Başkan Gürün'den Çağrı Merkezi'ne ziyaret

Güncelleme Tarihi:

Başkan Güründen Çağrı Merkezine ziyaret
Oluşturulma Tarihi: Kasım 02, 2020 12:31

Başkan Gürün'den Çağrı Merkezi'ne ziyaret

Haberin Devamı

MUĞLA Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Gürün, 444 48 01 Çağrı Merkezi'ni ziyaretinde, 2 milyon 200 bininci çağrıya yanıt verip, "Sevgi, hoşgörü ve güler yüzle hizmet anlayışımızı sürdürüyoruz" dedi.

Muğla Büyükşehir Belediyesi 444 48 01 Çağrı Merkezi'nde 7 gün 24 saat vatandaşların daha kaliteli, ulaşılabilir hizmet almasını sağlamak için çalışıyor. 17 personelle, 7 gün 24 saat hizmet veren Muğla Büyükşehir Belediyesi çağrı merkezi ayrıca mesai saatleri dışında ve hafta sonları Muhtarlar Masası'na gelen aramalara da bakarak gerekli birimlere anında bildiriyor. Muğla Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi'ne bugüne kadar 2 milyon 200 bin çağrı geldi. Çağrı merkezine hafta için günlük yaklaşık 1800 çağrı gelirken hafta sonu bu rakam bin çağrı seviyesine düşüyor. Turizm sezonunda haziran, temmuz ve ağustos aylarında aylık ortalama 70 bin çağrıya yanıt veriliyor. Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi'ni ziyaret eden Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Osman Gürün 444 48 01 çağrı merkezinde vatandaşlardan gelen çağrılara yanıt verdi. 2 milyon 200 bininci çağrıya yanıt veren Başkan Gürün “ Sevgi, hoşgörü ve güler yüzle hizmet anlayışımızı sürdürüyoruz" dedi.

Başkan Gürün, "Muğla gibi geniş bir coğrafyada büyük bir aile olarak hizmette sınır yok ilkesi, sevgi, hoşgörü ve güleryüzle hizmet anlayışı ile çalışıyoruz. Vatandaşlarımız günün her saati isteklerini, taleplerini, önerilerini 444 48 01 Çağrı Merkezi'ne bildirebilir. Çağrı Merkezi'ne iletilen bütün istek, öneriler, talepler kayıt altına alınarak gerekli birimlere personelimiz tarafından yönlendiriliyor. Hizmetin süresine, çözümüne göre vatandaşlarımıza geri dönüş yapılarak istek ve talebinin sonucu bildiriliyor. Çağrı merkezimizdeki bütün bu süreci tarihli olarak kayıt altına alarak yaşanması muhtemel sıkıntıların önüne geçmeyi ve vatandaşlarımızın daha güvenli, çağdaş yöntemlerle hizmet almasını sağlıyoruz. Muğla Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi'nde 7 gün 24 saat özveri ile çalışan, vatandaşlarımızla aramızdaki iletişimi sağlayan personelimize de ayrıca teşekkür ediyorum" dedi.

MUĞLA, (DHA)

FOTOĞRAFLI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!