Türkiye İtibar Akademisi FOLKART’ı en itibarlı markalar arasında gösterdi

Güncelleme Tarihi:

Türkiye İtibar Akademisi FOLKART’ı en itibarlı markalar arasında gösterdi
Oluşturulma Tarihi: Nisan 15, 2021 00:16

Folkart, Türkiye İtibar Akademisi tarafından, Yıldız Üniversitesi ve Bursa Teknik Üniversitesi öğretim üyelerinin akademik denetiminde yapılan Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nda ülkemizin en itibarlı markaları arasında gösterildi.

Haberin Devamı

 

 

 

‘BİZİM İÇİN ONUR’

Türkiye İtibar Akademisi tarafından bu yıl onuncusu açıklanan Türkiye İtibar Endeksi (TİE) verilerine göre, Folkart ülkemizin en itibarlı şirketleri arasında. Folkart, yapılan bilimsel bir araştırma sonucunda, İzmir’den Türkiye’de inşaat sektörünün en itibarlı 10 markası arasında yer alarak, dikkat çekici bir başarı gösterdi. Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, konuyu değerlendirerek, “Türkiye’nin en itibarlı markaları arasında yer almak gurur verici. İtibarlı markalar arasında gösterilerek bize verilen adeta bir onur nişanı. Bize duyulan bu güvene her zaman layık olmak için çalışacağız. Bize yüklenen bu sorumlulukla çalışmalarımızı sürdüreceğiz” dedi.

 

Haberin Devamı

TAM 12 BİN KİŞİ İLE GÖRÜŞME

Türkiye İtibar Akademisi tarafından üniversitelerin akademik denetimi ile hazırlanan Türkiye İtibar Endeksi 2020 verileri açıklandı.

Bu yıl çalışmaya iki üniversite öncülük yaptı. Yıldız Teknik Üniversitesi ve Bursa Teknik Üniversitesi öğretim üyelerinin akademik denetiminde gerçekleşen araştırma, Türkiye İstatistik Kurumu’nun “Türkiye Örneklemi” kabul ettiği 26 Bölge ve 72 ilde 2 Ocak-30 Ocak 2021 tarihleri arasında yaklaşık 12 bin kişi ile görüşülerek gerçekleştirildi.

Araştırma sonucunda, ana ve alt sektörleri ile toplam 50 farklı sektördeki markaların, itibar derecelendirmesi ortaya çıktı.

 

İNŞAAT SEKTÖRÜNDE, EŞİT 10

Araştırma sonuçlarına göre geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi Folkart, yine Türkiye’nin en itibarlı markaları arasında gösterildi. Türkiye genelinde yapılan araştırmada inşaat sektöründe İzmir merkezli tek firma olarak Folkart yer aldı.

Folkart, Türkiye İtibar Akademisi tarafından yapılan İtibar Endeksi Araştırması’nda son 3 yıldır inşaat sektöründe en itibarlı markalar arasında yer alıyor. Folkart, 2019 yılında Ekonomiye Fayda Endeksi araştırmasında da öne çıkmış, Altın Lig’te yer almıştı.

Haberin Devamı

FOLKART HAKKINDA

2006 yılında kurulan Folkart, bugüne kadar İzmir’de inşa ettiği yenilikçi, estetik, modern, teknolojik ve çevreci yaşam alanları ile sektörün öncü firmalarından birisi olarak öne çıkıyor. Lüks kavramına farklı bir bakış açısı getiren Folkart, dünya standartlarında yapılar inşa ederek, yatırımcılarına yüksek katma değer sağlıyor. Folkart bugüne kadar biri ilaç fabrikası olmak üzere ulusal ve uluslararası arenada ödüller kazanan 16 farklı projeye imza attı.

Günümüzde ise Folkart Vega ve Folkart Boyalık projelerinin inşaatı devam ederken, 2021 yılında İstanbul’da, İzmir Urla ve merkezde olmak üzere farklı projelerin inşaatına başlamayı hedefliyor. Folkart’ın yeni projeleri için de hazırlık çalışmaları sürüyor. İzmir'de bağımsız bir araştırma kuruluşu tarafından, 2019 yılında 1000 kişi ile doğrudan yapılan görüşmeler ışığında hazırlanan, "Marka Bilinirliği ve Algısı Araştırması"na göre de; Folkart'ın marka bilinirliği yüzde 98.6, marka güven oranı yüzde 87.1, tavsiye etme düzeyi ise yüzde 98 olarak ölçümlenmişti. Folkart, aynı araştırma sırasında da "İzmir" denilince, akla gelen ilk marka olarak belirlenmişti.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!