İZMİR HABERLERİ

Yüzbinlere ses oldular

Hürriyet Haber
21.03.2021 - 13:27 |Son Güncelleme :

Ear-Technic Yönetim Kurulu Başkanı Pedakustiker M. Emin Ağaç, Türkiye’nin tek ve dünyanın en büyük yedi işitme cihazı üreticisinden biri olan Ear-Technic’in Türkiye’deki en büyük bayii Si-Ser İşitme Merkezleri’nin yurtiçi ve dışında yüzbinlerce kullanıcıya ses olduğunu söyledi.

Hürriyet Haber

 

 

İŞİTME teknolojilerinde iyi ve başarılı bir uyarlama için üç şartın bir araya gelmesi gerektiğini belirten Ear-Technic Yönetim Kurulu Başkanı Pedakustiker M. Emin Ağaç, “Bunlardan birincisi işitme kaybını telafi edebilecek bir teknolojiye sahip olmak, ikincisi profesyonel uyarlama bilgi ve tecrübesine sahip olmak, üçüncüsü de empati yapabilmek, insan psikolojini ve yaşamsal değerleri iyi anlayıp tahlil edebilmektir” dedi. İşitme sorunu yaşayıp da işitme cihazı almaya karar veren bireylerin işitme cihazı tercihini yaparken genelde fiyatlara veya markalara odaklandığını kaydeden Ağaç, “Yetkinliği ve satış sonrası hizmeti ise pek önemsemezler. Ancak fiyat veya markaya odaklanarak satın alınan ürünleri kullanmaya başladıktan sonra, çoğu zaman beklentiyi yerine getirmekten uzak bir teknolojinin şokuyla karşılaşırlar” dedi.

Yüzbinlere ses oldular

25 YILLIK DENEYİM

Si-Ser İşitme Merkezleri’nin 25 yıllık tecrübeye sahip olduğunu belirten Ağaç, Si-Ser’de personelin işe alımının sınavla gerçekleştiğini vurguladı. Sınavı kazananların, yetkinliğine göre ek eğitimlere tabi tutulduğunu ifade eden Ağaç, “İşitme cihazı, raftan satın alınan bir kalem gibi düşünülemez ve kullanılamaz. İşitme cihazı tıbbi bir üründür. Üretiminden uygulamasına ve satış sonrası hizmetine kadar bütün aşamalar belirli norm ve prosedürlerle belirlenmiştir. Bu prosedürler zinciri uygulanırsa, kullanıcı yeterince fayda görür. Yoksa, çekmecelere konulmak üzere satın alınan bir üründen öteye gitmez” diye konuştu.

Yüzbinlere ses oldular

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

Si-Ser İşitme Merkezleri’nin, üretici tedarikçisi olan Ear-Technic ile sıkı işbirliği içinde süren bir çalışma sistemine sahip olduğunu hatırlatan Ağaç, bu nedenle, işitme teknolojisine hızla adapte olan bir teknik kültüre, bilgi, beceri ve tecrübe birikimine ulaştığını kaydetti. Si-Ser’in kurulduğu günden beri müşteri memnuniyetini öncelediğini, onların şikayetlerini güleryüzle dinlediğini ve uygun çözümler sunduğunu dile getiren Ağaç, bunlara ek olarak Si-Ser’de çalışan her bir personelin, görev ve sorumluluğunun farkında olarak hareket ettiğini, bu bilinçle de müşteri haklarını her zaman koruduğunu açıkladı.

ÇIĞIR AÇAN TEKNOLOJİLER

Son yıllarda işitme cihazı teknolojilerinin hızla ilerlediğini vurgulayan Ağaç, şu bilgileri verdi: “Hem ses olarak hem boyut ve estetik olarak çok büyük mesafeler katedildi. Yeni çiplerle seslerin iletimi daha hızlı, yeni malzemeyle kullanımı daha rahat hale geldi. Yeni teknolojiler, zor akustik ortamlarda bile doğal dinleme imkanlarını ulaşılır kıldı. Yeni gelişmelere baktığımızda, çığır açan teknolojiler arasında TIE gibi yeni işitme cihazı kategorileri, lityum iyon gibi şarjlı teknolojiler, bluetooth bağlantılar gibi imkanların, işitme sektörünü farklı bir seviyeye yükselttiğini görüyoruz. İşitme cihazı kullanmakta zorluk çekenler veya imtina edenler, bu yüksek teknolojiler sayesinde, cihazlarını severek ve isteyerek kullanmaya başlayabilir. Bu açıdan, bu teknolojiler hem kullanıcıları hem de işitme sanayini sevindirmiştir. İşitme teknolojisi kullanıcı isteklerine daha uyumlu hale gelmiştir.”

