Ankara’nın bildiğini dünya krizde öğrendi

Güncelleme Tarihi:

Ankara’nın bildiğini dünya krizde öğrendi
Oluşturulma Tarihi: Ekim 19, 2011 00:00

Beymen’in büyüme ve açılım politikasının dinamik bir şekilde devam ettiğini söyleyen Beymen Kavaklıdere Mağaza Müdürü Bahadır Taymaz, “Ankara müşterisi, dünyada krizden sonra önem kazanan, ancak bizlerin Türkiye’de zaten yıllardır uygulamakta olduğu mağazacılıkta servis, özen, yenilikçilik gibi konseptlere çoktandır aşina” dedi.

BEYMEN Kavaklıdere Mağaza Müdürü Bahadır Taymaz, Beymen’in büyüme ve açılım politikasının dinamik bir şekilde, dünyada olan trendleri yakından takip ederek bu markaları kendi bünyesine katmak olduğunu belirten Taymaz, bunu yaparken çok seçici olduklarını belirtti.

Ankaralı kadınların genel profilinin İstanbul’a oranla daha sıcak olduğunu ve birebir ilişkilere önem verdiğini belirten Taymaz, Ankaralıların daha tutucu ve alışkanlıklarına sıkı sıkıya bağlı olduğunun altını çizdi.
Beklentinin Ankara’da daha üst seviyelerde olduğunu ifade eden Taymaz, Ankara’ya özel çözümlerle yaklaştıklarını söyledi.

Başkent müşterisinin özgünleşme ve farklı deneyimlere açılma konusunda da hızla geliştiğini ifade eden Taymaz, “Ankara müşterisinin dünya müşterisinden önemli bir farkı, servis beklentisinin daha özenli, mağazacılık standartlarının daha yüksek olması. Ankara müşterisi, dünyada krizden sonra önem kazanan, ancak bizlerin Türkiye’de zaten yıllardır uygulamakta olduğu mağazacılıkta servis, özen, yenilikçilik gibi konseptlere çoktandır aşina” dedi.

Yeni markaları dahil ediyoruz

Beymen bünyesine her geçen gün yeni markaları dahil ettiklerini ifade eden Taymaz, “İlginin sürekli sıcak durması için modayı şekillendiren, yönlendiren ve bizim hedeflediğimiz kitlenin çok sıkı takibinde olan dünya markalarını sürekli bünyemize katıyoruz. Hedef kitlemiz görmek, almak, dokunmak ve yaşamak istediği markaları Beymen’de görmek istiyor. Artık her şeyi sosyal medyadan bizden daha hızlı takip ediyorlar. Bu nedenle biz tüketicinin hızının ötesinde tavır almak zorundayız” dedi.

70’li yıllara dönüş var

Bu sezon kış trendlerinde özellikle 70’li yıllara dönüş olduğunun altını çizen Taymaz, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Erkek modasından bahsetmemiz gerekirse, Amerikan kolej tarzı stil ön plana çıkıyor. Kolej ceketler, baklavalı kazaklar geriye dönüşün en güzel göstergesi. Camel ve bej öne çıkan renkler fakat, bunları kiremit tonlarıyla kombinliyoruz. Kapitoneler, köşeli, çizgili dış giyimler çok revaçta. Beymen’in kendi ürettiği koleksiyon da evrim değiştiriyor. Dünyaca ünlü markaları bünyemize katarken, Beymen markamızın kendi hak ettiği değeri ona vermek adına ürün, koleksiyon, marka yapımızla eski klasik tarzımızı her zaman koruyoruz.” Tüm markalarda olduğu gibi Beymen’de derinlemesine bir ürün yelpazesine sahip. Ayrıca bu sezon lüks kumaşların kullanıldığı kadifeler, kaşmirler tekrar gündemde.

Genç ve dinamik bir şekilde yenileniyoruz

GÜNDELİK deriler, kürk yakalı ceketler sade ama lüks bir görünüm sağlayarak kumaş kalitesini ön plana çıkarıyor. Genç ve dinamik bir yenilenme yaparak Beymen’in klasik algısını kıracak, üst segment markaların dışında daha uygun fiyatlara sahip markaları da bünyemize katıyoruz. Ankara’da da müşteri profiline uyacağına inandığımız ürün grupları için ciddi çaba sarfediyoruz. Dünyanın en iyi markaları da bulunacak bünyemizde. Özel üretim ürünlerimizle de güzel fırsatlar sunuyoruz. Genç müşterimizin beğenisini kazanacağına inandığımız bir ürün yapısı hazırlıyoruz. Beymen’in ağır ve klasik havasını kırarak büyük bir potansiyele sahip genç müşteri profilini içeriye çekmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.

Keyifli bir deneyim

BEYMEN Kavaklıdere’nin Blender katı (jean katı) hakkında da bilgi veren Taymaz, şunları söyledi: “Beymen Blender markaları ile modayı ulaşılabilir kılmayı, onu eğlenceli, keyifli ve sürprizli bir ortamda müşteriye sunmayı hedefliyor. Blender’da keşfedilecek markalar alışageldiğimiz giyim markalarıyla sınırlı değil. El yapımı bisikletlerden, özel tasarım sneakerlara, eski plaklardan nadir bulunur kitaplara, renk renk saatlerden avuç içine sığan fotoğraf makinelerine farklı bir ürün seçkisi alışverişi yeni bir deneyim haline getiriyor.”
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!