'Çok Bekledik Be Abi'ye 1 yılda 3 pazarlama ödülü

Güncelleme Tarihi:

Çok Bekledik Be Abiye 1 yılda 3 pazarlama ödülü
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 24, 2017 11:00

Vodafone Arena’nınaçılışı için tasarlanan iletişim kampanyası 'Çok Bekledik Be Abi!', son 1 yılda 3 pazarlama ödülü programından büyük ödülle döndü.

Haberin Devamı

Beşiktaş JK ile sponsorluk anlaşmasına imza atan Vodafone’un Türkiye’nin ilk akıllı stadyumu Vodafone Arena’nın açılışı için hazırladığı'Çok Bekledik Be Abi' iletişim kampanyasına 3 pazarlama ödülü verildi. Şirket açıklamasına göre Vodafone Arena’nın açılışına kadar geçen 2,5 yıllık bekleme sürecinin gerçek hikayelerden ilham alınarak anlatıldığı 'Çok Bekledik Be Abi' son bir yılda 3 pazarlama ödülü programından büyük ödülle döndü. 2016 yılında Kristal Elma Ödülleri’nde “Medya”kategorisinde, Felis Ödülleri’nde de“Sponsorluk” kategorisinde büyük ödüle layık görülen 'Çok Bekledik Be Abi', son olarak Effie Türkiye 2017 Ödülleri’nde 'İtibarla Büyüyenler' kategorisinde Altın Effie aldı.

'Çok Bekledik Be Abi' kampanyası son 1 yılda toplam 9 ödüle layık görüldü. 2016 yılında Kristal Elma’da 'Medya' kategorisinde büyük ödül, 'Medya Kullanımı / Sponsorluk Uygulaması' kategorisinde Kristal Elma Ödülü ve 'Kültür ve Sanat, Spor, Hobi' kategorisinde bronz ödül alan 'Çok Bekledik Be Abi', aynı yıl Felis Ödülleri’nde 'Sponsorluk' kategorisinde büyük ödül ve birincilik ödülü, 'Film / Spor İletişimi' kategorisinde Başarı Ödülü ve 'Markalı İçerik ve Eğlence Bölümü, Entegrasyon /Entegre Kampanya' kategorisinde başarı ödülünün sahibi oldu. Bu yıl da başarısını sürdüren 'Çok Bekledik Be Abi', Effie Türkiye 2017 Ödülleri’nde' İtibarla Büyüyenler' kategorisinde Altın Effie ve 'Turizm, Eğlence, Spor' kategorisinde Bronz Effie aldı.

Beşiktaş JK sponsorluğu kapsamında çok güçlü bir pazarlama ve iletişim planıyla Beşiktaş JK ve Vodafone Arena markalarına önemli yatırımlar yaptıklarını ve yapmaya devam edeceklerini belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy şunları söyledi: “Her evresini inovatif bir bakış açısıyla tasarlayarak hayata geçirdiğimiz iletişim çalışmalarımızla, Beşiktaşlı taraftarlara daha fazla değer katmayı amaçlıyoruz. Taraftarların sürekli gelişen ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda, onları etkileşime geçirecek şekilde doğrudan iletişimi mümkün kılan projeleri önceliklendirerek uzun soluklu bir iletişim planı yürütüyoruz. İletişim çalışmalarımızda taraftar ile bağ kurmaya özen gösteriyoruz. Vodafone Arena için hayata geçirdiğimiz iletişim projelerinin son bir yılda Türkiye’nin önde gelen pazarlama ödüllerinde büyük ödüle layık görülmesinden mutluluk duyuyoruz. Vodafone olarak, Beşiktaş JK ile kurduğumuz gönül birliği doğrultusunda taraftarların hayatına değer katacak ürün ve hizmetler sunmaya devam edeceğiz".

Tribal Worldwide İstanbul imzasını taşıyan“Çok Bekledik Be Abi!”kampanyasının reklam filminde, Beşiktaşlı taraftarların sosyal medyada “Stat Abi” diye hitap ettiği Vodafone Arena’nın açılışına kadar geçen 2,5 yıllık bekleme süreci anlatılıyor. Her saniyesi gerçek taraftar hikayelerinden oluşan filmde, yağmur çamur demeden inşaatı izleyenler; olmadık bir saatte inşaata girmeye çalışanlar; çocuğunun beşiğini stat şeklinde tasarlayanlar; pastadan, okey tahtalarından, hatta sarmalardan stadyum yapanlar gösteriliyor. Filmin sonunda ise “Ama inan, böylesini biz bile beklemiyorduk” mesajı verilerek Vodafone Arena’nın açılışı duyuruluyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!