Online talebe lojistik çözüm

Güncelleme Tarihi:

Online talebe lojistik çözüm
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 14, 2020 14:24

Hürriyet Bursa yazarı Eren Aka’nın, kentin önde gelen firmalarının temsilcileriyle ramazan sohbeti sürüyor. Söyleşi dizimizin bugünkü konuğu Özhan Marketler Zinciri Reklam Ve Halkla İlişkiler Müdürü Ayşen Yılmaz.... Yılmaz’la Ramazan Sohbeti’ni keyifle okumanız dileğiyle...

Haberin Devamı

 Koronavirüs pandemisi sırasında online mağazacılıkta büyük taleple karşılaştıklarını açıklayan Özhan Marketler Zinciri Reklam Ve Halkla İlişkiler Müdürü Ayşen Yılmaz, online mağaza hizmetini hızlı ve kusursuz sunmak için tüm operasyonu yürütebileceğimiz Lojistik Deposu kurduklarını söylüyor. Yılmaz, “Öngördüğümüz online siparişin artacağı yönünde olduğu için hem online mağazamızı hem de lojistik operasyonumuzu çok güçlü tutuyoruz” diyor.

 Her gün pek çok müşteri karşılayan bir kurum olarak koronavirüse karşı nasıl tedbirler aldınız?
Koronavirüs haricinde de yüksek hijyen ve sağlık tedbirlerini mağazalarımızda uyguluyoruz. Korona riski ile beraber hem Özhan dostları hem ekip arkadaşlarımızın sağlığı için önemli adımlar attık. Her gün on binlerce insan huzur ve güvenle market alışverişini bizden yapıyor. Önceliğimiz onların sağlığı. Tedbirler kapsamında ilk olarak personelimize bilgilendirme eğitimi verdik. Hijyen standartlarımızı daha da yukarıya çektik. Çalışanlarımız Sağlık Bakanlığı talimatına uygun şekilde ellerini yıkayıp maskelerini ve gerekiyorsa hijyenik siperliklerini takıyor. Mağazaların içerisindeki hijyen noktalarıyla hem çalışanlar hem müşteriler ellerini dezenfekte edebiliyor. Tüm Özhan mağazalarında; ürünlerin sergilendiği raflar, market arabaları, sepetler, kasalar, kasa bantları, POS makineleri, lavabolar ve gıda işleme alanları düzenli olarak temizleniyor ve dezenfekte ediliyor. Ayrıca temas edilen tüm noktalar gün içerisinde sık sık temizleniyor. Zeminler hijyen sağlamak adına gün boyunca dezenfekte edilip, mağazalara havalandırma sistemleriyle sık sık taze hava takviyesi yapılıyor. Dezenfekte işlemlerinde insan ve çevre sağlığını göz önünde bulundurarak özel ürünler kullanıyoruz. Temas noktalarına uyguladığımız nano teknoloji hijyen bariyeri sayesinde tüm mağazalarımızı 90 gün süreyle tam ve etkin hijyen koruması altına aldık.

Haberin Devamı

Korona dönemi ile yaşadığımız süreç ramazan ve market alışverişini nasıl etkiledi?
Bu süreçte hem ürün tedariği hem de güler yüzlü hizmetimizi noksansız devam ettirdik. Bu süreçte online mağazamız bir mağaza kadar talep gördü ve görmeye devam ediyor. Biz, yıllardır online mağazamızla hizmet veriyoruz. Bu kanalda bizden sürekli alışveriş yapan bir kitlemiz var. Ama özellikle kısmi sokağa çıkma yasakları, evde kal çağrıları, temassızlık tedbirleri gibi konular herkesin online mağazamıza ilgi göstermesini sağladı. Sitemizin tasarımı oldukça sade, aradıklarını bulup siparişlerini kolaylıkla verebilirler. Gün içerisinde verilen siparişleri kapıya kadar teslim ediyoruz.

Haberin Devamı

KORONAVİRÜS NEDENİYLE İNTERNET ALIŞVERİŞİ ARTTI

Peki Online mağaza operasyonu nasıl yönetiyorsunuz?
Online Mağaza operasyonumuzu hızlı ve kusursuz sunmak için önemli bir adım attık. Tüm operasyonu yürütebileceğimiz Lojistik Deposu kurduk. Öngördüğümüz online siparişin artacağı yönünde olduğu için hem online mağazamızı hem de lojistik operasyonumuzu çok güçlü tutuyoruz. Değişen müşteri taleplerini en hızlı şekilde karşılamak için çalışıyoruz. Online mağazamızın sunumundan iletişimine, tedariğinden lojistiğine kadar bir mağaza gibi yönetiyoruz.

AİLELER İÇİN SİPARİŞ

Sizce neden online mağaza tercih ediliyor?
Hızlı ve kolay hizmet almak isteyenler internetten sipariş vererek zaman kazanıyorlar. Ayrıca koronavirüs dolayısıyla daha az dışarı çıkmak durumunda kalınması nedeniyle de online alışverişe ilgi çok arttı. Evden çıkamayan çocuklu aileler, hatta farklı şehirlerde yaşayanlar dahi Bursa’daki yaşlı yakınları için market alışverişini online mağazamızdan yapıyor.

Haberin Devamı

ANKET YAPIP GÖRÜŞÜYORUZ

Bu dönemde kurum içi iletişim anlamında neler yapıyorsunuz?
Özhan Marketler Zinciri olarak katlanarak büyüyen bir aileyiz. Özhan çatısı altında olan aile bireylerimizin fiziksel sağlıkları, zihinsel sağlıkları ve ruhsal sağlıklarını da hassasiyetle önemsemekteyiz. Bu anlamda “Kurumsal Gelişim Danışmanı PEMBEGÜL ÜNER ve ekibinin yaptığı çalışmalarda 46 mağaza personelimize anket uygulanarak; moral ve motivasyon kriterleri aile içi iletişimleri, çocukları ile olan iletişimleri, ekip içi iletişimleri konularında bir ölçüm ve analiz çıkarıldı. Bu ölçümlemede öncüller ve kritik eşikler belirlenerek gerek bire bir seanslarla gerekse online portallarımızda görüşmeler başlatılmıştır. Birimiz hepimiz, hepimiz sevdiklerimiz ve ülkemiz için kıymetliyiz ve kurum olarak üzerimize düşen vazifeyi yerine getiriyoruz. Pembegül Üner ve ekibiyle farkındalık çalışmalarına devam edeceğiz.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!