 

İŞİTME KÜLTÜRÜ GELİŞİYOR

Si-Ser İşitme Merkezleri olarak işitme kültürünün yaygınlaşmasına önemli katkılar sağladıklarını belirten Ear-Technic Yönetim Kurulu Başkanı M. Emin Ağaç, yüksek teknolojiden maksimum fayda sağlanabilmesi için yoğun çaba harcadıklarını söyledi. Ağaç, “Yine de unutulmamalıdır ki, teknoloji tek başına asla bir çözüm sunamaz. Teknoloji, ancak gerçek profesyonellerin elinde fayda sağlayabilir. İyi uygulanmayan teknoloji her zaman kötü sonuçlar doğurur. Onun için, tecrübeli şirket kültürüne ihtiyaç vardır. Sözünün arkasında duran, satış esnasında verdiği sözü unutmayan, etik değerlere saygı duyan bir işitme merkezi, işitme sorunlu bireylerin ihtiyaçlarına uygun çözümleri üretebilecektir. Bir işitme sanayicisi olarak, her zaman nihai kullanıcının yanında olduk, bayilerimizi eğittik, etik değerlere bağlı kalmalarının üzerinde önemle durduk ve gerekli tavsiyelerde bulunduk. Etik değerlere bağlı kalmayanların bayiliklerini iptal ettik” dedi.

Yüzbinlere ses oldular

TEKNOLOJİYİ YAKINDAN

TAKİP EDİYORUZ

Sİ-SER İşitme Merkezleri olarak her zaman yüksek teknolojik ürünlerin satış ve uygulamasını yaptıklarını kaydeden M. Emin Ağaç, tüm işitme kaybı çeşitlerini ve seviyelerini kapsayan geniş ürün çeşidini stoklarında hazır bulundurduklarını söyledi. Ear-Technic’in tüm bayileriyle sıkı işbirliği içinde olduğunu ifade eden Ağaç, bayilerden müşteri isteklerini ve beklentilerini toplayarak çözümler ürettiklerini vurguladı. Ağaç, ürünler hakkında ise şu bilgileri verdi:

- Estetik kaygısını gideren ürünler: Kulak kanalına yerleştirilen ve dışarıdan görülmeyen IIC cihazları, mükemmel estetik ve yüksek konfor sunuyor. Bir nohuttan daha küçük dip kanal işitme cihazlarıyla estetik kaygısından dolayı cihaz kullanmayanları ses dünyasına kavuşturuyor.

- Güçlü ürünler: Çok ileri kayıplar için, ‘en güçlüden daha güçlü’ sloganıyla dünyada ün kazanmış son teknolojik güçlü ürünler uyguluyoruz.

- Pediatrik ürünler: Yenilikçi pediatrik ürün çeşidiyle, bebek ve çocukların dünyasını renklendiriyoruz.

- Kulak çınlamasını gideren ürünler: Kulak çınlamasına karşı klinik ispatlı terapi cihazlarımız, çınlama stresini azaltan T-FIS terapi programları ve ürünlerimizle rahat ve endişesiz bir hayata davet ediyoruz.

- Yenilikçi ürünler: Si-Ser İşitme Merkezleri, yenilikçi teknolojiyle hizmet vermeye devam ediyor. Büyük özveri ve samimi hizmetle 25. yılını kutlayan Si-Ser, müşterilerinin isteklerini, beklentilerini bilip şikayetlerini memnun olacakları şekilde çözmek için çabalıyor. 70 civarında şubesi bulunan Si-Ser, Türkiye’nin en büyük kurumsal işitme merkezi konumunda. Ayrıca Ege Bölgesi’nde kurumsal hizmet veren en büyük işitme merkezi ağına sahip. Bölgesel güçlü teknik servis ve en uygun fiyatlarla hızlı hizmet veriyor.

 

