İnternet reklamcılığı üzerine önemli buluşma

Güncelleme Tarihi:

İnternet reklamcılığı üzerine önemli buluşma
Oluşturulma Tarihi: Mart 03, 2016 13:07

Teknoloji şirketleri Reklamport ve Optimizad 17 Şubat 2016’ da İstanbul Les Ottomans Hotel de önemli bir buluşmayı gerçekleştirdi.

Haberin Devamı

Dataxu ve Lotame gibi sektörün büyük şirketlerinin de katıldığı toplantıya sektörün seçkin ajans ve reklamverenleri büyük ilgi gösterdi.

Forrester tarafından toplam reklamcılık çözümleri alanında en güçlü platform olarak seçilen ve Fortune500’ de en hızlı büyüyen teknoloji şirketi olan DataXu ve Türkiye’de en yaygın kullanılan DMP (Data Management Platform) şirketi olan Lotame ; Reklamport ve Optimizad ile birlikte bu önemli buluşmaya imza attılar.

Optimizad Trade Desk Operasyonlarından Sorumlu Yönetici Tolga Sayer ve Reklamport Kurucu Ortağı Ferhat Tekin konuklara Türkiye’de internet reklamcılığı, programatik reklamcılık, gelişim noktaları ve kritik başarı faktörleri konularında bilgi verdi.

Toplantının devamında Lotame adına Miles Pritchard (Director, Market Solutions, Lotame); veri yönetim platformları, big data kavramının internet reklamcılığı içerisindeki değeri, kullanıcının digital dünyadaki yolculuğunun takip edilmesi ve 2016 öngörüleri ile ilgili olarak önemli bilgiler verdi.

Haberin Devamı

Toplantının son oturumunda ise Dataxu adına söz alan Jost Löhnenbach (Head of Sales, New and Emerging Markets – EU) Programatik Reklamcılığa global dünyanın bakışını, teknolojik gelişmeleri ve başarılı kampanya örneklerini davetliler ile paylaştı. Katılımcıların soruları ile etkileşimi arttırdığı verimli buluşma öğle yemeği ile tamamlandı.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!