri, resmi ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı.
#Avrupa Türk Basın Yayın Ve Gazeteciler Birliği (ATGB)Günümüzde sosyal medya hesapları oldukça dikkat çekiyor. Özellikle tiktok da en fazla takip edilen sosyal medya platformlarından bir tanesidir. Tiktok'da reklam nasıl verilir? Tiktok reklam verme adımları ve ücretleri nedir tüm detayları ile derledik.
#TiktokKoronavirüs hayatımızdan çok şey alıp götürdü, nice kayıplara neden oldu. Ancak çevrimiçi dünyamıza o kadar çok yenilik getirdi ki bardağın dolu tarafını görmemek de elde değil. Sosyal mesafe zorunluluğu sayesinde artık çok daha dijital, bağlantılı ve entegre bir çevrimiçi hayat yaşıyoruz. Virüs teknolojiyi çok hızlandırdı. Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.
#Umut Fırat Eroğlu18 yıllık tarihinde hep büyümeyle hep başarılarla adından söz ettiren Facebook ve çatı şirketi Meta, dün bir kez daha ABD tarihine geçti. Ama bu kez yaşadığı değer kaybıyla. Peki bir gün içinde neredeyse 252 milyar dolar değersizleşen Meta'nın bu çöküşünün arkasında ne yatıyor? İşte 6 ana başlıkta cevabı...
#MetaGoogle ve YouTube, Türkiye’deki ekonomik büyüklükleri konusunda TBMM Dijital Mecralar Araştırma Komisyonu’na bilgi verdi. İki devin gönderdiği bilgiye göre, Türkiye’deki reklam gelirlerinin 2023’te 67 milyar TL’ye çıkması öngörülüyor. Google, YouTube ve Android hizmetlerinin desteklediği ekosistemin de Türkiye milli geliri içindeki payının yüzde 4’ü aşarak, 150 milyar TL’ye ulaştığı bilgisi verildi.
#Dijital Mecralar Araştırma KomisyonuÜlkenin akaryakıt sistemini kilitleyen siber saldırıya karşılık vermek isteyen İranlı hacker’lar 1.5 milyon İsraillinin kişisel bilgilerini ifşa etti; iki hükümet arasındaki siber savaşın bedelini siviller ödedi. Siber ataklar gerçek bir savaşın habercisi olabilir mi?
#Siber Savaş