YENİ TEKNOLOJİNİN ARTILARI

Sİ-SER olarak her zaman doğal ve verimli teknolojileri kullanmaya özen gösterdiklerini vurgulayan M. Emin Ağaç, yenilikçi teknolojileri her zaman önemsediklerini kaydetti. Mevcut kulak arkası ve RIC işitme cihazlarının, kulak kepçesinin sunmuş olduğu önemli avantajları kullanmayarak bu fonksiyonları ihmal ettiğini belirten Ağaç, sözlerini şöyle sürdürdü: “Kulak kepçesinin sunduğu temel fonksiyonlar arasında sesleri temizleme, yankısını düzenleme, çevre gürültüleri azaltma, önden ve arkadan gelen sesleri ayırt etme, yönü tayin etme, rüzgar hışırtısını azaltma gibi fonksiyonlar bulunmaktadır. Etrafta işitilen sinyaller detaylardan oluşmaktadır. Klasik işitme cihazının iletim hattı olan işitme cihazı boynuzu, ses hortumu ve kulak kalıbı hattında bu detayların çoğu kulak zarına ulaşamadan kaybolur. Buna ek olarak, kulak arkası ve RIC gibi klasik cihazlarda mikrofon yerleşimi hatalıdır, çünkü mikrofon kulak kanalı yerine kulak arkasına konulmuştur. Aynı zamanda kulak arkası cihazın hoparlörü kulak arkasında olduğundan iletim hattını yaklaşık 9 santim uzatmaktadır.

Unutulmamalıdır ki, hiçbir teknoloji kulak kepçesi kadar saf ve doğal ses oluşturamaz. Özellikle yakın ve benzeşen frekansların ayırt edilmesi ve algılanması için saf sese ihtiyaç duyulur. Ünsüz harflerin akustik enerjisi düşük olduğundan saf ses oluşturulmadan anlaşılması zordur.”

KULLANCILAR MEMNUN

KULAK kepçesinin fonksiyonlarını iletim hattına katan işitme cihazı kullanıcılarından sürekli olumlu geri bildirimler aldıklarını belirten M. Emin Ağaç, “Hastalar bu işitme cihazını kullandıktan sonra konuşmaları daha iyi anlayabildiklerini, müzik dinlemekten zevk almaya başladıklarını, kendi seslerinin doğal ve net geldiğini, etrafta olup biten konuşmaları daha rahat takip ettiklerini, kuş seslerini ve çevrelerindeki diğer sesleri daha fazla duyduklarını, bu cihaza daha hızlı ve kısa sürede alıştıklarını ve rüzgar sesinden rahatsız olmadıklarını söylüyor” ifadelerini kullandı.

 

MÜŞTERİLERİMİZİ ANLIYORUZ

Sİ-SER’in, müşterisine değer veren ve onların ihtiyaçlarını ve beklentilerini anlayan bir kuruluş olduğunu kaydeden M. Emin Ağaç, “Türkiye’nin yerel işitme merkezi olup, işitme sektöründe sadece toptan değil, perakende alanında da örnek bir işitme merkeziyiz” dedi. Si-Ser’in güçlü mesleki kadrosu, yaygın şube ağıyla, 25 yıllık tecrübeyle hizmet verdiğini hatırlatan Ağaç, “İşitme cihazı satın alan her kullanıcısına 5 yıl boyunca işitme ve teknoloji konularında ücretsiz danışmanlık hizmeti veriyor. SGK anlaşmalı olup ödeme kolaylığı sağlıyor. Yüzbinleri aşan işitme cihazı kullanıcılarına kesintisiz hizmet ediyor” diye konuştu.

 

EVDE HİZMET DÖNEMİ

Sİ-SER İşitme Merkezleri’nin yaşlı, yatalak hastalığı ve engeli bulunan işitme cihazı kullanıcılarının mağdur olmaması amacıyla evde hizmet servisini kurduğunu belirten M. Emin Ağaç, “İşitme cihaz uyarlaması, kalıp alma ve basit tamir hizmetlerini evde hizmet kapsamında sunuyoruz” dedi.

 

İNSANLARI

MUTLU ETTİK

EAR-TECHNIC olarak Türkiye’de ürettikleri üç markayla, 50 ülkede yüzbinlerce işitme sorunlu bireyin kulağında ses olduklarını ifade eden M. Emin Ağaç, “Kullanıcılarımızdan toplamış olduğumuz bilgi ve taleplerle geribildirimlerimizi oluşturuyor, yeni ürünlerimizi aşkla ve şevkle tasarlıyoruz. Bütün süreçlerde en büyük müşteri memnuniyeti, en büyük motivasyonumuz” ifadelerini kullandı.

 

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Hurriyet.com.tr’nin İzmir haberleri bölümünde, DHA’nın abonelerine gönderdiği İzmir haberleri otomatik olarak derlenmektedir. hurriyet.com.tr editörleri otomatik akış içinde Yüzbinlere ses oldular haberine editoryal müdahalede bulunmamıştır. Haber içeriklerinden hukuken ilgili ajanslar sorumludur.

İZMİR NAMAZ VAKİTLERİ

18 Haziran 2021, Cuma
  • İmsak
    03:50
  • Güneş
    05:40
  • Öğle
    13:18
  • İkindi
    17:12
  • Akşam
    20:45
  • Yatsı
    22:27
Sayfa Başı