GeriTeknoloji Türk Telekom'dan Galaxy Note 7 açıklaması
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Türk Telekom'dan Galaxy Note 7 açıklaması

Türk Telekom'dan Galaxy Note 7 açıklaması
Abone Olgoogle-news

Türk Telekom, dünya genelinde bazı modellerinin patlamasıyla Samsung'un geri çektiği Galaxy Note 7 ile ilgili önemli bir açıklama yaptı.

Galaxy Note 7'lerin satışından sonra ortaya çıkan patlama vakaları neticesinde Samsung, globalde aldığı flaş bir kararla telefonlarını geri alacağını açıklamış, dileyen kullanıcıların para iadesini alabileceğini kaydetmişti.

Türk Telekom da Samsung'un paralelinde bir açıklama yaptı. Galaxy Note 7 satışını kendi kanalı üzerinden bugüne kadar sürdüren Türk Telekom satışları durdurma kararı alırken, açıklamada şu satırlara yer verildi: 

"1 Eylül 2016 itibarıyla dünya çapında milyonlarca adet satılmış olan Galaxy Note7’lerde, pilden kaynaklanan az sayıda vaka yaşandığı bilgisi ulaşmıştır. Ülkemizde şu ana kadar bu sorunla ilgili bilgimiz dâhilinde herhangi bir vaka bulunmamaktadır.

Türk Telekom olarak, kullanıcılarımızın güvenliğini ön planda tutarak, bireysel müşterilerimize yönelik başlattığımız Note7 kampanyamızı geçici olarak durdurduğumuzu belirtmek isteriz. Konuyla ilgili Samsung Türkiye ile koordineli bir şekilde çalışarak gerekli aksiyonları alıyoruz. Kampanyamızdan faydalanan müşterilerimiz, cihazlarını yeni üretilecek Samsung Galaxy Note7’ler ile değiştirecekleri gibi, iade de edebilirler.

Türk Telekom güvencesi altında Samsung Galaxy Note7 sahibi olan müşterilerimiz konuyla ilgili bilgilendirilmeye başlanmıştır. Müşterilerimiz iade işlemleri için cihazı satın aldıkları Türk Telekom Mağazası’na, değişim işlemleri için 444 77 11 veya 0850 222 08 47 numaralı Samsung İletişim Hattı’na başvurabileceklerdir."

False
Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle