Tam 21 yıl önce BCBG MAX AZRIA markasına tasarımcı olarak iş başvurusunda bulunduğunda günün birinde hem bu markanın hem de Herve Leger’in tasarım direktörü olacağını, yaratıcısıyla evleneceğini, üçü önceden, üçü birlikte toplamda altı çocukları olacağını, 60 odalı bir malikanede yaşayacağını tahmin bile edemezdi. İşte Ukrayna kökenli Amerikalı moda tasarımcısı Lubov Azria (44) ve sürpriz dolu yaşamı
Hadise (25) iki yıl aradan sonra ‘Aşk Kaç Beden Giyer?’ adlı albümüyle geri döndü. Geçen zamanda yaşadıklarını “Kendimi geliştirdim ve büyüdüm” diye anlatıyor. Gerçekten de değişim, fotoğraflarından diksiyonuna kadar kendini hissettiriyor. Röportaj boyunca özel hayatından müziğine pek çok şeyi açık yüreklilikle anlattı.
Kadınlar Farrah Fawcett, erkekler Barry Gibb... Fonda Abba çalarken; bir cumartesi gecesi ateşi yaşıyoruz. Tulumlar, sizzler elbiseler, sabolar, çok renkli portföyler, metalik spendex pantolonlarla bir şov yaşanıyor. 70'ler şovu bu! Akabinde eski televizyon yıldızlarımızı saygıyla anıyoruz.
#Moda AlışverişYağmurlar ve soğuklar henüz bizi terk etmedi ama hazır giyim markaları indirimlerini tamamladı ve yeni sezonu açtı. 2009 ilkbahar-yaz trendlerinden bahsetmenin zamanı çoktan geldi. Bu sezonda üzerinde durulması gereken iki önemli trend var. Birincisi "Depresif şık", ikincisi "Marakeş Ekspresi". Depresif şık, tamamen içinde bulunduğumuz ekonomik krizle alakalı.
Ece Erken evlenince işi gücü bırakacak zannedildi. Ancak Erken’in sunuculuktan vazgeçmeye hiç niyeti yok. Hafta içi her gün Star’da "Ece ile Yemek Saati" programını sunacak olan Erken’in, eşi Tuncer Öztarhan’ı ikna etmesi kolay olmuş. "Çalışmana gerek yok. Yemek kursuna gidersen iyi olur" diyen eşi, yemek programı yapma önerisiyle karşısına çıkan Ece Erken’i reddedememiş.
VEPA Group, Yönetim Kurulu Başkanı Önder Öztarhan, "2007 yılını 70 milyon YTL ile kapattık. 2010’da 140 milyon YTL hedefliyoruz. Perakende grubumuzdaki markalarımıza 3 yılda 35 mağaza açmak için 18 milyon YTL. yatırım yapacağız" dedi.
Dünyada 100 milyar dolarlık ciro yakalayan çizgi film ve animasyon karakterlerine ait lisanslı ürünlerin Türkiye’deki satışları da, 300 milyon YTL’yi aştı. Otomobilden mücevherlere, cep telefonundan dizüstü bilgisayara kadar giren bu karakterler artık sadece küçük çocuklara hitap etmiyor. Büyümeye direnen yetişkinler de sevdikleri çizgi film karakterine ait ürünleri kapışıyor.
2007 kışında, hayal gücünü ilmeklerle ortaya koymak isteyen tasarımcılar, her türlü formu yaratmaya son derece müsait olan yün, kaşmir ve moherle rahatlığın peşine düşüyorlar. Örgülerin podyumdaki görüntüsü kesinlikle feminen değil. Ancak çarpıcı görünmediklerini kimse söyleyemez.
2007-2008 sonbahar-kış sezonunu şapka kışı ilan ediyoruz. Ve üzülerek de olsa erkeklere şapkalarının uçtuğunu, kadınların başına konduğunu haber veriyoruz. Louis Vuitton’dan John Galliano’ya, Nine West’den Derishow’a kadar tüm markalar kış koleksiyonlarında şapkaya geniş yer verdi. Sezonun şapkalarını dörde ayırmak mümkün. Güçlü ve maskülen görünmek isteyenler fötr, biçimli bir kafaya sahip olan ufak yüzlüler melon, cazibeli ve gizemli kadını oynayabilecekler tüllü ve tüylü, uzun boylular ise büyük şapkalar takacak.