GLOBAL ve ulusal birçok markaya iletişim&tasarım hizmeti veren ödüllü stratejist ve kreatif direktör Hun Bozkır, salgın döneminde marka yöneticilerini başarıya götürecek markalama ve pazarlama ipuçlarını paylaştı. “Pandemiyle birlikte insanların yaşam stillerinin, satın alma davranışlarının, markalarla etkileşimde bulunma şeklinin derinden değiştirdiğine şahit oluyoruz” diyen Bozkır, müşterisinin değişen ve gelişen ihtiyaçlarını karşılayabilen, güncel kalabilen ve hızlı uyum sağlayabilen akıllı, çevik ve iletişimi güçlü markaların ayakta kalabileceği bir sürece girildiğini belirtti. Hun Bozkır, marka yöneticilerine şu önerilerde bulundu:
#İzmir26 yıldır psikolojik terapi birikimiyle hizmet veren DBE Davranış Bilimleri Enstitüsü’nden Uzman Psikolog Zeynep Zat, Sevgililer Günü’ne ilişkilerinde problemlerini çözerek girmek ya da bir ömür “sevgili” kalmak isteyenlere çok özel ipuçları veriyor...
#14 ŞubatDün başladığımız iyi hayat reçetelerine bugün de devam ediyoruz. Bugünkü reçetelerden özellikle “sosyal ilişkiler” ve “ilaç kullanımı” konusundaki uyarılara dikkat etmenizi öneriyorum. Çünkü gereği kadar dikkat edildiğinde “sosyalleşme” ilaç yerine geçebiliyor. Oysa ilaçlar yüksek dozda, fazla uzun süre ya da yanlış kullanıldığında faydadan çok zararlı kimyasallar haline geliyor.