Aralarında Adidas, Asus, Arnica, Brita, Bosch, Calvin Klein, CAMPER, Canon, Crocs, DeFacto, Delta, Dove, Duracell, Sony, Gillette, Grundig, JBL, Jack and Jones, Kinetix, Kodak, Koton, L'Oréal Paris, Lego, Lava Metal, Lenovo, Lumberjack, MSI, Nivea, Omo, Paşabahçe, Philips Avent, Xiaomi, Polaris, Pril, Quiksilver, Russell Hobbs, PUMA, Sinbo, Slazenger, Stanley, Tefal, Vileda, Whiskas ve Yale gibi prestijli markaların da bulunduğu, elektronikten oyuncağa, modadan evcil hayvan ürünlerine birçok kategoride geniş bir seçkiden binlerce üründe büyük fırsatlar ve çok daha fazlası Amazon.com.tr’de. <br><br>Bu bir ilandır
#AmazonGENİŞ su haznesi ve güçlü buhar sistemiyle 2 saatlik ütü yapma süresini 45 dakikaya kadar düşüren yeni nesil buhar kazanlı ütülerin yıllık satış hacmi 80 milyon TL’yi buldu. Fiyatların 200 TL’den başlayıp, 800 TL’ye kadar ulaştığı bu ütülerde, yıllık 300 bin adetlik satış rakamları yakalandı. Bu da pazarda rekabet eden firma sayısının 8’den 20’ye, ürün sayısının da 194’e ulaşmasını sağladı.
Soğuk ve kirli havanın astım hastalığını körüklediği belirtildi. Dr. Suat Seren Göğüs Hastalıkları Hastanesi Başhekimi Doç.Dr. Kadri Çırak, astım hastalığının, genetik ve çevresel faktörlere bağlı olarak gelişen ve solunum yollarını etkileyen iltihaplı bir hastalık olduğunu belirterek, "Hayat tarzındaki değişikliklere bağlı olarak son 30-40 yılda astım ve alerjik hastalıklarda artış söz konusu oldu.