Dijital devrime yön verenler Kidsfluence 2012’de

Güncelleme Tarihi:

Dijital devrime yön verenler Kidsfluence 2012’de
Oluşturulma Tarihi: Şubat 17, 2012 17:19

Türkiye’nin çocuklara ve gençlere yönelik en büyük dijital platformu Tipeez.com’un Türkiye’de bir ilk olan Online Kids Marketing konferansının ikincisi 24 Şubat’ta yapılacak.

Konferansta Lego Systems Dijital Strateji Müdürü Brent Hill “Z Kuşağı ve Ebeveynleri Arasındaki Dijital Uçurumu Aşmak”, İngiltere’nin ödüllü işlere imza atan online oyun geliştiricisi 4T2 Web Agency Genel Müdürü John White, online oyunlarla çocuklara yönelik marka iletişim stratejileri konusundaki global deneyimlerini konferans dinleyicilerine aktaracak. Ipsos KMG’nin gerçekleştirdiği “Türkiye’de çocukların medya tüketim alışkanlıkları ve yaşam tarzları” araştırma sonuçları ilk kez açıklanacak.
 
Tipeez.com’un düzenlediği Online Kids Marketing Konferansı’na geri sayım başladı. Türkiye’de alanında düzenlenen tek konferans olma özelliği taşıyan ve bu yıl ikinci kez düzenlenen konferans 24 Şubat’ta Swissôtel The Bosphorus’ta yapılacak. Ulusal ve uluslararası profesyonelleri bir araya getirecek konferansın bu yılki konusu Kidsfluence - Ebeveynlerin Satın Alma Kararlarında Çocukların Etkileri olacak.
 
Dijital platformlardaki uygulamaların geleneksel mecralara entegre edilmesinde büyük başarı sağlayan ve Lego Systems’in dijital bir güç merkezi olmasında önemli katkıları olan Lego Systems Dijital Strateji Müdürü Brent Hill, deneyimlerini Türk sektör profesyonellerine aktaracak. Hill, çocuklar ve aileleriyle iletişime geçmek için web siteleri, mobil uygulamalar, oyunlar ve sosyal medya kullanımında her biri farklı, en geniş hedef kitleye nasıl etkin bir şekilde ulaşılacağının örneklerini paylaşacak; medyalar arası güçlü yaklaşım için izlenecek yöntemler hakkında bilgi verecek. Hill, konferans izleyicilerine “Dijital çözümleri mobil uygulamalar, mobil oyunlar, YouTube, sosyal medya gibi araçlar arasında nasıl dağıtabiliriz? Nasıl hepsini en iyi şekilde entegre edebiliriz?” sorularının yanıtlarını verecek.
 
İngiltere’nin en önemli oyun geliştirme platformlarından 4T2 Web Agency’nin Genel Müdürü John White da Online Kids Marketing’de deneyimlerini paylaşacak. Uzmanlık alanı çocukların online güvenliği, kullanıcı dostu web uygulamaları, dijital stratejiler ve sistem mimarlığı olan John White eğitsel ve ilham verici olduğu kadar eğlenceli oyunlar geliştirmenin önemini aktaracak.
 
Konferansta ayrıca Ipsos KMG Medya Araştırmaları Genel Müdürü Yaprak Aykan “Türkiye’de Çocukların Medya Tüketimleri ve Yaşam Tarzları” araştırmasının sonuçlarını değerlendirecek. Online Kids Maketing’in bir diğer katılımcısı da Act 2 Connect’ten Viktor Kuzu olacak. Act 2 Connect Stratejik Planlama Koordinatörü Viktor Kuzu, Tipeez.com’da gerçekleştirilen Hüptrik Kampanyası’nın başarı hikâyesini aktaracak. Wanda Digital Genel Müdürü İsmail Özdemir de “Ailelerin Satın Alma Kararlarını Yönlendiren Çocuklarla Nasıl Konuşulmalı?” konusunda tecrübelerini paylaşacak.
 
Panel kısmında “Ebeveynlerin Satın Alma Kararlarında Çocukların Etkileri”nin tartışılacağı konferansının sonunda ise Tipeez.com Genel Müdür Haymi Behar, dijital neslin nabzını tutan “Tipeezciler seçiyor: Yılın Yıldızları” anket sonuçlarını açıklayacak.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!