Huawei ve Honor çift marka stratejisi için hedeflerini açıkladı

Güncelleme Tarihi:

Huawei ve Honor çift marka stratejisi için hedeflerini açıkladı
Oluşturulma Tarihi: Nisan 04, 2019 10:59

Huawei Tüketici Elektroniği Grubu CEO'su Richard Yu şirketin yeni stratejik hedeflerini açıkladı. Richard Yu, 2012 yılında belirledikleri ve ulaştıkları hedeflerinden yola çıkarak, yeni hedefleri ve çift marka stratejisinin detaylarını paylaştı.

Haberin Devamı

Huawei Tüketici Elektroniği Grubu CEO'su Richard Yu, Sina Weibo hesabında yeni stratejik hedeflerini açıkladı. Yapılan açıklamaya göre belirlenen hedefler aşağıdaki gibi sıralanıyor:

Huawei’nin dünyanın en büyük akıllı telefon üreticisi olması.
Honor’un Çin'in en büyük 2. akıllı telefon üreticisi, dünyanın ise en büyük 4. akıllı telefon üreticisi olması.
Huawei Tüketici Elektroniği Grubu, Honor ile Huawei arasında sağlam bir çift marka stratejisi sürdürürken, ileri teknolojiye sahip ürünlerinin geliştirilmesinde Honor'u destekleyerek, teknolojik yenilik, kanal dağıtım ve perakende stratejileri konusundaki yatırımlarını arttırarak devam edecek. Her iki marka da ileri görüşlü bakış açışını sürdürecek ve akıllı, tam bağlantılı bir dünya yaratmaya yardımcı olacak. Richard Yu “Huawei Tüketici Elektroniği Grubu’nun yeni bir aşamaya geldiğine” ve “Huawei ve Honor'un bu yıl dünyanın en büyük akıllı telefon üreticisi olacağına” inanıyor.

Bu yeni hedefler, şirketin 2012 yılında yine Richard Yu tarafından belirlenen yedi stratejik hedefine ulaşılmasının ardından geliyor:

ODM markalı olmayan operatör özelleştirmeli ürünlerden bağımsız bir OEM markasına dönüşme
Alt ve orta seviye cihazlardan en üst seviye cihazlara geçiş
Yüksek satış hacmine sahip ancak düşük karlı ve ultra düşük teknolojili telefonların satışının durdurulması
HiSilicon dört çekirdekli işlemcilerin ve Balong çipinin kullanılması
E-ticaret alanında büyük gelişim sağlanması
Emotion UI kullanıcı deneyimi tasarlanması
Küresel donanım endüstrisinde en iyi oyuncu olunması

Huawei Tüketici Elektroniği Grubu, şirketin gelirini % 48,4 artışla yükselterek Huawei’nin taşıyıcı ağ işinden daha iyi performans gösteriyor. Geçen yıl, Huawei'nin tüketici işletmesi, yıllık % 45,1 artışla 348,9 milyar RMB satış gerçekleştirerek şirketin gelirine büyük katkı sağladı. HONOR, küresel sektördeki gerilemeye rağmen güçlü büyümeyle lider konumunu güçlendirdi. IDC'ye göre, küresel akıllı telefon pazarı, 2018 yılının ilk üç çeyreğinde gönderilerde bir önceki yıla göre % 3,1 düşüş kaydetti, ancak HONOR bu trendi yakaladı ve % 27,1 artış sağladı. Ayrıca, HONOR 2018'de uluslararası satışlarda % 170'in üzerinde yıllık bazda % 170'in üzerinde bir artış elde etti. HONOR, 2018'de % 29.4 artışla küresel çevrimiçi satış hacminde ikinci olarak yer aldı [Kaynak: IDC Worldwide Mobile Phone Tracker, 2018].

Haberin Devamı

2018 yılı Nisan ayında Türkiye pazarına girerek hızlı bir başarı grafiği sergileyen Honor markası bugüne kadar biri amiral gemisi olmak üzere toplam 11 ürün piyasaya sürdü. 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!