Dikiş İğnesini Tescilleyip Arma Yaptılar

Güncelleme Tarihi:

Dikiş İğnesini Tescilleyip Arma Yaptılar
Oluşturulma Tarihi: Haziran 24, 2015 11:43

PİSERRO CEO'SU UĞUR KISAKÜREK, "MARKAMIZA ARMA, SEMBOL ARAYIŞI SÜREKLİ AKLIMDA OLAN BİR ŞEYDİ. İĞNEYİ DE RÜYAMDA GÖRDÜM VE KAFAMDAKİ SEMBOL FİKRİNE UYGUN OLDUĞUNA KARAR VERDİM" DEDİ.

Terzi Ali Rıza Kısakürek’in, 1970’li yılların Kahramanmaraş’ındaki küçük dükkanında tek sermayesi olan dikiş iğnesi, günlük 1500 takım elbise ve gömlek üretimiyle erkek modasını belirleyen Piserro markasına ‘arma’ oldu.
Türkiye’nin 50 ilinde önemli mağazaların vitrinlerini erkek giyiminde modanın öncüsü ürünleriyle süsleyen, üretiminin yüzde 70’ini Avrupa’dan Asya ve Ortadoğu’ya kadar çok sayıda ülkeye ihraç eden Kahramanmaraşlı konfeksiyon Piserro, bu armayı şimdi de internete taşıyor. Online satış mağazası açma hazırlıklarını sürdüren Piserro, artık giyimine özen gösteren erkekler tarafından daha kolay ulaşılır olacak.
DİKİŞ İĞNESİNİN TESCİL ÖYKÜSÜ
Terzi Ali Rıza Kısakürek’in uzun yıllar, parmaklarının nasır tutması pahasına elinden düşürmediği dikiş iğnesini “arma” yapma fikri ve uygulaması ise tarihi yarım asra yaklaşan firmanın ikinci kuşak yöneticilerinden Piserro Ceo’su Uğur Kısakürek’e nasip oldu.
Dikiş iğnesini, Kahramanmaraş’ın dünyaya açılan markası Piserro’ya sembol yapma fikrinin önce rüyasına düştüğünü söyleyen Piserro Ceo’su Uğur Kısakürek, “Markamıza sembol, arma arayışı sürekli aklımda olan bir şeydi. İğneyi ise rüyamda gördüm ve kafamdaki sembol fikrine uygun olduğuna karar verdim” dedi.
EVET, “BU PİSERRO” DİYECEKLER
Daha sonra iğneyi markalarını sembolü olarak tescil ettirdiklerini kaydeden Uğur Kısakürek, “Nasıl ki, dünyanın önemli markalarından örneğin Nike, kendisine sembol olarak bir ‘tık’ işaretini seçmişse ve hiçbir ürününde markasının ardını yazmıyor ancak ‘tık’ işaretinden tanınıyorsa Piserro’da öyle olacak. Belki şimdi hemen değil ama gelecek yıllarda insanlar bu dikiş iğnesini gördüklerinde ‘Evet, bu Piserro’ diyecekler. Markamız bu iğneyle dünyanın her yanında tanınacak” diye konuştu.
İNTERNET MAĞAZASI DAHA UCUZ OLACAK
Piserro’nun çağdaş mağazacılık atağını, yurt içi ve yurt dışında “agresif” bir hızla sürdürdüklerini kaydeden Uğur Kısakürek, markanın internet ortamında ürün satış uygulamasının hazırlıklarının sürdüğünü anlattı. “Piserro online” adıyla internet mağazacılığı hazırlıklarının son aşamada olduğunu ve yakında internet üzerinden satışlara başlayacaklarını bildiren Kısakürek, şöyle dedi:
“Mağazalarımız bulunmayan illerde, modayı bizimle takip edenler Piserro ürünlerine internet mağazamız üzerinden kolayca ulaşabilecek. Hızlı servis sunacağız ve internet üzerinden yapılacak satış rakamlarımız daha ucuz olacak.”
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!