FİYAT İNDİRİMİ ÇARE DEĞİL

Güncelleme Tarihi:

FİYAT İNDİRİMİ ÇARE DEĞİL
Oluşturulma Tarihi: Eylül 10, 2021 09:15

Turizmde son şansımız olan eylül ve ekim aylarında da ulaşabileceğimiz en iyi sonuçlara odaklandık. Ancak bu ayların arzu ettiğimiz dolulukları yakalayabilme anlamında çok büyük oranda fiyat endeksli aylar olduğunu da unutmayalım. Çoğu zaman amacını çok aşarak tüm hesaplarımızı olumsuz etkileyen fiyat indirimlerinin uzun vadede kalıcı bir çare olamayacağına dair herhangi bir şüphemiz kalmış mıdır ?!

Haberin Devamı

TURİZMİN başkenti Antalya rekor rakamlara ulaştığı 2014 yılını takip eden yıllarda arka arkaya yaşanan talihsiz gelişmeler nedeniyle 2014 yılı rakamlarını yakalayıp geçebilme hayalini hep ertelemek zorunda kaldı.

2014 yılının parlak sonuçlarına en yakın rakamları ancak 2019 yılında yakalayabilmiş ve umudumuzu 2020 yılına taşımıştık ama korona nedeniyle yine olmadı ve 2014 hayalimizi bir başka bahara bırakmak zorunda kaldık. Bu yıl da yine Kovid-19’un yıpratmaya devam eden etkilerinin gölgesinde yeni hedefimizi 2019 yılı rakamlarına olabildiğince yaklaşabilmek olarak belirledik.

Sektör olarak aldığımız tüm güvenlik önlemleri çerçevesinde mücadele verdiğimiz olağanüstü süreçte gerçekçi hedefler ile hareket etme gibi bir zorunluluğumuz olduğunu da görmek durumundaydık.

Haberin Devamı

Dolayısıyla bu anlamda hiç bir sorunla karşılaşmadığımız 2019 yılı rakamlarını birebir yakalayabilmemiz elbette kolay değil. Şimdi oldukça iyi sonuçlar aldığımızı söyleyebileceğimiz temmuz ve ağustos aylarını geride bıraktıktan sonra son şansımız olan eylül ve ekim aylarında da ulaşabileceğimiz en iyi sonuçlara odaklandık. Ancak bu ayların arzu ettiğimiz dolulukları yakalayabilme anlamında çok büyük oranda fiyat endeksli aylar olduğunu da unutmayalım.

Çoğu zaman amacını çok aşarak tüm hesaplarımızı olumsuz etkileyen fiyat indirimlerinin uzun vadede kalıcı bir çare olamayacağına dair herhangi bir şüphemiz kalmış mıdır ?!

Diğer taraftan ise hep dile getirildiği üzere sezonun olabildiğince uzayabilme umudu bizi daha iyi sonuçlara götürebilecek en etkili unsur olarak hala önemini koruyor.

Sonuç olarak 2014 hedefinin şimdilik giderek zorlaştığını gözlemliyoruz. Söz konusu hedefe ulaşabilmemiz için artık yaşanan tüm olumsuzluklardan kurtulmamız şart.

Özellikle de Kovid-19 sıkıntısından tamamen kurtulmaksızın ülkemiz turizmi adına çok parlak sonuçlar beklememiz pek olası görülmese de hiç bir olumsuzluk yine de 2022 yılı için yeni umutlar içeresinde olmamıza elbette engel  teşkil etmiyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!