Panasonic'ten Türkiye hamlesi

Güncelleme Tarihi:

Panasonicten Türkiye hamlesi
Oluşturulma Tarihi: Ocak 21, 2010 10:23

Dünyanın teknoloji ve elktronik devlernden Panasonic'in Türkiye atağı: İşte detaylar...

Haberin Devamı

20 Ocak 2010 tarihi itibariyle faaliyetlerine başlayan Panasonic Elektronik Satış A.Ş. (PTR) en yeni tüketici elektroniği ve işletme sistemlerini Türkiye pazarına sunacak.

Panasonic Elektronik Satış A.Ş. (PTR) faaliyete geçiyor. Panasonic Europe Ltd., Panasonic Denizaşırı Operasyonlar Kıdemli Direktörü Hitoshi Otsuki, Panasonic Avrupa Yönetim Kurulu Başkan ve CEO'su Laurent Abadie ve Panasonic Elektronik Satış A.Ş. Ülke Direktörü Shigeo Suzuki'nin katılımı ile gerçekleştirilen basın toplantısında, İstanbul'da yeni bir ofis açarak Avrupa satış operasyonunu genişlettiğini açıkladı.

Faaliyetlerine resmi olarak 20 Ocak 2010 tarihinde başlayan PTR, firmanın çeşitli ürünlerinin Türkiye'deki tüketici ve kurumsal müşterilere satışında ve pazarlamasında etkin rol oynayacak.

Haberin Devamı

Panasonic, İstanbul'daki yeni satış ofisinin açılışı ile büyüme stratejisini daha da hızlandırmayı hedefliyor.

PTR, VIERA düz ekran televizyonlar, LUMIX fotoğraf makineleri ve DECT telefonları da kapsayan şirket ürünleri portföyünün satışından ve desteklenmesinden sorumlu olacak. PTR, uluslararası satış ve yönetim alanında uzun yıllara dayanan tecrübesi ile Ülke Direktörü Shigeo Suzuki'nin liderliğinde, firmanın Türkiye pazarı için öncelikli ürünlerine yönelik bölgesel stratejiler geliştirecek ve tüm Türkiye'de dağıtım kanalları kuracak.

Düzenlenen basın toplantısında söz alan Suzuki, Avrupa'da en hızlı büyüyen pazarlardan biri olan Türkiye'de, Panasonic'in sahip olduğu potansiyel konusunda son derece heyecanlı olduklarını belirterek, "Ürün ve hizmetlerimizle Türk tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedefliyoruz," dedi.

Panasonic Europe Ltd. Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Laurent Abadie ise, Türkiye'nin Panasonic operasyonlarının gelişmesi ve büyümesi için büyük fırsatlar sunduğuna değinerek, "Bir yandan Türkiye'ye ürün ve hizmetlerimizi sunarken diğer yandan da müşterilerle ve dağıtım ortaklarıyla ilişki kurmayı heyecanla bekliyoruz." şeklinde konuştu.

Merkezi Japonya'nın Osaka kentinde bulunan Panasonic, şirketin Japonya dışında da büyüme kaydetmesi için Türkiye gibi gelişmekte olan pazarlara odaklanıyor. Genç ve dinamik nüfusu ile Panasonic için büyük önem taşıyan Türkiye, firmanın büyüme stratejisinde anahtar rol oynayacak.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!