Dünya Finans Forumu’na katılan DeFacto, global markaların finans liderlerine pandemi döneminde dijitalleşme başta olmak üzere uyguladıkları stratejileri ve yeni dönemdeki beklentilerini anlattı. Forumda gerçekleştirdiği sunum ile DeFacto olarak pandemide dijitalleşme başta olmak üzere aldıkları stratejik kararlarla büyümelerini sürdürdüklerini, yurtdışı online kanalları büyütmek için yatırımlarını hızlandırdıklarını söyleyen DeFacto CFO’su Önder Şenol “Zorlu bir süreç olmakla birlikte pandemi aynı zamanda büyük fırsatlar da sunarak, perakende sektöründeki değişimi hızlandırdı” dedi.
#İlanhaberYaklaşık 22 yıl önce Hulusi Durmuş tarafından İzmir’de kurulan ve yol çizme makinesi ve boyası üreten Altekma, bugün 50 ülkeye de ihracat yapıyor. 250 milyon lira ciroya ulaşan şirket, 450 kişiyi istihdam ediyor. Şirketin yönetim kurulu başkanı Durmuş, “Bu alanda hedefimiz dünya markası olmak” dedi.
#GazetehaberleriFinans Liderleri Zirvesi’nde Türkiye’nin en etkin 50 CFO’su (finanstan sorumlu başkan yardımcısı) arasında seçilen DeFacto CFO’su Önder Şenol, törenin ardından partneri Ilgım Ezgi Özmen ile birlikte sürpriz bir dans gösterisi yaptı. Finans liderliğinin yanında uzun yıllardır Latin dansları ile ilgilenen Şenol ile dansın iş hatına etkilerini konuştuk.
#DANSInternational Data Corporation (IDC) analistleri tarafından hazırlanan 2019 IDC Türkiye Öngörüleri raporu yayınlandı. IDC Türkiye Öngörüleri raporuna göre ekonomideki bazı belirsizliklere rağmen dijitalleşme tüm kurumlarda önemli yatırımlarla sürüyor. Telekomünikasyon, finans, kamu, üretim ve perakende en çok BT harcaması yapan sektörler olarak öne çıkarken, özellikle telekom operatörleri dijital servis sağlayıcı olma yönünde kayda değer yatırımlar gerçekleştiriyor.
#İdcSon dönemde ‘Buse Terim’ koleksiyonuyla gündemde olan DeFacto, markaların strateji yönetiminin Oscar’ı olarak bilinen Palladium Executing Strategy tarafından verilen ‘Hall Of Fame’ ödülünü Boston’da aldı. DeFacto, ‘Cin cin çıkacak cin çıkacak’ reklam kampanyasıyla ses getirmişti.