GeriSağlık Bel incelten ve kalça sıkılaştıran egzersiz programı
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Bel incelten ve kalça sıkılaştıran egzersiz programı

Bel incelten ve kalça sıkılaştıran egzersiz programı
Abone Olgoogle-news

Hayal ettiğiniz vücuda kavuşmak için her gün bu egzersizleri yapın.

Arzu etiğiniz görünüme kavuşmak ve fiziğinizi güçlendirmek için kendinize zaman ayırın. Hayal ettiğiniz vücuda kavuşmak için her gün egzersiz yapın. İşte, Fitness Eğitmeni Samantha Clayton’dan belinizi inceltmenize, kalça ve bacaklarınızı sıkılaştırmanıza yardımcı olacak gün gün egzersiz programı…


PAZARTESİ

30 dakika eğimli yüzeyde koşu ve yürüyüş

Bel incelten ve kalça sıkılaştıran egzersiz programı

Eğimli yüzeyde koşmak ya da yürümek, kalça ve arka bacaklarınız için ağırlık çalışmak gibidir, bu bölgeleri toplar ve sıkılaştırır. Kardiyovasküler egzersiz olduğu için de yağ yakmanızı sağlar.


SALI

Squat, lunge, mountain climber ve step up egzersizleri

Bel incelten ve kalça sıkılaştıran egzersiz programı

Güçlü bacak kaslarına, hayal ettiğiniz fit ve sıkı vücuda sahip olmanıza yardım edecek bu egzersiz hareketlerinin her birini 15’er kez 4 set halinde yapın. Zamanla elinize su şişeleri ya da dambıl alıp hareketleri bu ağırlıklarla yapın.


ÇARŞAMBA

Dinlenme ve esneme günü

Bel incelten ve kalça sıkılaştıran egzersiz programı

Dinlenme egzersiz kadar önemlidir. Bu süreçte vücudunuz kendi kendini onarır. Dinlenme günlerinde esneme hareketleri yapmanız ise ağrıyan kaslarınızı rahatlatacaktır.


PERŞEMBE

Intevral antreman

Bel incelten ve kalça sıkılaştıran egzersiz programı

Intevral antreman kısa sürede yağ yakıp sonuç almak için muhteşem bir yoldur. Dizleri karna çekme, şınav, mekik, ayakta oblik mekik, tek bacakla sıçrama, ip atlamadan oluşan her bir hareketi sırayla 45 sn boyunca yapın ve 15 sn dinlenin. Bunu 30 dakika boyunca tekrarlayın.


CUMA

Aktif dinlenme günü

Bel incelten ve kalça sıkılaştıran egzersiz programı

Sabit egzersizler yağ yakmanıza destek olur. Hem eğlenceli hem de sağlıklı bir aktivite ile stres atmanızı sağlar. Bisiklete binin, yüzün ya da yürüyün. Yavaş hızda 1 saat boyunca spor yapın.


CUMARTESİ

Yoğun antereman günü

Bel incelten ve kalça sıkılaştıran egzersiz programı

Cumartesi günü yoğun spor yapın. Bacak ve karın bölgenizi çalıştıracak egzersizler tercih edin. Kendinizi bir hafta önceki antemanlarınızdan daha fazlasını yapmak için motive edin. Tavsiyem sevdiğiniz ancak limitlerinizi biraz zorlayacak egzersizler seçmeniz. Ancak sakatlık yaşamamak adına kendinizi fazla zorlamamanızı ve dikkatli olmanızı öneririm.


PAZAR

Dinlenme

Bel incelten ve kalça sıkılaştıran egzersiz programı

Bu egzersiz programını, dengeli beslenme ile destekleyerek 6 hafta boyunca uygulayın. Kısa zamanda dengeli, sıkı ve güzel bir vücuda sahip olacaksınız.

Zaman zaman zor gelebilir ama sıkı ve sağlıklı bir vücudu, kolay yolla elde edemeyeceğinizi unutmamanız lazım. Sağlığınıza her zaman öncelik verin, unutmayın güzellik sağlıktan gelir.

False
Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle