ABD’de çekilen ve tüm dünyada gösterilen bir dizide iki yıl rol aldı. Türkiye projelerine de tam gaz devam ediyor. Yasemin Kay Allen yeteneğinin yanında güzelliğiyle de konuşulan bir kadın. Oysa o isminin başına eklenen güzellik sıfatının kendisine neler yaşattığını şöyle anlatıyor: “İnsanlar güzelsen merhametsiz davranıyor. Çünkü her şeyi çok kolay elde ettiğini düşünüyor ve bundan dolayı da sana karşı bileniyorlar...” Kendisine belli kalıplar içinde gelen rollere meydan okuyan, yeni şeyler denemekten çekinmeyen Allen yeni dizisinde de farklı bir karakterle karşımızda: “Sürekli halkın gözünde ceza çekmek zorundaymışım gibi neden hep bu tipolojiyi oynuyorum diye soruyordum. Dişiliğim malzeme gibi neden kullanılıyor ya da karakterden daha ön plana konuyor? Bunları istemedim.”
#Yasemin Kay AllenKüçük kızların defterlerinde, kalemlerinde ve tokalarında görmeye alıştığımız renkli simler, şimdilerde gençlerin makyaj çantalarına taşındı. Moda ve güzellik trendlerinin belirlenmesinde Z Kuşağı’nın etkisi büyük. 2000’lerin estetiğine ilgi duyan bu nesil, o yıllarda zirvede olan abartılı, renkli ve ışıltılı ne varsa sahipleniyor. Simli ve parıltılı makyaj da şu sıralar çok popüler.
#Z KuşağıÇevrimiçi eğitimler salgın dönemiyle birlikte iyice yaygınlaştı. Dijital platformlar üzerinden verilen kurslar sayesinde oturduğumuz yerden uluslararası geçerliliğe sahip sertifikalar bile alabiliyoruz. Aklınıza gelebilecek her konuda bir programa ulaşmak mümkün...
#GazetehaberleriYeni yıla girmeye kısa bir zaman kaldı. Geride kalan yılın bıraktığı yorgunluk hissinden kurtulup gençliğini ve güzelliğini yeni yıla taşımak isteyenler kalıcı güzellik uygulamaları ile 2019’a hazırlanmaya başladı. Estetik Koçu ve Medikal Pigmentasyon Uzmanı Didem Özkan, kadınların yeni yıl için gençleştirilmiş dudakları tercih ederken erkeklerin ise daha çok 4 boyutlu yeni kaş tasarımıyla ön planda olmak istediğini anlattı.
#Dudak DolgusuBacağında jartiyere sıkıştırılmış tabancasıyla genç bir kız, biraz ileride yine bacağına Metin Oktay'ın dövmesi yaptıran bir fanatik... Kadın – erkek, genç - yaşlı kimi ararsanız orada. Herkes vücudunun bir yerlerine ya da her yerini öyle desenlerle ‘dövdürmüş’ ki kimin neresinde bakacağımı şaşırmış durumdayım.
Jane Wurwand (50), profesyonel cilt bakımında dünyada önemli bir pazara sahip Dermalogica ürünlerinin sahibi. Hikayesi 13 yaşında bir kuaförde yerleri süpürmek ve çamaşır yıkamakla başlıyor, ağdacılıkla devam ediyor, saç şampuanlamak, saç kesmek derken bugünlere ulaşıyor.