Vodafone Business, pandeminin damgasını vurduğu 2020 yılında da işletmeleri dijital geleceğe hazırlamaya devam etti. İşletmelerin güvenilir teknoloji danışmanı olarak dijital dönüşüm süreçlerinde uçtan uca çözümler sunan Vodafone Business, işletmelerin iş süreçlerini kesintisiz ve güvenli bir şekilde sürdürmelerine destek verdi. Vodafone Business’ın sunduğu çözümlerden son 1 yılda 1.2 milyon kurumsal müşteri yararlandı.
#Vodafone BusinessPazarlama operasyonlarını dijitalde fark yaratan araçlarla zenginleştirerek, müşterileri ile temaslarına akıl kattıklarını belirten Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, “KOBİ ve kurumsal müşterilerimizin geride kalmaması adına onları baştan uca dijitalleştirmeye özen gösteriyoruz. Hedefimiz, vizyonumuza paralel olarak, telekomünikasyon sektöründe bir ilk olan tamamen dijital satış yolculuğunu sağlamak. Bu hedefe ek olarak, insana bağlı olma halini ortadan kaldırmaya, insan kaynaklı hataları en aza indirerek hatalardan kaynaklanan maliyetleri düşürmeye ve müşteri deneyimini daha da iyileştirmeye gayret gösteriyoruz” dedi.
#Sponsorşu İçerikPazarlama operasyonlarını dijitalde fark yaratan araçlarla zenginleştirerek, müşterileri ile temaslarına akıl kattıklarını belirten Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, “KOBİ ve kurumsal müşterilerimizin geride kalmaması adına onları baştan uca dijitalleştirmeye özen gösteriyoruz. Hedefimiz, vizyonumuza paralel olarak, telekomünikasyon sektöründe bir ilk olan tamamen dijital satış yolculuğunu sağlamak. Bu hedefe ek olarak, insana bağlı olma halini ortadan kaldırmaya, insan kaynaklı hataları en aza indirerek hatalardan kaynaklanan maliyetleri düşürmeye ve müşteri deneyimini daha da iyileştirmeye gayret gösteriyoruz” dedi.
#Vodafone TürkiyeBu yıl 14'üncüsü gerçekleştirilen IDC Türkiye CIO Summit, “Enabling the Digital Economy’s Leaders” teması ile 4-5 Mayıs tarihlerinde, 2 günlük zirve olarak düzenlendi. Zirve, “Dijital Ekonomi” kavramının son birkaç yılda kazandığı ivme ve kurumların, iş modellerini müşterilerin değişen ihtiyaç ve taleplerine hızla adapte etmesiyle bölgesel çapta yaşanan hızlı dijital dönüşüm trendlerine odaklandı.
#IDC Türkiye CIO ÖdülleriVodafone Business, dijital dönüşümü önceliklendiren KOBİ’lerin ihtiyaçlarını karşılamak için Red Bulut Pazaryeri Platformu’nu duyurdu. Projeye ilişkin detayların paylaşıldığı basın toplantısında KOBİ’lerin, bulut tabanlı yazılım ve çözümleri tek bir noktadan, ön yatırım maliyeti olmadan satın almasını sağlayan platformun, eğitim içeriklerine erişme olanağı sunduğu ifade edildi.
#Vodafone BusinessFransa maçında 90 saniye içinde yaşadığı duygu değişimlerinin ekrana yansımasının ardından bir anda fenomen haline gelen 28 yaşındaki İsviçreli taraftar Luca Loutenbach'ın hayatı değişmek üzere. İsviçre hükümetinin dahi sosyal sorumluluk projelerinin yeni yüzü yapmak adına harekete geçtiği Luca Loutenbach'ın hikayesi akıllara 2014 Dünya Kupası sonrasında kısa süreliğine modellik yapan Axelle Despiegelaere'yi getirdi.
#Luca LoutenbachTürkiye’de yerli üretimin gelişmesini hedefleyen Vodafone, genişbant yatırımlarında tedarik zincirine katılabilecek KOBİ’lerle işbirliği yapmaya devam ediyor. Vodafone; Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu katılımı ve TOBB ortaklığında düzenlenen “Teknolojide Yerli Üretim ve KOBİ’lerin Gücü” etkinliğinde KOBİ’lerle üçüncü kez bir araya geldi. 300’ü aşkın KOBİ temsilcisinin katıldığı etkinlikte, Vodafone’un devreye alınan ihalelerinin duyurulacağı Tedarik Zinciri Portalı da tanıtıldı.
#VodafoneKoronavirüsle mücadelesini sürdüren Türkiye, normalleşme sürecine geçti. İşletmeler, bu yeni döneme dijital çözümlerle uyum sağlıyor. Koronavirüs sürecinde bulut santral, hedefli ve toplu SMS gibi çözümlerle iş süreçlerini sürdürülebilir kılan işletmeler, normalleşme sürecinde de akıllı ekip takip sistemi, akıllı sipariş, termal kamera gibi yeni çözümlerle büyümelerine katkı sağlayacak.
#VodafoneKoronavirüs salgınında sunduğu dijital çözümlerle işletmelerin iş süreçlerini kesintisiz sürdürmelerini sağlamayı hedefleyen Vodafone Business, normalleşme sürecinde de işletmelerin yanında olmak niyetinde. Platform; akıllı ekip takip sistemi, akıllı sipariş, termal kamera gibi yeni çözümleriyle işletmeleri dijitalleşme yolunda teşvik etmeye çalışıyor. Konuyla ilgili konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler, bu süreçte dijital çözümlere talepte ciddi artışların yaşandığına dikkat çekti.
#VodafoneVodafone Business, verimlilik ve makine takibinden enerji tasarrufuna, dijital tarım istasyonundan bulut depoya kadar en yeni dijital teknoloji çözümlerini Türkiye’yi dolaşarak işletmelere ulaştırıyor. #dijitalleşmeyolunda 12 şehri gezen Vodafone Business Dijitalleşme Tırı, 3 ay önce Adana’dan başladığı Türkiye turunu İstanbul’da tamamladı. 8 bin kilometrenin üzerinde yol yapan Vodafone Business Dijitalleşme Tırı, bu süreçte 10 bini aşkın kişiye ulaştı. Tur kapsamında toplanan yüzlerce kilo elektronik atığın geri dönüşümünden sağlanan gelirle de Gaziantep ve Adana’da iki kodlama sınıfı kurulacak.
#Vodafoneİstanbul Unkapanı’nda 2 komşu dükkânın ortakları tarafından kurulan muhafazakâr giyim markası Zühre, yurtiçi ve yurtdışında 700 mağazaya ürün veriyor. 5 yılda 10 mağaza açmayı planlayan şirket, 50 olan bayi sayısını da 200’e çıkarmayı hedefliyor. İhracatta bugüne kadar Körfez ülkelerine odaklanan Zühre, Amerika, Rusya ve Avrupa’da da büyümek istiyor.
#Gazetehaberleri#dijitalleşmeyolunda 12 şehirlik rotasına devam eden Vodafone Business Dijitalleşme Tırı, sekizinci durağı olan Ankara’da işletmelerle buluştu. Ankara’nın ardından İzmir, Bursa, Kocaeli ve İstanbul’a gidecek olan Vodafone Business Dijitalleşme Tırı şu ana kadar 3.165 kilometre yol katetti. Hedef 3 ayda 10 bin kişiye ulaşmak.
#VodafoneKOBİ’lerin iş yapma şekillerinde ve rekabet koşullarında dijitalleşme ile yaşanan değişime ayak uydurmalarını sağlamak amacıyla, T.C. Ticaret Bakanlığı’nın desteğiyle, TOBB’un himayesinde düzenlenen Türkiye Teknoloji Buluşmaları’nın bu yılki altıncı durağı Adana oldu. Vodafone Türkiye ve Akbank ana sponsorluğunda, “KOBİ’ler İçin Dijital Dönüşüm” temasıyla gerçekleştirilen etkinlikte, işletmelerin dijital skorlarını artırmalarının yolları, tasarruf sağlayabilecekleri teknolojiler ve verimlilik konuları ele alındı.
#KobiVodafone, işletmelere yönelik sunduğu yeni dijital teknoloji çözümlerini tanıtmak üzere Türkiye’yi dolaşacak. #dijitalleşmeyolunda toplam 12 şehri gezecek olan Vodafone Dijitalleşme Tırı, turuna 30 Eylül’de Adana’dan başlayacak. Tır, daha sonra sırasıyla Mersin, Gaziantep, Diyarbakır, Trabzon, Kayseri, Antalya, İzmir, Ankara, Bursa, Kocaeli ve İstanbul’a gidecek. Vodafone Dijitalleşme Tırı ile yaklaşık 4 ayda 10 bini aşkın kişiye ulaşılması hedefleniyor.
#Vodafone