Çağrı merkezlerine hizmet içi eğitimi

Güncelleme Tarihi:

Çağrı merkezlerine hizmet içi eğitimi
Oluşturulma Tarihi: Haziran 01, 2016 13:19

Çağrı merkezlerine hizmet içi eğitimi

Haberin Devamı

Erhan GÖĞEM/KIRIKKALE, (DHA)- İÇİŞLERİ Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğü tarafından yürütülmekte olan 112 Acil çağrı merkezleri projesi kapsamında Kırıkkale'de faaliyetlerine devam eden çağrı merkezleri, Bakanlığın yeni projesi kapsamında Vali Yardımcısı Dr. Ayhan Özkan başkanlığında toplantı düzenlendi.
112 Çağrı merkezi ve Yahşihan Anadolu Lisesi Toplantı salonunda yapılan toplantıya Vali yardımcısı Dr. Ayhan Özkan, 112 Çağrı Merkezi Müdürü Muhammed Ali Tekinay, katılımlarıyla Üniversite öğretim görevlisi Yrd. Doç. Dr. Salim Pilav, Denizli 112 Çağrı Merkez Müdürü Zeliha Yıldırım, Denizli Kalite ve Kontrol Birim Sorumlusu Meral Tekin, ASELSAN AŞ den Sertaç Altınkaya, Armokom AŞ den Onur Şahin ve işlem AŞ den Erdinç Korkmaz tarafından üç günlük hizmet içi eğitimi toplantısı yapıldı
Kırıkkale çağrı merkez müdürlüğünde görev yapan çağrı alıcı Emniyet, Jandarma, İtfaiye ve sağlık çağrı yönlendirici personele yönelik içişleri bakanlığı tarafından acil çağrı hizmetlerinin daha etkin ve verimli yürütülmesi için hizmet içi eğitimi verilirken Vali yardımcısı Dr. Özkan, çağrı hizmetlerinin önemli bir faktör olduğunu kesinlikle önemsenmesini istedi.
FOTOĞRAFLI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!