Güncelleme Tarihi:
Bakan Özer, konuya ilişkin yaptığı açıklamada Millî Eğitim Bakanlığı İletişim Merkezi'nin (MEBİM) Mart 2012'de Van Erçiş'te hizmete açıldığını, kurulduğu günden bugüne de 7 gün 24 saat esasıyla çalışarak vatandaşlara hizmet ettiğini belirtti.
MEBİM'in önemli bir kamu görevin yürüttüğünü ifade eden Özer, "2012 yılından bu yana MEBİM, 24 milyon 790 bin vatandaşımıza hizmet verdi. Öğrenci, veli ve öğretmenlerimize hizmet veren, sorularını yanıtlayan ve sorunlarının çözümüne aracı olan MEBİM, bu bağlamda eğitimde fırsat eşitliğini sağlama noktasında da önemli bir işlevi yerine getiriyor. MEBİM'e gelen başvuruların yüzde 79'u bilgi edinme, yüzde 6'sı talep, yüzde 4'ü görüş-öneri, yüzde 9'u uygulama desteği ve yüzde 2'si de idari konular arasında yer alıyor. Buraya ulaşan her türlü problem, görüş, öneri ve talep ilgili birimlere, illere, ilçelere, okullara iletilerek vatandaşlarımızın bilgi edinmeleri sağlanıyor; sorunların çözümü noktasında her türlü adım en hızlı şekilde atılıyor" açıklamasında bulundu.