Her geçen gün PKK’nın çözüm istemediği veya ne istediğini tam anlamıyla bilemediği konusundaki fikrim daha derinleşiyor. Hala silah kullanarak, insanları öldürerek hedefine ulaşacağına inanıyormuş gibi bir tutum içinde. Türk toplumunun artık suikastlerden eskisi kadar etkilenmediğini dahi göremiyor. Bu tutumuyla barıştan kaçtığı izlenimi artıyor.
Son günlerde market alış verişine gittiğim her mağazada ve televizyonlarda sıklıkla İpana’nın yeni ürünü Perfection’a denk geliyordum. Biliyorsunuz ben de dişlerimin beyazlığına ve mükemmelliğine çok özen gösteririm ve bunun için sürekli yeni ürünleri deniyorum.
#İpana PerfectionFARKLI taleplere uygun diş macunlarının peş peşe piyasaya sürülmesiyle birlikte, Türkiye’de diş fırçalama alışkanlığı da hızlandı. Yıllık hacmi 185 milyon dolara ulaşan pazarda, kişi başına yıllık tüketim 1.5 tüpten 2 tüpe ulaşırken, bunda bilinçlenmenin yanı sıra, dişçi masraflarının da aile bütçelerini zorlamaya başlaması etkili oldu.