Canpa Çalışan Eğitiminde Çıtayı Yükseltti

Güncelleme Tarihi:

Canpa Çalışan Eğitiminde Çıtayı Yükseltti
Oluşturulma Tarihi: Aralık 23, 2015 10:01

CANPA’NIN, ÇALIŞANLARININ BİLGİ BİRİKİMİNİ ARTIRMAK, KİŞİSEL GELİŞİMİNE KATKI SAĞLAMAK VE EKİP RUHUNU GÜÇLENDİRMEK AMACIYLA ‘ÖĞRENMEYİ VE GELİŞİMİ SEV’ MOTTOSUYLA YOLA ÇIKARAK KURDUĞU CANPA AKADEMİ, ÇALIŞANLARI BİRÇOK ALANDA EĞİTİYOR.

Yalıtım sektörünün önde gelen firmalarından olan ve sektörde 30. yılını kutlayan Canpa, ‘mutlu çalışan’ odaklı iş anlayışını geliştirme hedefi doğrultusunda ‘Canpa Akademi’ ile çalışanların iş hayatı boyunca eğitimini esas alıyor. Farklı alanları kapsayan, yaşam boyu ihtiyaç duyulan ve hemen her konuda gerçekleşen eğitimlere son olarak sosyal medya eğitimi de eklendi.
Canpa’nın, çalışanlarının bilgi birikimini artırmak, kişisel gelişimine katkı sağlamak ve ekip ruhunu güçlendirmek amacıyla ‘öğrenmeyi ve gelişimi sev’ mottosuyla yola çıkarak kurduğu Canpa Akademi, çalışanları birçok alanda eğitiyor. Akademi’de uygulamalı satış eğitimi, satış mühendisliği, müşteri ilişkileri yönetimi, stratejik planlama ve yönetim gibi sektörel eğitimlerin yanı sıra iletişim atölyesi, sunum teknikleri, cesaret yönetimi, motivasyon ve bireysel gelişim yönetimi, etkin toplantı ve kriz yönetimi gibi kişisel gelişim seminerleri veriliyor. 2015 yılında hayata geçirilen kişisel gelişim eğitimleri 86 saati bulurken haftalık yapılan yoga eğitimleri de bu kapsamda yer alıyor.
Canpa Akademi’de ürün eğitimlerine de öncelik verilerek bilgilerin taze tutulması ve yalıtım alanında her türlü gelişimin yakından takip edilmesi hedefleniyor. Bu yıl, Hollanda ve Belçika’da yer alan fabrika ziyaretleri yanında yurt içinde de İstanbul, İzmit, Eskişehir ve Adana’da bulunan fabrikalar ziyaret edilerek yerinde gerçekleşen eğitim süresi 46 saati buluyor.
İLETİŞİM VE SOSYAL MEDYA CANPA’DA SINIRSIZ
Çalışanların büyük fayda sağladığı eğitimler kapsamında son olarak sosyal medya eğitiminin verildiği Canpa’da iletişim kanalları ve teknolojinin de etkin olarak kullanılması hedefleniyor. Sosyal Medya Uzmanı Burak Torun tarafından verilen eğitimde geleneksel anlayışın savunduğu ‘sosyal medyada zaman kaybetmeyin’ yerine ‘sosyal medyayı Canpa’da aktif olarak kullanın’ mesajı da veriliyor.
Yönetim Kurulu Üyesi Murat Özcan Canpa Akademi’yi şöyle tanımlıyor:
"Mutluluk perspektifli iş modelimizi geliştirerek temel değerlerimizle paralel olarak Canpa Akademi’yi hayata geçirdik. İş arkadaşlarımızla birlikte alanında uzman kişilerden aldığımız eğitimler sayesinde sektördeki bilgi birikimimizi arttırırken kişisel donanımımızı da zenginleştirebiliyoruz. Bu tür etkinliklerin kurum içi iletişimi geliştirdiğine ve ekipteki duygusal bağı güçlendirdiğine inanıyorum. Akademide verilen tüm eğitim çalışmalarının geri dönüşünü fazlasıyla alıyoruz. Mutlu çalışan odaklı sistemimizde, Canpa ailesinin birlikte yaşadığı güzel anıları paylaşarak arttırması bizim için büyük önem taşıyor; sosyal medya eğitimini de bu yüzden seminerlerimize dahil ettik."
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!