Londra’nın en lüks semtlerinden biri olan Kensington’da, ortalama ev fiyatının 8 milyon sterlini bulduğu Kensington Garden Square bölgesinde bir TIR sürücüsü köşeyi dönerken kullandığı aracın boyutlarını gözardı edince tam 170 bin sterlin değerinde bir Ferrari’yi boydan boya biçti.
#TIR2011’e hızlı giren ve her ay yeni bir rekora imza atan Türk otomotiv pazarı, ilk 5 ay sonunda geçen yıla göre yüzde 56’lık büyümeyle toplam 340 bin adetlik tarihi satışa ulaştı. Merkez Bankası’nın kredi büyümesini kontrol altında tutmak için aldığı kararların sonucunda büyüme ilk 4 aya göre azalıp yüzde 35.52’ye gerilese de mayıs ayında 80 bin 468 adetlik satış yapıldı. Bu satış, Türkiye’de bugüne kadar en fazla satış yapılan mayıs ayı olarak da tarihe geçti.
İtalyan Fiat, Mercedes, BMW, Audi ve Porsche’nin karşısına Maserati ile çıkmaya hazırlanıyor. Bu doğrultuda önümüzdeki 2 yılda küçük bir sedan ve SUV modelini piyasaya sunacak Maserati’nin Bölge Direktörü Giuglo Pastore, “Büyüme planımızdaki kilit ülkeler Amerika ve Çin, Avrupa’da ise Türkiye ve Rusya” dedi.
Türk lastik markası Lassa beklenen kararı aldı ve dünyaya meydan okuyamaya başladı. İtalya’da meydan okuyuşuna başlayan Lassa Rally Team’in oluşturduğu ekipse her şeyi başarabilecek güçte. Ülkemizin yetiştirdiği en önemli pilotlardan iki tanesi bu takımın başarısı için kolları sıvadı. Volkan Işık direksiyonu bırakarak bu takımın direktörlük görevini üstlendi. Serkan Yazıcı ise direksiyonda tüm hünerlerini sergileyecek. Aynı zamanda Lassa mühendisleri de her zaman olduğu gibi tecrübelerini takımın başarısı için kullanacak. Yaşadığımız ekonomik krize rağmen bu kadar ciddi bir hedefle yola çıkan ve ülkemizde üretilen lastiklerle dünya devlerine kafa tutacak olan takımımızın en iyi sonuçla ülkemize döneceğine ise inancımız tam. Takımın hedefi ise basit ve son derece net: Lassa Yarış Lastikleri’nin dünya çapında bir marka olmasını sağlamak.
Formula 1 Dünya Şampiyonası'nda, harcanan para baş döndürüyor. Geçen yıl 18 takımın harcadığı para tam 2.5 milyar dolar. Bu paranın yaklaşık yüzde 17'sini son yılların markalar şampiyonu Ferrari tek başına harcadı. F-1'de mücadele eden 10 takımın 20 pilota ödediği para ise 116 milyon dolar.