Bernotti 79 markası, Türkiye'deki büyük başarısının ardından dünya modası sahnesinde parlamak için adımlarını atmaya hazırlanıyor. Kendine özgü tasarımları ve yüksek kaliteli ürünleriyle bilinen marka, dünya genelinde moda tutkunlarının beğenisini kazanmak için heyecanla çalışıyor.
#Sponsorlu İçerikModa Tasarımcılar Birlik ve Dayanışma Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Dilek Düzgün, "Günümüzde dünya modası; pazar payları, markalaşma ile markayı hedef kitlesine ulaştırmakta gerçekten başarılılar bizim de hedefimiz bu olmalı. Ülke olarak tekstil ve moda tasarımı alanında yapısal düzenleme eksikliği giderildiği takdirde bizim de uluslararası marka kimliğimizi kazanmamız zor olmayacak" dedi.
Lise yıllarının sonu, sınavlar, üniversite heyecanı derken sıra mezuniyet gecesine geldi. Peki hayatınızın önemli dönüm noktalarından birini temsil eden bu törende ne giyeceğinize karar verdiniz mi? Kıyafet seçerken nelere dikkat etmeniz gerektiğini biliyor musunuz? Cevabınız “hayırsa” bu yazıyı pür dikkat okumanızı öneririm!
İtalyan modacı Giorgio Armani dünya moda sektörünün en büyük isimlerinden biri. Kıyafetten mücevhere, kozmetikten ev eşyasına bir çok ürün tasarlıyor. 1975'te 10 bin dolarlık bir bütçeyle kurduğu şirketin bu yıl 300 milyon dolar kár etmesi bekleniyor. Herkes kaybederken o kazanıyor. Ortaklık teklifleri alsa da tümünü reddediyor. Ekibinde 'dahiler' yerine 'akrabalarını' çalıştırıyor. Sektöre 50 yılını veren 'kentli' Armani başarısını köylülerin 'altıncı hissine' bağlıyor.<br>
Kocaeli'de TOKİ tarafından yapımı tamamlanan 'Sekbanlı-Sepetçi Proje Alanı Anahtar Teslim Töreni'nde konuşan Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, "Benim bu yaşta anlayamadığım yeni bir belediyecilik modası çıktı, 'algı belediyeciliği' diyorlar, başını İstanbul çekiyor zaten. Kentsel dönüşüm için ayrılan para 500 milyonun altında fakat algı operasyonları için ajanslara verilen para 890 milyon lira civarında. Kentsel dönüşüme ayırdığın parayla reklama ayırdığın para bari eşit olsaydı" dedi.
#TOKİ