WhatsApp’tan 4 bin 500 başvuru

Güncelleme Tarihi:

WhatsApp’tan 4 bin 500 başvuru
Oluşturulma Tarihi: Ekim 16, 2017 15:24

Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin, Alo 153 Mavi Masa bünyesinde hizmet veren WhatsApp hattına, sene başından bugüne 4 bin 586 başvuru yapıldı.

Haberin Devamı

Mavi Masa yetkilileri, WhatsApp’a ilginin her geçen gün arttığını belirterek, “Vatandaş, gördüğü olumsuz durumların fotoğrafını çekerek ya da istek, şikayet ve önerilerini yazarak, anında bize aktarabiliyor. WhatsApp numaramız; 530 106 01 53. Buraya sabah 08.30 ile akşam 20.30 saatleri arasında vatandaşlarımız dilek, istek ve şikayetlerini iletebilir” açıklamasını yaptı. Vatandaşların, sosyal medyada Twitter’dan da ‘@mavimasa’ linkiyle başvurabileceğini kaydeden yetkililer, ayrıca e-posta, BİMER, e-devlet, online form, EGO Cep gibi hatlarından da vatandaşların kendilerine ulaştıklarını söylediler. Yetkililer, “Bu yıl tüm bu iletişim kanallarımızdan 350 bin başvuru aldık. Gelen başvuruları ilgili birimlere yönlendiriyoruz ve çözümlenmesi noktasında takibini yapıyoruz” dedi.

BAKMADAN GEÇME!