Niğde Belediyesinin ‘Akıllı Masa’ Hizmetinden Vatandaş Memnun

Güncelleme Tarihi:

Niğde Belediyesinin ‘Akıllı Masa’ Hizmetinden Vatandaş Memnun
Oluşturulma Tarihi: Aralık 26, 2015 13:03

Niğde Belediyesinin 2009 yılında hizmete sunduğu Akıllı Masa uygulaması vatandaşların çözüm adresi olmaya devam ediyor.

Niğde Belediyesinin 2009 yılında hizmete sunduğu ‘Akıllı Masa’ birimi, vatandaşların her türlü istek, şikayet, talep ve önerisi için çözüm adresi olmaya devam ediyor. 2014 yılında 7 bin 900 başvurunun yapıldığı Akıllı Masa biriminde, 2015 yılında 10 bin 250 dilekçe çözüme kavuşturuldu. Vatandaşların sorunlarına çözüm arandığı Akıllı Masa biriminde, ihtiyaç sahiplerinin talepleri de alınıyor, talepler ilgili birimlere ulaştırılarak vatandaşların farklı kalemlerdeki ihtiyaçları karşılanıyor.
Akıllı Masa Her Yıl Daha Çok Çözüm Üretiyor
“Niğdeyi halkımızla birlikte yönetiyoruz” sloganıyla 6 yıl önce hizmete sunulan Akıllı Masa birimine, vatandaşların ilgisi her geçen gün biraz daha artıyor. Geçen yıl yaklaşık 8 bin başvurunun yapıldığı Akıllı Masa biriminde, bu yıl 10 binin üzerinde talep değerlendirildi. Akıllı masa birimine vatandaşlar tarafından ulaştırılan talep ve şikayetlerin yüzde 98’i yıl içinde sonuçlandırıldı.
Akıllı Masaya Ulaşım Kolay
Vatandaşların sorunlarına çözüm üretmek amacıyla Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde Niğde Belediye binasının giriş katında kurulan Akıllı Masa birimine, sorun şikayet ve önerisi olan vatandaşlar şahsen başvurabildikleri gibi, e-mail, faks, t-belediye, sesli yanıt, telefon ve web üzerinden de ulaşabiliyor. 444 5101 numaralı telefon ile, 0388 232 35 68 numaralı faks, beyaz.masa@nigde.bel.tr internet adresi ile Niğde Belediyesinin web adresine ulaşan vatandaşlar, sorun istek ve taleplerini Akıllı Masaya iletebiliyor.
Soruna Anında Çözüm
Halkın sorunlarına daha iyi ve etkili çözüm bulmak amacıyla faaliyetini sürdüren Akıllı Masa birimine gelen tüm talep ve şikayetler anında değerlendirilmeye alınıyor. Talep ve şikayetler Akıllı Masa birimi görevlileri tarafından hemen online olarak ilgili birimlere ulaştırılıyor. İlgili birim müdürlükleri, dilekçelere en geç 3 gün içinde cevap veriyor.
Kent Otomasyon Sistemi
Bu arada Niğde Belediyesi Kent Otomasyon Sistemi ile vatandaşlar zaman ve mekan kaybı olmaksızın internet üzerinden her türlü taleplerini Niğde Belediyesine iletebildikleri gibi, taşınmazlarının imar durumlarını sorgulayabiliyor, kent rehberinden faydalanabiliyor ve her türlü ödemelerini kolaylıkla gerçekleştirebiliyor.
Vatandaş Memnun
Akıllı Masa birimine şahsen başvuran vatandaşlar, güler yüzlü elemanlar tarafından karşılanarak talepleri alınıyor. Çeşitli ikramların da yapıldığı Akıllı Masa Biriminde, yaşlı ve özürlü vatandaşların belediye binası içindeki işlemleri yine Akıllı Masa biriminde görevli elemanlar tarafından yapılıyor. Vatandaşlar, akıllı masa birimi uygulamasından memnun olduklarını belirterek, Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan’a ve tüm belediye çalışanlarına teşekkür ediyor.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!