PTT 2500 personel alımı başvurularının nasıl yapılacağını merak eden yüz binlerce vatandaş konuyla ilgili araştırmaları sürdürmeye ve araştırmaya devam ediyorlar. PTT bünyesinde çalışmak için 2500 personelin alınacağını PTT Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Kenan Bozgeyik kısa bir süre önce açıklamıştı. Personel alımı sürecinin aşamalarından bahseden Bozgeyik: "2 bin 500 kişiyi bünyemize kattık, kalan 2 bin 500 ile ilgili de bu ayın 15’i itibariyle başvuruları alacağız." dedi. Peki, PTT 2500 personel alımı başvuruları nasıl yapılacak? PTT personel alımı genel şartları nelerdir?
#PttPTT 2500 personel alımı başvurularının ne zaman yapılacağı yüz binlerce vatandaş tarafından en çok araştırılan konular arasında yer almaya başladı. Posta ve Telgraf Teşkilatı (PTT) Genel Müdürlüğü tarafından yapılacak olan alımlar için şartlar da merak ediliyor. Peki, PTT 2500 personel alımı başvuruları ne zaman yapılacak?
#PttPTT AŞ tarafından, Danıştay İdari Dava Daireleri Kurulu tarafından verilen kararla yapılan bazı personel alımlarının yürütmesinin durdurulduğu, ihtiyaç duyulan personelin istihdamı için gerekli düzenlemeler yapılarak yeniden personel alımı ilanına çıkılacağı bildirildi.
#PTT AŞPTT personel alımı yapacak haberi iş arayan vatandaşları heyecanlandırdı. Yapılan resmi açıklama ile birlikte PTT'nin 2500 kişi alacağı duyuruldu. PTT personeli olabilmek için bir takım şartlar bulunuyor. Peki PTT başvuru şartları nedir, ne zaman personel alınacak? İşte merak edilen soruların cevapları
#PttPTT 2500 personel alımı duyurusu, 2017 yılı içerisinde kamuya personel alımı için beklentilerini sürdüren vatandaşlar tarafından araştırılmaya devam ediyor. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan'ın salı günü yapmış olduğu PTT'ye 2500 personel alımı açıklamasının ardından birçok vatandaş, başvuru sürecinin detaylarını araştırmaya başladı. İşte, PTT 2500 personel alımı hakkında detaylı bilgiler
#PTT Personeli